دمنوش ها و نوشیدنی ها, عصاره خوراکی

بررسی عصاره خوراکی نعناع فلفلی زرقانی

عصاره خوراکی نعناع فلفلی زرقانی:

عصاره نعناع فلفلی زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی ۱۲۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی محصولات سالم و سودمند قرار دارد.

شرکت مزرعه مروارید دکتر زرقانی از سال ۱۳۹۰ با هدف فرآوری گیاهان دارویی آغاز به کار نمود و از سال ۱۳۹۴ با همکاری کارشناسان مجرب و تجهیزات و امکانات تخصصی مورد نیاز در این زمینه وارد بازار تولید, عرضه و پخش محصولات گیاهی و دارویی گردید.

از دستاورد های مهم این شرکت می توان به تولید بیش از ۱۳۶ روغن خوراکی و غیر خوراکی و صادرات گیاهان دارویی به کشور آلمان و تولید دانش بنیان عصاره های گیاهی با تکنولوژی نانو اشاره نمود.

محصولات و عصاره های گیاهی زرقانی از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده اند که نشان دهنده تلاش این مجموعه برای عرضه محصولاتی با کیفیت  می باشد.

گیاه نعناع فلفلی  با نام علمی Mentha piperita گونه ای از نعناع و گیاهی علفی و چند ساله است که گیاهی خوراکی بوده  و دارای خواص دارویی می باشد. گیاه نعنا فلفلی که به آن سوسنبر نیز می گویند همچون گیاهان تیره نعناع به طور معمول در اغلب مناطق  یافت می شوند  اما به طور کلی بومی مدیترانه و شمال آفریقا  است.

عصاره خوراکی نعنا فلفلی زرقانی

عصاره خوراکی نعنا فلفلی زرقانی

خواص محصول عصاره خوراکی نعناع فلفلی زرقانی :

عصاره نعناع فلفلی زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه عصاره های گیاهی مرغوب گام برداریم .

با تهیه  عصاره های خوراکی زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

گیاهان دارویی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها می گردند.

بهبود مشکلات گوارشی :

عصاره نعنا فلفلی دارای خواص درمانی بیشماری است که از کاربردی ترین آنها میتوان به بهبود مشکلات سیستم گوارشی و درد معده اشاره نمود.

نعناع فلفلی دارای خاصیت آرامبخشی است و می توان از آن به عنوان یک مسکن طبیعی نام برد و به فرآیند هضم کمک کرده و تقویت کننده معده و ضد نفخ است.

طبق تحقیقات صورت گرفته عصاره گیاه نعنا فلفلی می تواند به بهبود علائم بیماری سندرم روده تحریک پذیر از جمله درد و نفخ و اسهال و گاز معده کمک کرده و به عنوان یک ضد اسپاسم عمل می نماید.

موثر در بهبود سرماخوردگی و آلرژی :

مصرف نعنا فلفلی خلط آور بوده و به رفع احتقان بینی و آبریزش بینی کمک کرده و در درمان مشکلات تنفسی موثر واقع می شود. نعنا دارای خواص ضدعفونی کنندگی بوده و یکی از عصاره های گیاهی  موثر در کاهش و بهبود علائم سرماخوردگی می باشد.

از دیگر خواص  این محصول سالم و سودمند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • حفظ سلامت قلب
  • خوشبو کننده هان
  • رفع خارش پوست
  • رفع خستگی
  • بهبود سردردهای میگرنی
  • بهبود تهوع دوران بارداری
  • حفظ شادابی پوست
  • مقابله با تعرق زیاد و خنک کردن بدن
  • انرژی بخش

شرایط نگهداری عصاره های خوراکی زرقانی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای  عصاره های گیاهی خوراکی بهره ببرند. عصاره های خوراکی زرقانی نیازی به نگهداری در یخچال ندارد و می توانید آنها را  را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت بهره مند شدن از خواص درمانی این محصول سالم و سودمند ، عصاره خوراکی نعنا فلفلی زرقانی  را روزانه دو بار و و هر بار به میزان یک قاشق مرباخوری در یک استکان آب ولرم حل کرده و نیم ساعت بعد از غذا میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از عصاره های گیاهی و محصولات سالم و سودمند  را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و دیگر افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این عصاره گیاهی  را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: عصاره خوراکی نعنا فلفلی زرقانی / عصاره نعنا فلفلی  /ارگانیک بار/عصاره گیاهی /عصاره های خوراکی زرقانی/ محصولات سالم و سودمند

چکیده:

عصاره نعناع فلفلی زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی ۱۲۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی محصولات سالم و سودمند قرار دارد.

عصاره نعنا فلفلی دارای خواص درمانی بیشماری است که از کاربردی ترین آنها میتوان به بهبود مشکلات گوارشی و درد معده اشاره نمود. نعناع فلفلی دارای خاصیت آرامبخشی است و می توان از آن به عنوان یک مسکن طبیعی نام برد و به فرآیند هضم کمک کرده و تقویت کننده معده است. .

طبق تحقیقات صورت گرفته عصاره گیاه نعنا فلفلی می تواند به بهبود علائم بیماری سندرم روده تحریک پذیر از جمله درد و نفخ و اسهال و گاز معده کمک می نماید.

عصاره نعناع فلفلی زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه عصاره های گیاهی مرغوب گام برداریم . با تهیه  عصاره های خوراکی زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید