غلات

بررسی محصول آرد بادام با پوست آردینو

آرد بادام با پوست آردینو :

آرد بادام با پوست آردینو  در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت آردینو و در بسته بندی ۲۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات کتوژنیک و محصولات وگان  قراردارد.

مجموعه آردینو تولید کننده انواع محصولات دیابتیکی و کتوژنیک با استفاده از مواد طبیعی و فاقد مواد نگهدارنده مضر می باشد. این مجموعه توانسته است با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و صنعتی و در محیطی کاملا بهداشتی ،محصولاتی با کیفیت و مطمئن را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید.

رژیم کتوژنیک یک رژیم لاغری سریع است که با کاهش کربو هیدرات و جایگزینی آن با چربی صورت می گیرد که یک حالت متابولیکی به نام کتوز در بدن شکل گرفته و میزان چربی سوزی به طور چشم گیری افزایش پیدا می کند. این رژیم در کاهش وزن بسیار موثر بوده و موجب کاهش قند خون و سطح انسولین می شود.

آرد بادام  با پوست آردینو از پودر کردن بادام های با پوست به دست آمده است و محصولی با کیفیت و بدون استفاده از مواد نگهدارنده مضر می باشد. استفاده از بادام های با پوست به دلیل نقش موثر پوست بادام به عنوان یک مسکن طبیعی برای کاهش درد  و التهاب مجاری تنفسی بوده و جزو محصولات سودمند می باشد.

این محصول گیاهی  برای افرادی که دارای رژیم وگان می باشند گزینه ای بسیار مناسب است. وگان به افرادی گفته می شود که  رژیم وگانیسم را دنبال کرده و هیچ گونه محصولی با منشا حیوانی مصرف نمی نمایند.

خواص محصول آرد بادام با پوست  آردینو :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد. با تهیه آرد بادام   با پوست آردینو از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

خواص بادام درختی:

بادام درختی سرشار از مواد مغذی بوده و دارای خواص بی نظیری در حفظ سلامتی افراد می باشد. بادام درختی غنی از کلسیم، ویتامین E ، فسفر،آهن، منیزیوم، پروتئین، فیبر، فسفر، روی، سلنیوم و مس بوده و به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد در رژیم غذایی بسیاری از افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم هستند گنجانده می شود.

میزان کلسیم در بادام درختی به صورتی است که می توان گفت غنی ترین منبع غیر حیوانی کلسیم است .

آرد بادام آردینو:

آرد بادام سالم ترین آرد جهان محسوب می گردد. این محصول سودمند دارای کربوهیدرات پایین و پروتئین بالا بوده و عاری از گلوتن می باشد آرد بادام با پوست آردینو یک محصول کتوژنیک  است و برای افرادی که این رژیم را دنبال می کنند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

مصرف این محصول وگان  برای افرادی که به دنبال مواد غذایی سالم و حفظ سلامتی خود هستند و به خصوص افرادی که به جهت مشکلات سلامتی مانند دیابت و یا آلرژی به گلوتن تحت رژیم های غذایی کم کربوهیدرات هستند توصیه می گردد .

از مهم ترین خواص مصرف آرد  بادام می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای خاصیت ضد سرطانی به خصوص سرطان روده بزرگ
  • حفظ سلامت و شادابی پوست
  • کمک به تقویت و رشد استخوان ها
  • حفظ سلامت قلب و پیشگیری از بروز بیماری های قلبی و عروقی ناشی از کلسترول بالا

جدول ارزش غذایی آرد بادام آردینو:

به ازای مصرف ۴/۱ فنجان( ۲۳ گرم) از این محصول سودمند

 

کالری ۱۶۰ کیلو کالری
آهن ۶ درصد
ویتامین E ۳۵ درصد
کلسیم ۶ درصد
منیزیوم ۲۰ درصد
شکر ۱ گرم
پروتئین ۶ گرم

شرایط نگهداری آرد بادام :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند بهره ببرند. آرد بادام  آردینو را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف آرد بادام:

به جهت بهره بردن از مزایای مصرف آرد بادام می توانید در موارد زیر از این محصول سودمند استفاده نمایید:

  • تهیه انواع شیرینی و کیک
  • خمیر پیتزا
  • ترکیب با ادویه ها و مصرف به جای ارد سوخاری
  • پخت انواع حلوا، فرنی، کاچی و حریره بادام
  • مصرف در اسموتی ها

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات کتوژنیک و محصولات وگان  را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  آرد بادام با پوست آردینو / ارگانیک بار / محصولات سودمند/ محصولات وگان/ محصولات کتوژنیک

چکیده:

آرد بادام  با پوست آردینو  در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت آردینو و در بسته بندی ۲۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات کتوژنیک و محصولات وگان  قراردارد.

آرد بادام  با پوست آردینو از پودر کردن بادام های با پوست به دست آمده است و محصولی با کیفیت و بدون استفاده از مواد نگهدارنده مضر می باشد.

بادام درختی غنی از کلسیم، ویتامین E ، فسفر،آهن، منیزیوم، پروتئین، فیبر، فسفر و  روی می باشد. استفاده از بادام های با پوست به دلیل نقش موثر پوست بادام به عنوان یک مسکن طبیعی برای کاهش درد  و التهاب مجاری تنفسی  بوده و جزو محصولات سودمند می باشد.

این محصول دارای کربوهیدرات پایین و پروتئین بالا بوده و عاری از گلوتن می باشد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد.

با تهیه آرد بادام با پوست آردینو از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید