غلات

بررسی محصول پودر جوانه گندم ۱۱۱

پودر جوانه گندم ۱۱۱:

پودر جوانه گندم ۱۱۱ در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از گروه صنایع غذایی ۱۱۱ و در بسته بندی۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد.

گروه صنایع غذایی۱۱۱ تولید کننده انواع سبوس های فرآوری شده، بسته بندی فراورده های برنج، گندم، جو، جودوسر ، سبزیجات و میوه جات خشک ، چای، قهوه، و دمنوش های گیاهی ، انواع فرآورده های آردی، آرد برنج، پودر سبزیجات و میوه جات ، تامین انواع مواد اولیه ی کارخانجات صنایع غذایی  و تحقیق و توسعه در زمینه ی محصولات غذایی سالم و جدید می باشد.

تمامی محصولات غذایی ۱۱۱ با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تهیه می گردند. این مجموعه دارای مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو بوده و در جهت حفظ و ارتقا سلامت مشتریان خود تلاش می نماید.

جوانه به برگ و گل رشد نیافته گیاه و یا در واقع دانه هایی که تازه شکفته شده اند گفته می شود که این محصولات گیاهی یکی از منابع پر ارزش غذایی محسوب شده و محصولاتی سودمند برای ارتقا سطح سلامت افراد و پیشگیری از بیماری ها می باشند.

گندم یکی از مهم ترین غلات مورد استفاده مردم جهان است که گیاهی یکساله و از تیره گندمیان می باشد و می توان گفت که بیشترین مساحت زیرکشت محصولات غذایی را به خود اختصاص داده است.

خواص محصول پودر جوانه گندم ۱۱۱:

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد. با تهیه  محصولات غذایی ۱۱۱ از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

خواص جوانه گندم :

جوانه ها سرشار از ویتامین هایی همچون A ، B ، C و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشند.  جوانه ها غنی از فیبر و پروتئین  بوده و با دارابودن آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن سبب حفظ سلامت و جوانی افراد می گردند.

پودر جوانه گندم سرشار از مواد مغذی، آنزیم ها ، آنتی اکسیدان ها و اسیدآمینه های ضروری بدن همچون تریپتوفان، متیونین و پرولین می باشد.

این محصول سودمند غنی از کاروتن و ویتامین های C و  E  است. افرادی که در پی افزایش و یا کاهش وزن خود هستند نیز  می توانند به جهت افزایش وزن ده دقیقه پس از غذا و یا به جهت لاغری ده دقیقه قبل از غذا پودر جوانه گندم را میل نمایند.

از مهم ترین خواص مصرف  جوانه گندم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

حفظ سلامت پوست و مو :

به دلیل وجود ویتامین های B و دیگر مواد مغذی که  در جوانه گندم وجود دارد مصرف آن در جهت داشتن پوستی سالم و شفاف موثر بوده و  سبب افزایش رطوبت پوست و رفع خشکی پوست نیز می شود.

مواد مغذی موجود در جوانه گندم همچنین سبب تقویت موی سر شده و مصرف آن به افرادی که از مشکل ریزش موی سر بعلت کمبود ویتامین ها رنج می برند توصیه می گردد.

تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان:

آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در جوانه گندم  در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها موثر می باشند. ترکیبات موثر موجود دراین محصول سالم  در پیشگیری از ابتلا به سرطان ها نیز تاثیرگذار هستند.

حفظ سلامت قلب:

به علت وجود فیبر و  آنتی اکسیدان های موجود در جوانه گندم ، مصرف آن در جهت کاهش کلسترل بد و کاهش فشار خون موثر بوده که این امر در حفظ سلامت سلامت قلب و عروق بسیار تاثیر گذار است.

 

شرایط نگهداری پودر جوانه گندم ۱۱۱ :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند بهره ببرند. محصولات غذایی ۱۱۱ را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف پودر جوانه گندم :

با توجه به ذائقه افراد، می توانید پودر جوانه را در ترکیب با نوشیدنی ها مانند آب میوه ، شیر و یا آب میل نمایید . این محصولات گیاهی به خوبی با آب، شیر سویا و ماست نیز ترکیب می شوند.

استفاده از این پودر ها در انواع غذا ها و یا سالاد ها نیز متداول می باشد. در صورت تمایل به افزودن پودر جوانه به غذا های در حال پخت بهتر است به جهت حفظ ارزش غذایی این محصول سودمند در آخر پخت غذا این پودر را اضافه نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:   پودر جوانه گندم  ۱۱۱ / جوانه گندم / ارگانیک بار / محصولات سودمند/ محصولات غذایی ۱۱۱

چکیده:

پودر جوانه گندم ۱۱۱ در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از گروه صنایع غذایی ۱۱۱ و در بسته بندی۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد.

گندم یکی از مهم ترین غلات مورد استفاده مردم جهان است که می توان گفت که بیشترین مساحت زیرکشت محصولات غذایی را به خود اختصاص داده است.جوانه ها سرشار از ویتامین هایی همچون A ، B ، C و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشند.

جوانه ها غنی از فیبر و پروتئین  بوده و با دارابودن آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن سبب حفظ سلامت و جوانی افراد می گردند.

پودر جوانه گندم سرشار از مواد مغذی، آنزیم ها ، آنتی اکسیدان ها و اسیدآمینه های ضروری بدن همچون تریپتوفان، متیونین و پرولین می باشد

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد.

با تهیه  محصولات غذایی ۱۱۱ از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید