دسته‌بندی نشده, لبنیات گیاهی, محصولات سالم, محصولات وگان

سویا شیر کاکائو مانداسوی

بررسی محصول سویا شیر کاکائو مانداسوی:

سویا شیر کاکائو مانداسوی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت ساینا غذا پارت (برند مانداسوی) و در وزن  ۱۰۰۰ میلی لیتر بوده و دردسته بندی لبنیات گیاهی و محصولات وگان قراردارد.

ساینا غذا پارت تنها تولید کننده سویا شیر در خاورمیانه است که از سال ۱۳۹۳ و  با استفاده از مدرن ترین روش های فناوری اقدام به تولید محصولات سویا شیر ساده و و طعم دار نموده است.

این محصولات در ۸ طعم متفاوت و در بسته بندی های چند لایه تتراپک و بدون استفاده از مواد نگهدارنده تولید شده اند. شرکت ساینا غذا پارت( برند مانداسوی) موفق به اخذ مجوز های اداره نظارت بر مواد غذایی و نشان استاندارد ملی ایران، گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۲۲۰۰۰ گردیده است که نشان دهنده ارائه محصولاتی با کیفیت در جهت ارتقا سطح سلامت عموم مردم می باشد.

سویا یا لوبیای روغنی یکی از بقولات بومی آسیا است که میزان پروتئین آن دوبرابرسایر دانه های روغنی می باشد. بسیاری از کشورهای آسیای شرقی از دیر باز تاکنون از این محصول پر خاصیت برای مصارف آشپزی و یا مصرف برای دام استفاده می نمایند.

سویا شیر فرآورده ای است که ازخیساندن دانه های سویا در آب و آسیاب کردن آن به دست می آید. سویا شیر کاکائو مانداسوی از مرغوب ترین دانه لوبیای سویا تهیه گردیده است .

سویا شیر یکی از انواع لبنیا ت گیاهی است که دارای فوائد بسیاری در جهت حفظ و  ارتقا سلامت افراد دارد. این محصول گیاهی  برای افرادی که دارای رژیم وگان می باشند گزینه ای بسیار مناسب می باشد. وگان به افرادی گفته می شود که ژیم وگانیسم را دنبال کرده و هیچ گونه محصولی با منشا حیوانی مصرف نمی نمایند.

سویا شیر کاکائو مانداسوی

سویا شیر کاکائو مانداسوی

خواص محصول سویا شیرکاکائو مانداسوی:

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه لبنیات گیاهی و محصولات وگان گام بردارد. با تهیه  سویا شیر مانداسوی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

خواص سویا:

سویا گیاهی یکساله است که میوه آن شبیه به لوبیا بوده و دارای خواص بیشماری است. سویا غنی از پروتئین ، فیبر، ایزوفلاون و بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است.

از مهم ترین خواص مصرف سویا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرشار از آنتی اکسیدان ها
  • حفظ سلامت و طراوت پوست
  • حفظ سلامت قلب
  • کنترل و کاهش وزن
  • پیشگیری از سرطان ها به خصوص سرطان پروستات
  • جلوگیری از تحلیل رفتن توده های استخوانی
  • کنترل کلسترول و فشار خون

خواص سویا شیرکاکائو  مانداسوی:

سویا شیر کاکائو مانداسوی یکی از انواع لبنیات گیاهی پرطرفدار بوده که محصولی صد در صد گیاهی بوده و برای افراد وگان گزینه ای بسیار مناسب می باشد. این محصول گیاهی با ترکیبی از دانه خالص سویا و کاکائو دارای طعمی دلنشین است و مصرف آن  انرژی بخش و نشاط آور می باشد.  سویا شیر کاکائو مانداسوی منبع مناسبی از پروتئین بوده و همچنین  برای افرادی که به دنبال محصولات بدون لاکتوز هستند بسیار مفید است  و دارای هضمی آسان می باشد.

از مهم ترین خواص این محصول وگان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرشار از آهن و کمک به رفع مشکل کم خونی
  • عدم وجود کلسترول و چیشگیری از بیماری های قلبی عروقی
  • پیشگیری از ابتلا به سرطان ها
  • دارابودن فیبر بالا
  • غنی بودن از کلسیم و جلوگیری از مشکلات پوکی استخوان
  • به دلیل دارابودن استروژن های گیاهی منجر به کاهش علائم یائسگی می شود

جدول ارزش غذایی سویا شیرکاکائو مانداسوی :

به ازای مصرف یک لیوان (۲۵۰ میلی لیتر)

انرژی چربی کل کربوهیدرات

کل

قند پروتئین کلسیم اسیدهای

چرب اشباع

اسیدهای

چرب ترانس

نمک سدیم
۸/۱۴۵

کیلوکالری

۴ گرم ۷/۲۰ گرم ۵/۱۷ گرم ۷۵/۶ گرم ۱۰۰ میلی گرم ۳۷/۰ گرم ۰ ۲۵/۰ گرم

شرایط نگهداری سویا شیر :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای لبنیات گیاهی و محصولات وگان بهره ببرند. سویا شیر مانداسوی نیازی به نگهداری در یخچال ندارد و می توانید آن را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت بهره بردن از خواص بی نظیر این لبنیات گیاهی می توانید شیر سویا مانداسوی را به صورت خالص و یا ترکیب با غلات به جهت صبحانه و یا میان وعده میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای ازلبنیات  گیاهی و محصولات وگان  را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد.

زنان باردار و شیرده و افراد دارای حساسیت های غذایی و  بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: سویا شیر کاکائو مانداسوی/سویا شیر/ ارگانیک بار/لبنیات گیاهی / محصولات وگان

چکیده :

سویا شیر کاکائو مانداسوی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت ساینا غذا پارت (برند مانداسوی) و در وزن  ۱۰۰۰ میلی لیتر بوده و دردسته بندی لبنیات گیاهی و محصولات وگان قراردارد. سویا شیر فرآورده ای است که ازخیساندن دانه های سویا در آب و آسیاب کردن آن به دست می آید.

سویا شیر کاکائو مانداسوی از مرغوب ترین دانه لوبیای سویا تهیه گردیده است .

سویا شیر یکی از انواع لبنیات گیاهی است که این محصول گیاهی برای افرادی که دارای رژیم وگان می باشند گزینه ای بسیار مناسب می باشد این محصول گیاهی منبع مناسبی از پروتئین بوده و برای افرادی که به دنبال محصولات بدون لاکتوز هستند بسیار مفید می باشد .

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه لبنیات گیاهی و محصولات وگان گام بردارد. با تهیه سویا شیر مانداسوی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید