غلات

بررسی محصول نان جوانه گندم آتیشه

بررسی محصول نان جوانه گندم آتیشه:

نان جوانه گندم دو آتیشه در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از برند دو آتیشه بوده و دردسته بندی محصولات سالم قراردارد. مجموعه دو آتیشه با تولید و ارائه نان هایی سالم با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و  در طعم ها و با خواص مختلف در جهت حفظ و ارتقا سلامت مشتریان خود تلاش می نماید.

گندم یکی از مهم ترین غلات مورد استفاده مردم جهان است که گیاهی یکساله و از تیره گندمیان می باشد و می توان گفت که بیشترین مساحت زیرکشت محصولات غذایی را به خود اختصاص داده است.

جوانه به برگ و گل رشد نیافته گیاه و یا در واقع دانه هایی که تازه شکفته شده اند گفته می شود که این محصولات گیاهی یکی از منابع پر ارزش غذایی محسوب شده و محصولاتی سالم  برای ارتقا سطح سلامت افراد و پیشگیری از بیماری ها می باشند.

نان جوانه گندم آتیشه یک نان مغذی بوده و حاوی مواد مورد نیاز بدن می باشد. این محصول سالم یک گزینه  مناسب برای وعده صبحانه ، عصرانه یا میان وعده می باشد.

خواص محصول نان جوانه گندم دو آتیشه :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد.

با تهیه  نان های سالم دو آتیشه مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

نان  جوانه گندم دو آتیشه محصولی سالم و رژیمی بوده و حاوی ویتامین B  است. این محصول ترد و نازک بوده و دارای طعمی دلنشین و پرطرفدار است.

نان های سالم دو آتیشه بدون جوش شیرین و مواد نگهدارنده بوده و مصرف آن به تمامی افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم می باشند توصیه می گردد.

خواص جوانه گندم :

جوانه ها سرشار از ویتامین هایی همچون A ، B ، C و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشند.  جوانه ها غنی از فیبر و پروتئین  بوده و با دارابودن آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن سبب حفظ سلامت و جوانی افراد می گردند.

جوانه گندم سرشار از مواد مغذی، آنزیم ها ، آنتی اکسیدان ها و اسیدآمینه های ضروری بدن همچون تریپتوفان، متیونین و پرولین می باشد.

این محصول سالم و ارزشمند غنی از کاروتن و ویتامین های C و  E است. پودر جوانه گندم در حفظ سلامت قلب، سم زدایی از بدن و حفظ سلامت پوست و مو  موثر می باشد.

از مهم ترین خواص مصرف  جوانه گندم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

حفظ سلامت پوست و مو :

به دلیل وجود ویتامین های B و دیگر مواد مغذی که  در جوانه گندم وجود دارد مصرف آن در جهت داشتن پوستی سالم و شفاف موثر بوده و  سبب افزایش رطوبت پوست و رفع خشکی پوست نیز می شود.

مواد مغذی موجود در جوانه گندم همچنین سبب تقویت موی سر شده و مصرف آن به افرادی که از مشکل ریزش موی سر بعلت کمبود ویتامین ها رنج می برند توصیه می گردد.

تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان:

آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در جوانه گندم  در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها موثر می باشند. ترکیبات موثر موجود دراین محصول سالم  در پیشگیری از ابتلا به سرطان ها نیز تاثیرگذار هستند.

حفظ سلامت قلب:

به علت وجود فیبر و  آنتی اکسیدان های موجود در جوانه گندم ، مصرف آن در جهت کاهش کلسترل بد و کاهش فشار خون موثر بوده که این امر در حفظ سلامت سلامت قلب و عروق بسیار تاثیر گذار است.

شرایط نگهداری نان جوانه گندم :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سالم بهره ببرند. نان جوانه گندم را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات  سالم را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  نان جوانه گندم دو آتیشه / جوانه گندم / ارگانیک بار / محصولات سالم/ نان های سالم دو آتیشه

چکیده:

نان جوانه گندم دو آتیشه در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از برند دو آتیشه بوده و دردسته بندی محصولات سالم قراردارد. جوانه ها سرشار از ویتامین هایی همچون A ، B ، C و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشند.

نان جوانه گندم آتیشه یک نان مغذی بوده و حاوی مواد مورنیاز بدن می باشد. این محصول سالم یک گزینه  مناسب برای وعده صبحانه ، عصرانه یا میان وعده می باشد.

نان جوانه گندم دو آتیشه محصولی سالم و رژیمی بوده و حاوی ویتامین B  است. نان های سالم دو آتیشه بدون جوش شیرین و مواد نگهدارنده بوده و مصرف آن به تمامی افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم می باشند توصیه می گردد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد. با تهیه  نان های سالم دو آتیشه مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصول بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید