غلات

بررسی محصول نان ماست و موسیر دو آتیشه

نان ماست و موسیر دو آتیشه:

نان ماست و موسیر دو آتیشه در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از برند دو آتیشه بوده و دردسته بندی محصولات سالم قراردارد. مجموعه دو آتیشه با تولید و ارائه نان هایی سالم با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و  در طعم ها و با خواص مختلف در جهت حفظ و ارتقا سلامت مشتریان خود تلاش می نماید.

نان ماست و موسیر دو آتیشه یک نان مغذی بوده و حاوی مواد موردنیاز بدن می باشد. این محصول سالم طبعی گرم داشته و یک گزینه  مناسب برای کسانی است که از سرد مزاجی رنج می برند.

این نان به دلیل داشتن آرد سبوس گندم طبیعی سرشار از ویتامین ها است و ارزش غذایی بالایی دارد و می تواند به عنوان وعده صبحانه ، عصرانه یا میان وعده مصرف گردد.

این محصول سالم با طعم پر طرفدار ماست و موسیر یک  جایگزین مناسب برای تنقلات ناسالم و چیپس های طعم دار می باشد که برخی از آنها از ترکیبات شیمیایی و افزودنی ها تشکیل شده و سلامت افراد به ویژه کودکان را به خطر می اندازند.

این محصول یک تنقلات سالم و رژیمی برای افرادی است  که دارای اضافه وزن بوده و به دنبال حذف میان وعده های ناسالم از سبد غذایی خود می باشند.

خواص محصول نان ماست و موسیر دو آتیشه :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد.

با تهیه  نان های سالم دو آتیشه مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

ماده اولیه نان ماست و موسیر دو آتیشه آرد کامل گندم دارای سبوس است و با ریحان خشک شده تزین شده است که عطرو طعمی مطلوب و دلنشین را به این محصول بخشیده است.

افزودن موسیر به این نان سبب افزایش خواص و طعم بی نظیر این نان سالم و مقوی گردیده است. نان  دو آتیشه محصولی سالم و رژیمی بوده و حاوی ویتامین B می باشد. .

این محصول ترد و نازک بوده و دارای طعمی دلنشین و پرطرفدار است. نان های سالم دو آتیشه بدون جوش شیرین و مواد نگهدارنده بوده و مصرف آن به تمامی افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم می باشند توصیه می گردد.

خواص موسیر :

موسیر نام یک سرده از گونه سیر است که خواص بیشماری در حفظ سلامت افراد دارد که می توان به افزایش دفع ادرار، التیام زخم ها، کاهش سردرد های میگرنی، حفظ سلامت قلب و عروق ، تقویت قوای جنسی و پیشگیری از انواع سرطان ها اشاره نمود.

مو سیر غنی از ویتامین C و A بوده و مواد معدنی همچون پتاسیم ، فسفر و منگنز و منیزیوم  را داراست.   موسیر علاوه بر خواص مصرف آن برای حفظ سلامت افراد یک طعم دهنده عالی برای غذاهاست و دارای طرفداران بیشماری است.

از مهم ترین فوائد مصرف موسیر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مو سیر به دلیل دارابودن آنتی اکسیدان ها خاصیت ضد سرطانی داشته و در جهت تقویت و حفظ سلامت قلب و عروق نیز بسیار مفید می باشد.
  • مو سیر دارای خاصیت ضد باکتریایی بوده می توان گفت که یک آنتی بیوتیک طبیعی می باشد و در درمان برخی از بیماری های تنفسی و سرماخوردگی و آنفولانزا تاثیرگذار است.
  • مصرف موسیر بر حفظ سلامت قلب و عروق موثر بوده و از بروز بیماری های قلبی در افراد جلوگیری می نماید.
  • مصرف موسیر در برنامه های غذایی سبب کاهش کلسترول خون و فشار خون می گردد.
  • مصرف موسیر به جهت تقویت سیستک گوارشی مفید بوده و به دلیل دارا بودن فیبر از بروز یبوست جلوگیری می نماید.

 

شرایط نگهداری نان ماست و موسیر :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سالم بهره ببرند. نان   ماست و موسیر را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات  سالم را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  نان  ماست و موسیر دو آتیشه /  نان  ماست و موسیر / ارگانیک بار / محصولات سالم/ نان های سالم دو آتیشه

چکیده:

نان ماست و موسیر دو آتیشه در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از برند دو آتیشه بوده و دردسته بندی محصولات سالم قراردارد.

ماده اولیه نان ماست و موسیر دو آتیشه آرد کامل گندم دارای سبوس است افزودن موسیر به این نان سبب افزایش خواص و طعم بی نظیر این نان سالم و مقوی گردیده است.

نان دو آتیشه محصولی سالم و رژیمی بوده و حاوی ویتامین B می باشد. . این محصول ترد و نازک بوده و دارای طعمی دلنشین و پرطرفدار است.

نان های سالم دو آتیشه بدون جوش شیرین و مواد نگهدارنده بوده و مصرف آن به تمامی افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم می باشند توصیه می گردد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد.

با تهیه  نان های سالم دو آتیشه مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید