دسته‌بندی نشده, غلات, محصولات ارگانیک, محصولات سالم

بررسی محصول دانه چیا سیاه ارگانیک  OAB

دانه چیا سیاه ارگانیک  OAB:

دانه چیا سیاه ارگانیک OAB در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت OAB و در بسته بندی ۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد.

محصولات ارگانیک محصولاتی می باشند که در فرآیند تولید آنها  از کودهای ساخته شده توسط انسان، سموم دفع آفات، تنظیم کننده های رشد و دیگر مواد افزودنی استفاده نمی کنند

شرکت جام نور طلایی ارائه دهنده مجموعه  محصولات غذایی با برند OAB  می باشد. تمامی محصولات این برند دارای مدارک بهداشتی معتبر از سازمان غذا و دارو و سایر سازمان های بهداشتی جهانی  است.

این مجموعه با همکاری متخصصان توانسته است محصولاتی سالم و  با کیفیت را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید و با تنوع در کالاهای تولیدی نیاز مشتریان را برطرف سازد.

دانه چیا که به نام های چیا سید و یا تخم چیا هم شناخته می شود به رنگ سیاه و سفید بوده و  از درختی به نام سالویا هیسپانیکا salvia hispanica به دست می آید.

این دانه گیاهی بومی مکزیک و جنوب غربی ایالات متحده می باشد و امروزه در بسیاری از کشورها کشت و مصرف می شود. دانه چیا کالری کمی داشته و سرشار از مواد مغذی است.

این محصول پر خاصیت سرشار از فیبر و پروتئین بوده و امروزه یکی از پر طرفدارترین محصولات به ویژه برای گیاهخواران و ورزشکاران  محسوب می شود و همچنین  مصرف آن  برای افرادی که به دنبال لاغری هستند توصیه می گردد.

دانه چیا OAB

دانه چیا OAB

خواص محصول دانه چیا سیاه :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمندگام بردارد.

با تهیه دانه چیا OAB از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

خواص دانه چیا سیاه  ارگانیک :

دانه چیا سیاه ارگانیک سرشار از فیبر،فسفر، کلسیم، امگا ۳ . منیزیوم ، پتاسیم و آنتی اکسیدان هاست.دانه های چیا به دلیل جذب بالای آب می توانند کمبود آب بدن افراد را تامین نمایند.

از مهم ترین خواص مصرف این محصول ارگانیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دانه های چیا سرشار از آنتی اکسیدان ها و اسید های چرب امگا ۳ بوده و مصرف آنها در حفظ سلامت قلب و عروق و پیشگیری از بروز بیماری های قلبی موثر است
  • امگا ۳ موجود در دانه چیا سبب کاهش التهاب و درد های مفصلی می گردد.
  • به دلیل وجود ترکیبات مغذی در این محصول سودمند مصرف آن در پیشگیری از سرطان ها موثر می باشد.
  • دانه چیا سبب افزایش انرژی می شود. این محصول یک ماده غذایی سالم و پرطرفدار برای ورزشکاران است که می توانند قبل و بعد از ورزش آن را مصرف نمایند.
  • دانه چیا سرشار از فیبر است و مصرف آن سبب کاهش کلسترول بد خون و بهبود هضم غذا می گردد.

تفاوت دانه چیا سفید و سیاه :

از نظر طعم و مزه تفاوتی میان دانه چیا سیاه و سفید وجود نداشته و هر دو محصولاتی سودمند و سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن می باشند. دانه چیا سیاه دارای پروتئین بیشتر و فیبر کمتری  نسبت به نوع  دانه چیا سفید می باشد .

شرایط نگهداری دانه چیا :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک  بهره ببرند. دانه چیا را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه  مصرف دانه چیا  :

به جهت بهره بردن از مزایای این  محصولات سودمند می توانید  دانه چیا را در ترکیب با نوشیدنی ها و یا به همراه جو دو سر پرک در وعده صبحانه  و یا در دیگر وعده های غذایی استفاده نمایید.

انواع موارد مصرف دانه چیا :

  • افزودن دانه چیا به آب به جهت کاهش اشتها
  • استفاده به عنوان تاپینگ بستنی و دسر ها
  • استفاده در انواع سالاد ها
  • تهیه انواع شیرینی ها و کیک ها
  • مصرف با سایر نوشیدنی های طبیعی
  • ترکیب با لبنیات

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  دانه چیا سیاه  ارگانیک OAB/دانه چیا سیاه / ارگانیک بار / محصولات سودمند/ محصولات ارگانیک

چکیده:

دانه چیا سیاه ارگانیک OAB  در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت OAB و در بسته بندی ۲۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد.

دانه چیا که به نام های چیا سید و یا تخم چیا هم شناخته می شود به رنگ سیاه و سفید بوده و  از درختی به نام سالویا هیسپانیکا salvia hispanica به دست می آید .

این محصول پر خاصیت سرشار از فیبر و پروتئین بوده و امروزه یکی از پر طرفدارترین محصولات به ویژه برای گیاهخواران و ورزشکاران  محسوب می شود دانه چیا سیاه ارگانیک سرشار از فیبر،فسفر، کلسیم، امگا ۳ . منیزیوم ، پتاسیم و آنتی اکسیدان هاست.

دانه های چیا به دلیل جذب بالای آب می توانند کمبود آب بدن افراد را تامین نمایند.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد.

با تهیه دانه چیا OAB از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید