غلات

بررسی محصول نان سبوس برنج دو آتیشه

بررسی محصول نان سبوس برنج دو آتیشه:

نان سبوس برنج دو آتیشه در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از برند دو آتیشه بوده و دردسته بندی محصولات سالم قراردارد. مجموعه دو آتیشه با تولید و ارائه نان هایی سالم با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و  در طعم ها و با خواص مختلف در جهت حفظ و ارتقا سلامت مشتریان خود تلاش می نماید.

برنج یکی از مهم ترین غلات جهان است و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. به لایه خارجی و نازکی که دانه های برنج را در برگرفته سبوس برنج گفته می شود.

این پوسته قهوه ای رنگ سرشار از مواد مغذی بوده و یکی از پر طرفدارترین محصولات به ویژه برای گیاهخواران و  ورزشکاران محسوب می شود.

از نظر طب سنتی نیز سبوس برنج جایگاه ویژه ای در بهبود بیماری ها داشته و مصرف آن  به افرادی که به دنبال حفظ و ارتقا سطح سلامتی خود هستند پیشنهاد می گردد

.نان سبوس برنج دو آتیشه یک نان مغذی بوده و حاوی مواد مورد نیاز بدن می باشد. این محصول سالم یک گزینه  مناسب برای وعده صبحانه ، عصرانه یا میان وعده می باشد.

نان سبوس برنج دواتیشه

نان سبوس برنج دواتیشه

خواص محصول نان سبوس برنج دو آتیشه :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد. با تهیه  نان های سالم دو آتیشه مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

نان  سبوس برنج دو آتیشه محصولی سالم و رژیمی بوده و حاوی ویتامین B  است. این محصول ترد و نازک بوده و دارای طعمی دلنشین و پرطرفدار است. نان های سالم دو آتیشه بدون جوش شیرین و مواد نگهدارنده بوده و مصرف آن به تمامی افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم می باشند توصیه می گردد.

خواص سبوس برنج :

سبوس برنج سرشار از فیبر ،آهن، منیزیوم، فسفر،روی، مس ، منگنز و ویتامین های گروه B، ویتامین E می باشد. این محصول سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده که سبب خنثی کردن اثرات رادیکال های آزاد در بدن گردیده و از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری می نماید.

از مهم ترین خواص مصرف سبوس برنج می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سبوس برنج سر سرشار از فیبر است و مصرف آن سبب کاهش کلسترول بد خون می گردد.
  • وجود فیبر در این محصول سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم غذا و رفع مشکلات یبوست می شود.
  • سبوس برنج شاخص گلیسمی پایینی دارد. مصرف غذاهایی با شاخص گلیسمی بالا سبب افزایش گرسنگی در افراد و افزایش میزان خطر بیماری های قلبی و دیابت می گرذند.
  • مصرف این محصول سالم در حفظ تعادل قند خون نیز موثر است
  • وجود ترکیبات و آنتی اکسیدان های موجود در سبوس برنج از بروز بیماری های سرطان پیشگیری کرده و مصرف آن به جهت حفظ سلامت افراد توصیه می شود.
  • به دلیل وجود ویتامین های B و دیگر مواد مغذی که در سبوس برنج وجود دارد مصرف آن در جهت داشتن پوستی سالم و شفاف موثر بوده و  سبب افزایش رطوبت پوست و رفع خشکی پوست نیز می شود.
  • مواد مغذی موجود در سبوس برنج سبب بهبود گردش خون در پوست سر شده و مصرف آن به افرادی که از مشکل ریزش موی سر بعلت کمبود ویتامین ها رنج می برند توصیه می گردد.
  • استفاده از جوشانده سبوس برنج به صورت موضعی نیز در رفع مشکلات ریزش موی سر متداول می باشد.
  • به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه B در سبوس برنج در این محصول در کاهش اضطراب و استرس افراد موثر بوده و سبب افزایش سروتونین و بهبود افسردگی می شود.
  • مصرف سبوس برنج سبب کنترل فشار خون می گردد که این امر در حفظ سلامت قلب و عروق موثر است.

 

شرایط نگهداری نان سبوس  برنج:

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سالم بهره ببرند. نان سبوس برنج را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات  سالم را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  نان سبوس برنج دو آتیشه / سبوس برنج / ارگانیک بار / محصولات سالم/ نان های سالم دو آتیشه

چکیده:

نان سبوس برنج دو آتیشه در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از برند دو آتیشه بوده و دردسته بندی محصولات سالم قراردارد. نان سبوس برنج دو آتیشه یک نان مغذی بوده و حاوی مواد مورنیاز بدن می باشد.

این محصول سالم یک گزینه  مناسب برای وعده صبحانه ، عصرانه یا میان وعده می باشد. نان  سبوس برنج دو آتیشه محصولی سالم و رژیمی بوده و حاوی ویتامین B  است.

این محصول ترد و نازک بوده و دارای طعمی دلنشین و پرطرفدار است. نان های سالم دو آتیشه بدون جوش شیرین و مواد نگهدارنده بوده و مصرف آن به تمامی افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم می باشند توصیه می گردد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد.

با تهیه  نان های سالم دو آتیشه مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید