دمنوش ها و نوشیدنی ها, عصاره خوراکی

بررسی عصاره خوراکی بهارنارنج زرقانی

بررسی عصاره خوراکی بهارنارنج زرقانی:

عصاره بهارنارنج زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی ۱۲۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی محصولات سالم و سودمند قرار دارد.

شرکت مزرعه مروارید دکتر زرقانی از سال ۱۳۹۰ با هدف فرآوری گیاهان دارویی آغاز به کار نمود و از سال ۱۳۹۴ با همکاری کارشناسان مجرب و تجهیزات و امکانات تخصصی مورد نیاز در این زمینه وارد بازار تولید, عرضه و پخش محصولات گیاهی و دارویی گردید.

از دستاورد های مهم این شرکت می توان به تولید بیش از ۱۳۶ روغن خوراکی و غیر خوراکی و صادرات گیاهان دارویی به کشور آلمان و تولید دانش بنیان عصاره های گیاهی با تکنولوژی نانو اشاره نمود.

محصولات و عصاره های گیاهی زرقانی از مرغوب ترین مواد  اولیه تهیه شده اند که نشان دهنده تلاش این مجموعه برای عرضه محصولاتی با کیفیت  می باشد.

درخت بهار نارنج درختی سرسبز و دارای عطری فوق العاده بوده و  به همین سبب استفاده گسترده ای در صنایع غذایی دارد. بهار نارنج در باغات مرکبات شمال و جنوب کشور و به خصوص شهرهای بابل و شیراز یافت می شود و سرشار از ویتامین  D و C است .

عصاره خوراکی بهارنارنج زرقانی

عصاره خوراکی بهارنارنج زرقانی

خواص محصول عصاره خوراکی بهارنارنج زرقانی :

عصاره بهارنارنج زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه عصاره های گیاهی مرغوب گام برداریم . با تهیه  عصاره های خوراکی زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

خواص بهارنارنج:

درخت بهار نارنج درختی سرسبز و دارای عطری فوق العاده بوده و  به همین سبب استفاده گسترده ای در صنایع غذایی دارد. بهار نارنج در باغات مرکبات شمال و جنوب کشور و به خصوص شهرهای بابل و شیراز یافت می شود و سرشار از ویتامین  D و C است .

بهار نارنج با عطر و طعم دلنشینی که دارد همواره به صورت های مختلف در مواد غذایی از جمله مربا ها و عرقیجات و غیره استفاده شده و خاصیت موثری برای آرامبخشی و تقویت اعصاب دارد و به طور کلی برای افرادی که مشکلات بی خوابی و یا عصبی دارند توصیه می شود.

بیشترین تاثیر عصاره بهار نارنج بر روی سیستم عصبی است و نوشیدنی آن می تواند برای تمدد اعصاب یک گزینه بسیار مفید و اثر بخش باشد. از نظر طب سنتی بهارنارنج دارای طبعی گرم و خشک است و برای افرادی با طبع سرد مناسب است.

حفظ سلامت پوست:

مصرف این محصول سالم و سودمند هم به صورت خوراکی و هم به صورت موضعی یک مرطوب کننده طبیعی بوده و باعث آبرسانی به پوست شما می شود و پس از طی یک دوره مصرف تاثیرات مثبت  آن را بر روی پوست خود مشاهده خواهید کرد.

بهبود عملکرد سیستم گوارش :

عصاره خوراکی بهارنارنج مقوی معده بوده و مصرف آن سبب بهبود سوءهاضمه، نفخ، اسپاسم معده و مشکلات گوارشی می شود. مصرف این عصاره گیاهی اشتهاآور می باشد.

از دیگر خواص  عصاره خوراکی بهارنارنج زرقانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تقویت قلب
  • تنظیم تپش نامنظم قلب
  • مقابله با سرطان
  • سرشار از آنتی اکسیدان ها
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود سردرد های عصبی و میگرن
  • تسکی دردهای قائدگی
  • ضد التهاب
  • بهبود علائم افسردگی

شرایط نگهداری عصاره های خوراکی زرقانی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای  عصاره های گیاهی خوراکی بهره ببرند. عصاره های خوراکی زرقانی نیازی به نگهداری در یخچال ندارد و می توانید آنها را  را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت بهره مند شدن از خواص درمانی این محصول سالم و سودمند ، عصاره خوراکی بهارنارنج زرقانی  را روزانه سه بار و هر بار به میزان یک قاشق غذاخوری در یک استکان آب ولرم حل کرده و میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از عصاره های گیاهی و محصولات سالم و سودمند   را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و دیگر افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این عصاره گیاهی  را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: عصاره خوراکی بهارنارنج زرقانی/ عصاره بهارنارنج /ارگانیک بار/عصاره گیاهی /عصاره های خوراکی زرقانی/ محصولات سالم و سودمند

چکیده:

عصاره بهارنارنج  زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی ۱۲۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی محصولات سالم و سودمند قرار دارد. بیشترین تاثیر عصاره بهار نارنج بر روی سیستم عصبی است و نوشیدنی آن می تواند برای تمدد اعصاب یک گزینه بسیار مفید و اثر بخش باشدو خاصیت موثری برای آرامبخشی و تقویت اعصاب دارد و به طور کلی برای افرادی که مشکلات بی خوابی و یا عصبی دارند توصیه می شود .

مصرف این محصول سالم و سودمند همچنین باعث آبرسانی به پوست شما می شود و پس از طی یک دوره مصرف تاثیرات مثبت  آن را بر روی پوست خود مشاهده خواهید کرد.

عصاره بهارنارنج زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه عصاره های گیاهی مرغوب گام برداریم . با تهیه عصاره های خوراکی زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید