غلات

بررسی محصول آرد سبوس گندم ۱۱۱

آرد سبوس گندم ۱۱۱:

سبوس گندم  ۱۱۱ در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از گروه صنایع غذایی ۱۱۱ و در بسته بندی۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد.

گروه صنایع غذایی۱۱۱ تولید کننده انواع سبوس های فرآوری شده، بسته بندی فراورده های برنج، گندم، جو، جودوسر ، سبزیجات و میوه جات خشک ، چای، قهوه، و دمنوش های گیاهی ، انواع فرآورده های آردی، آرد برنج، پودر سبزیجات و میوه جات ، تامین انواع مواد اولیه ی کارخانجات صنایع غذایی  و تحقیق و توسعه در زمینه ی محصولات غذایی سالم و جدید می باشد.

تمامی محصولات غذایی ۱۱۱ با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تهیه می گردند. این مجموعه دارای مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو بوده و در جهت حفظ و ارتقا سلامت مشتریان خود تلاش می نماید.

گندم یکی از مهم ترین غلات مورد استفاده مردم جهان است که گیاهی یکساله و از تیره گندمیان می باشد و می توان گفت که بیشترین مساحت زیرکشت محصولات غذایی را به خود اختصاص داده است.

به لایه خارجی و نازکی که دانه های گندم  را در برگرفته سبوس گندم گفته می شود.

این پوسته قهوه ای رنگ سرشار از مواد مغذی بوده و یکی از پر طرفدارترین محصولات به ویژه برای گیاهخواران و  ورزشکاران محسوب می شود.

از نظر طب سنتی نیز سبوس  گندم جایگاه ویژه ای در بهبود بیماری ها داشته و مصرف آن  به افرادی که به دنبال حفظ و ارتقا سطح سلامتی خود هستند پیشنهاد می گردد.

خواص محصول سبوس گندم :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد. با تهیه  محصولات غذایی ۱۱۱ از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

خواص سبوس گندم :

سبوس گندم  ۱۱۱ سرشار از فیبر ،آهن، منیزیوم، فسفر ،  روی و ویتامین های گروه B و ویتامین E می باشد. این محصول سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده که سبب خنثی کردن اثرات رادیکال های آزاد در بدن گردیده و از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری می نماید.

از مهم ترین خواص مصرف سبوس  گندم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سبوس گندم سر سرشار از فیبر است و مصرف آن سبب کاهش کلسترول بد خون می گردد.
  • وجود فیبر در این محصول سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم غذا و رفع مشکلات یبوست می شود.
  • این محصول شاخص گلیسمی پایینی دارد. مصرف غذاهایی با شاخص گلیسمی بالا سبب افزایش گرسنگی در افراد و افزایش میزان خطر بیماری های قلبی و دیابت می گرذند. مصرف این محصول سودمند در حفظ تعادل قند خون نیز موثر است
  • وجود ترکیبات و آنتی اکسیدان های موجود در سبوس گندم از بروز بیماری های سرطان پیشگیری کرده و مصرف آن به جهت حفظ سلامت افراد توصیه می شود.
  • به دلیل وجود ویتامین های B وE و دیگر مواد مغذی که در این محصول سودمند وجود دارد مصرف آن در جهت داشتن پوستی سالم و شفاف موثر بوده و  سبب افزایش رطوبت پوست و رفع خشکی پوست نیز می شود.
  • به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه B در سبوس گندم در این محصول در کاهش اضطراب و استرس افراد موثر بوده و سبب افزایش سروتونین و بهبود افسردگی می شود.
  • مصرف سبوس گندم سبب کنترل فشار خون می گردد که این امر در حفظ سلامت قلب و عروق موثر است.

 

شرایط نگهداری سبوس گندم ۱۱۱ :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند بهره ببرند. محصولات غذایی ۱۱۱ را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف سبوس گندم :

به جهت بهره بردن از مزایای این  محصول سودمند می توانید در موارد زیر از آن استفاده نمایید:

  • استفاده در تهیه انواع نان ، شیرینی ، کیک
  • تهیه غذا هایی همچون کتلت، دلمه و انواع خورشت
  • تهیه سوپ و آش
  • مصرف به همراه ماست

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  سبوس گندم   ۱۱۱ / سبوس  گندم / ارگانیک بار / محصولات سودمند/ محصولات غذایی ۱۱۱

چکیده:

سبوس گندم  ۱۱۱ در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از گروه صنایع غذایی ۱۱۱ و در بسته بندی۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد.

گندم یکی از مهم ترین غلات مورد استفاده مردم جهان است  و می توان گفت که بیشترین مساحت زیرکشت محصولات غذایی را به خود اختصاص داده است. به لایه خارجی و نازکی که دانه های گندم  را در برگرفته سبوس گندم گفته می شود.

این پوسته قهوه ای رنگ سرشار از مواد مغذی بوده و یکی از پر طرفدارترین محصولات به ویژه برای گیاهخواران و  ورزشکاران محسوب می شود. سبوس گندم  ۱۱۱ سرشار از فیبر ،آهن، منیزیوم، فسفر ،  روی و ویتامین های گروه B و ویتامین E می باشد.

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند بهره ببرند. محصولات غذایی ۱۱۱ را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید