انواع عسل ارگانیک, عسل ارگانیک مدا

عسل گون گز ارگانیک مدا:

بررسی عسل گون گز ارگانیک مدا :

عسل گون گز ارگانیک مدا از گیاه گون به دست می آید که به آن درخت گز یا گز انگبین نیز می گویند. گیاه گون گیاهی خودرو است که در استانهای مرکزی ایران از جمله اصفهان و مرکزی به وفور یافت می شود. زنبورهای عسل علاقه بسیاری به شهد این گیاه داشته و این امر سبب تولید بالای این عسل ارگانیک و مفید شده است.

  عسل گون گز همچون سایر انواع عسل طبیعی تک گله ترکیبی از چند شهد در منطقه است که یکی از آنها غالب بوده و فراوانی بیشتری دارد . گز انگبین تولید شده این گیاه از مواد تشکیل دهنده سوغات سنتی گز اصفهان می باشد. این محصول در دسته بندی محصولات سودمند و ارگانیک قرارداشته و دارای فواید بیشماری برای سلامتی می باشد.

رنگ عسل گون گز متمایل به کهربایی روشن بوده و دارای طعمی دلچسب و عطری دلنشین و تقریبا محسوس است و برای افرادی که عسل هایی با عطر بسیارزیاد را نمی پسندند مناسب می باشد. از نظر طب سنتی عسل گون گز طبعی به نسبت گرم دارد و برای افرادی با طبع سرد مطلوب است.

عسل گون گز ارگانیک مدا در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت مدا در دو بسته بندی ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی  بوده و دردسته بندی محصولات سودمند و ارگانیک قراردارد.

عسل گون گز ارگانیک مدا

خواص محصول عسل گون گز ارگانیک مدا:

انواع عسل طبیعی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متبحر انتخاب شده اند تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه محصولات سودمند و ارگانیک گام برداریم.
تمامی خواص عمومی که به طور معمول برای انواع عسل طبیعی بیان می شوند در محصول عسل گون گز ارگانیک مدا نیز وجود داشته و دارای کاربرد گسترده در درمان و بهبود برخی از بیماریها از جمله بیماری های استخوانی می باشد. این محصول طبیعی و ارگانیک در طب سنتی بسیار پرکاربرد بوده و به میزان قابل توجهی انرژی زاست.

درمان دردهای مفصلی و استخوانی:

عسل گون گز در درمان و کاهش دردهای مرتبط با مفاصل و استخوانها بسیار موثر بوده است. عسل گون کز با وجود ماده اسید فرمیک برای تسکین کمردرد و دردهای استخوانی  و افراد مبتلا به آرترز بسیار مفید بوده و مصرف این محصول ارگانیک به این افراد توصیه می شود.

همچنین در بهبود افراد مبتلا به بیماری پوکی استخوان نیز ترکیب این محصول با شیر و پودر سنجد آسیاب شده ،اثربخشی مطلوبی مشاهده می شود.

از دیگر خواص این محصول طبیعی و ارگانیک به موارد زیر اشاره می شود:

  • سرشار از آنتی اکسیدان ها و مهار رادیکال های آزاد در بدن
  • تقویت معده و رفع مشکلات گوارشی
  • آرامبخش و مقوی مغز و اعصاب
  • درمان سرفه و سرماخوردگی
  • کاهش یبوست
  • کاهش بیماری های مرتبط با مثانه
  • بهبود کم خونی
  • بهبود بیماری های کلیه و محافظت از کبد
  • بهبود بیماری های قلبی
  • خاصیت ضدعفونی کننده

جدول ارزش غذایی عسل گون گز :
در هرقاشق غذا خوری (۱۵ میلی لیتر)

میزان انرژی چربی قند نمک اسیدهای چرب ترانس
48/855کیلوکالری 0 0/45 0 0

شرایط نگهداری عسل گون گز:

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند و ارگانیک بهره ببرند.

به طور کلی انواع عسل طبیعی باید در دمای محیط و بدون نوسانات دمایی  باشند. استفاده از ظروف نگهداری شیشه ای یا پلاستیکی مخصوص مواد غذایی و نگهداری آن در کابینت های تمیز آشپزخانه ازجمله  اقدامات موثر برای حفظ کیفیت عسل می باشند.

ایجاد شکرک در انواع عسل طبیعی که حرارت دیده نیستند فرآیندی طبیعی است.

نحوه مصرف عسل گون گز:

به منظور بهره مندی از خواص عسل گون گز می توانید با افزودن این عسل ارگانیک  به آب گرم و با افزودن اندکی آب لیمو ترش تازه یک نوشیدنی سالم و مفید تهیه کرده و در ابتدای صبح و یا قبل از خواب استفاده نمایید.

 موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سودمند و ارگانیک و انواع عسل های طبیعی را با توجه به شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. به افراد مبتلا به بیماری دیابت و افراد دارای حساسیت های غذایی پیشنهاد می شود با مشورت با پزشک متخصص میزان دوز مصرفی عسل خود را تعیین نموده تا در حفظ سلامتی شان مشکلی نداشته باشند.

عسل گون گز از گیاه گون به دست می آید که به آن درخت گز یا گز انگبین نیز می گویند. گیاه گون گیاهی خودرو است که در استانهای مرکزی ایران از جمله اصفهان و مرکزی به وفور یافت می شود. عسل گون گز همچون سایر انواع عسل طبیعی تک گله ترکیبی از چند شهد در منطقه است که یکی از آنها غالب بوده و فراوانی بیشتری دارد.این محصول در دسته بندی محصولات سودمند و ارگانیک قرارداشته و دارای فواید بیشماری برای سلامتی می باشد و رنگ عسل گون گز متمایل به کهربایی روشن است انواع عسل طبیعی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متبحر انتخاب شده اند تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه محصولات سودمند و ارگانیک گام برداریم. تمامی خواص عمومی که به طور معمول برای انواع عسل طبیعی بیان می شوند در محصول عسل گون گز ارگانیک مدا نیز وجود داشته و دارای کاربردی گسترده در درمان برخی از بیماریها از جمله بیماری های استخوانی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید