غلات

بررسی محصول آرد سبوس برنج ۱۱۱

آرد سبوس برنج ۱۱۱:

سبوس برنج  ۱۱۱ در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از گروه صنایع غذایی ۱۱۱ و در بسته بندی۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد.

گروه صنایع غذایی۱۱۱ تولید کننده انواع سبوس های فرآوری شده، بسته بندی فراورده های برنج، گندم، جو، جودوسر ، سبزیجات و میوه جات خشک ، چای، قهوه، و دمنوش های گیاهی ، انواع فرآورده های آردی، آرد برنج، پودر سبزیجات و میوه جات ، تامین انواع مواد اولیه ی کارخانجات صنایع غذایی  و تحقیق و توسعه در زمینه ی محصولات غذایی سالم و جدید می باشد.

تمامی محصولات غذایی ۱۱۱ با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تهیه می گردند. این مجموعه دارای مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو بوده و در جهت حفظ و ارتقا سلامت مشتریان خود تلاش می نماید.

برنج یکی از مهم ترین غلات جهان است و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و  به لایه خارجی و نازکی که دانه های برنج را در برگرفته سبوس برنج گفته می شود.

این پوسته قهوه ای رنگ سرشار از مواد مغذی بوده و یکی از پر طرفدارترین محصولات به ویژه برای گیاهخواران و  ورزشکاران محسوب می شود. از نظر طب سنتی نیز سبوس برنج جایگاه ویژه ای در بهبود بیماری ها داشته و مصرف آن  به افرادی که به دنبال حفظ و ارتقا سطح سلامتی خود هستند پیشنهاد می گردد.

سبوس برنج 111

سبوس برنج ۱۱۱

خواص محصول سبوس برنج:

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد. با تهیه  محصولات غذایی ۱۱۱ از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

خواص سبوس برنج :

سبوس برنج ۱۱۱ سرشار از فیبر ،آهن، منیزیوم، فسفر،روی، مس ، منگنز و ویتامین های گروه B، ویتامین E می باشد. این محصول سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده که سبب خنثی کردن اثرات رادیکال های آزاد در بدن گردیده و از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری می نماید.

از مهم ترین خواص مصرف سبوس برنج می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سبوس برنج سر سرشار از فیبر است و مصرف آن سبب کاهش کلسترول بد خون می گردد.
  • وجود فیبر در این محصول سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم غذا و رفع مشکلات یبوست می شود.
  • این محصول شاخص گلیسمی پایینی دارد. مصرف غذاهایی با شاخص گلیسمی بالا سبب افزایش گرسنگی در افراد و افزایش میزان خطر بیماری های قلبی و دیابت می گرذند. مصرف این محصول سودمند در حفظ تعادل قند خون نیز موثر است
  • وجود ترکیبات و آنتی اکسیدان های موجود در سبوس برنج از بروز بیماری های سرطان پیشگیری کرده و مصرف آن به جهت حفظ سلامت افراد توصیه می شود.
  • به دلیل وجود ویتامین های B و دیگر مواد مغذی که در این محصول سودمند وجود دارد مصرف آن در جهت داشتن پوستی سالم و شفاف موثر بوده و سبب افزایش رطوبت پوست و رفع خشکی پوست نیز می شود.
  • مواد مغذی موجود در سبوس برنج سبب بهبود گردش خون در پوست سر شده و مصرف آن به افرادی که از مشکل ریزش موی سر بعلت کمبود ویتامین ها رنج می برند توصیه می گردد. استفاده از جوشانده سبوس برنج به صورت موضعی نیز در رفع مشکلات ریزش موی سر متداول می باشد.
  • به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه B در سبوس برنج در این محصول در کاهش اضطراب و استرس افراد موثر بوده و سبب افزایش سروتونین و بهبود افسردگی می شود.
  • مصرف سبوس برنج سبب کنترل فشار خون می گردد که این امر در حفظ سلامت قلب و عروق موثر است.

 

شرایط نگهداری سبوس  برنج ۱۱۱ :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند بهره ببرند. محصولات غذایی ۱۱۱ را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف سبوس برنج :

به جهت بهره بردن از مزایای این محصول سودمند می توانید در موارد زیر از آن استفاده نمایید:

  • استفاده در تهیه انواع نان ، شیرینی ، کیک
  • تهیه غذا هایی همچون کتلت، دلمه و انواع خورشت
  • تهیه سوپ و آش
  • مصرف به همراه ماست

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  سبوس برنج  ۱۱۱ / سبوس برنج / ارگانیک بار / محصولات سودمند/ محصولات غذایی ۱۱۱

چکیده:

سبوس برنج  ۱۱۱ در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از گروه صنایع غذایی ۱۱۱ و در بسته بندی۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد. به لایه خارجی و نازکی که دانه های برنج را در برگرفته سبوس برنج گفته می شود.

این پوسته قهوه ای رنگ سرشار از مواد مغذی بوده و یکی از پر طرفدارترین محصولات به ویژه برای گیاهخواران و  ورزشکاران محسوب می شود.

سبوس برنج ۱۱۱ سرشار از فیبر ،آهن، منیزیوم، فسفر،روی، مس ، منگنز و ویتامین های گروه B، ویتامین E می باشد. این محصول سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده که سبب خنثی کردن اثرات رادیکال های آزاد در بدن گردیده و از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری می نماید.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد.

با تهیه  محصولات غذایی ۱۱۱ از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید