غلات

بررسی محصول نان خشک جو دو سر دو آتیشه

بررسی محصول نان خشک جو دو سر دو آتیشه :

نان خشک جو دو سر دو آتیشه در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از برند دو آتیشه بوده و دردسته بندی محصولات سالم قراردارد.

مجموعه دو آتیشه با تولید و ارائه نان هایی سالم با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و  در طعم ها و با خواص مختلف در جهت حفظ و ارتقا سلامت مشتریان خود تلاش می نماید.

جو دو سر یا یولاف  با نام علمی Avena sativa گیاهی علفی و یکساله از خانواده گندمیان است و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

از نظر طب سنتی جو دو سر دارای طبعی سرد و خشک بوده و مصرف آن به دلیل مواد مغذی که دارد در پیشگیری از بیماری ها و حفظ سلامت افراد موثر است.

جو دو سر غله ای رژیمی بوده و یکی از پر طرفدارترین محصولات به ویژه برای گیاهخواران و ورزشکاران  محسوب می شود.

نان جو دو سر یک نان مغذی بوده و حاوی مواد مورد نیاز بدن می باشد و امروزه به طور گسترده ای مصرف می شود. نان خشک جو دو سر دو آتیشه ترد و نازک بوده و می تواند یک گزینه مناسب به جای تنقلات و میان وعده های ناسالم باشم .

نان خشک جودوسر دواتیشه

نان خشک جودوسر دواتیشه

خواص محصول نان خشک جو دو سر دو آتیشه :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد.

با تهیه  نان های سالم دو آتیشه از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

خواص جو دو سر و نان خشک جو دو سر :

جو دو سر از نظر ظاهر کشیده و باریک بوده و از دو طرف یکسان است. جو دو سرشار از فیبر، آهن ، کلسیم، ویتامین های گروه B، پتاسیم و  منیزیوم می باشد.

نان  خشک جو دو سر دو آتیشه محصولی سالم و رژیمی بوده و حاوی فیبر فراوان است. این محصول از بروز گرسنگی جلوگیری کرده و به تدریج در کاهش وزن افراد موثر است.

این محصول ترد و نازک بوده و دارای طعمی دلنشین و پرطرفدار است. نان های سالم دو آتیشه بدون جوش شیرین و مواد نگهدارنده بوده و مصرف آن به تمامی افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم می باشند توصیه می گردد.

از مهم ترین خواص مصرف جو دو سر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جو دو سر سرشار از فیبر است و مصرف آن سبب کاهش کلسترول بد خون می گردد. جو حاوی فیبری به نام بتو گلوکان است که در کنترل سطح کلسترول خون موثر می باشد.
  • وجود فیبر در جو دو سر سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم غذا و رفع مشکلات یبوست می شود.
  • جو دو سر شاخص گلیسمی پایینی دارد. مصرف غذاهایی با شاخص گلیسمی بالا سبب افزایش گرسنگی در افراد و افزایش میزان خطر بیماری های قلبی و دیابت می گردند.
  • مصرف  جو دو سر در حفظ تعادل قند خون موثر است
  • مصرف جو دو سر سبب کنترل فشار خون می گردد که این امر در حفظ سلامت قلب و عروق موثر است.
  • وجود ترکیبات و آنتی اکسیدان های موجود در جو دو سر از بروز بیماری های سرطان بخصوص سرطان های هورمونی همچون سرطان سینه و تخمدان پیشگیری کرده و مصرف آن به جهت حفظ سلامت افراد توصیه می شود.
  • به دلیل مواد ارزشمندی که در جو دو سر وجود دارد مصرف نان خشک جو دو سر دو آتیشه در جهت داشتن پوستی سالم و حفظ سلامت موی سر نیز موثرمی باشد.
  • به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه B در جو دو سر در این محصول در کاهش اضطراب و استرس افراد موثر بوده و سبب افزایش سروتونین و بهبود افسردگی می شود.

 

شرایط نگهداری نان جو دو سر :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات  سالم بهره ببرند. نان  جو دو سر را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:   نان خشک جو دو سر دو آتیشه/ نان جو دو سر  / ارگانیک بار / محصولات سالم/نان های سالم دو آتیشه

چکیده:

نان خشک جو دو سر دو آتیشه در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از برند دو آتیشه بوده و دردسته بندی محصولات سالم قراردارد. جو دو سر از نظر ظاهر کشیده و باریک بوده و از دو طرف یکسان است.

جو دو سرشار از فیبر، آهن ، کلسیم، ویتامین های گروه B، پتاسیم و  منیزیوم می باشد. نان  خشک جو دو سر دو آتیشه محصولی سالم و رژیمی بوده و حاوی فیبر فراوان است. این محصول از بروز گرسنگی جلوگیری کرده و به تدریج در کاهش وزن افراد موثر است.

نان های سالم دو آتیشه بدون جوش شیرین و مواد نگهدارنده بوده و مصرف آن به تمامی افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم می باشند توصیه می گردد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد.

با تهیه  نان های سالم دو آتیشه از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید