انواع عسل ارگانیک, عسل ارگانیک مدا

بررسی عسل خارشتر ارگانیک مدا

بررسی عسل خارشتر ارگانیک مدا  :

عسل خارشتر از شهد گیاه خارشتر تهیه می شود. خارشتر گیاهی بوته ای  با طبیعت سرد و خشک است که از گذشته تا به حال برای مصارف درمانی استفاده گسترده ای داشته و  دارای گل هایی کوچک به رنگ بفش متمایل به قرمز است.گیاه خارشتر از خانواده باقلائیان بوده و چون این گیاهان دارای پروتئین هستند برای مصارف دام نیز استفاده می شوند.

ترنجبین یا ترانگبین نام میوه این درخت است و در مناطقی خاص از جمله مناطق بیابانی رشد می کند. ارتفاع این گیاه بین ۵۰ تا ۱۵۰سانتی متر بوده و آب کمی مصرف می کند. عسل خارشتر در دسته محصولات سودمند و ارگانیک قرارداشته و خواص طبی آن به اثبات رسیده است زمان گلدهی گیاه خارشتر  از اوایل اردیبهشت تا خرداد ماه می باشد و تولید عسل توسط زنبوران نیز در فصل گلدهی صورت می گیرد. این عسل طبیعی و ارگانیک دارای رنگی متمایل به قرمز می باشد.

عسل خارشتر ارگانیک مدا در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت مدا در بسته بندی ۵۰۰  گرمی  بوده و دردسته بندی محصولات سودمند و ارگانیک قراردارد.

عسل خارشتر ارگانیک مدا

خواص محصول عسل خارشتر ارگانیک مدا:

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع عسل طبیعی مرغوب که توسط کارشناسان متبحر ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند و ارگانیک گام برداریم.

  عسل خارشتر ارگانیک مدا تمامی خواصی که برای انواع عسل طبیعی بیان می شوند را داراست و بسیاری از افراد برای بهبود مشکلات سلامتی شان مصرف این محصول را در برنامه غذایی خود قرار داده اند.

در طب سنتی گیاه خارشتر برای رفع و بهبود مشکلات سیستم ادراری بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده مکرر از نوشیدنی های گازدار که حاوی ترکیبات بی کربنات هستند برای بدن مضر بوده و خارشتر سبب جلوگیری از تشکیل رسوبات در بدن می گردد.

درمان سنگ کلیه :

از میان درمان های موجود برای مشکل سنگ کلیه تاثیر گیاه خارشتر در دفع سنگ های کلیه و مثانه بسیار قابل توجه می باشد. یکی ازخواص بارز مصرف عسل خارشتر بهبود مشکلات سنگ کلیه است . مصرف این محصول همچنین می تواند باعث رفع و کاهش التهاب مثانه شود.

از دیگر خواص برجسته عسل خارشتر می توان به موارد زیر اشار کرد:

  • درمان بواسیر و زخم های معقدی
  • درمان درد های رماتیسمی
  • تقویت کننده معده و دستگاه گوارش
  • رفع کننده یبوست
  • تصفیه خون
  • موثر در درمان سرماخوردگی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • آرامبخش و مقوی اعصاب
  • دارای خاصیت ضدعفونی کننده
  • رفع مشکلات کبد
  • درمان ورم پروستات
میزان انرژی چربی قند نمک اسیدهای چرب ترانس
48/855کیلوکالری 0 0/255 گرم 0 0

شرایط نگهداری عسل خارشتر:

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند و ارگانیک بهره ببرند.

به طور کلی انواع عسل طبیعی باید در دمای محیط و بدون نوسانات دمایی  باشند این محصول را را به دور از یخچال و در کابینت هایی تمیز که کمتر در طول روز باز و بسته می شوند نگهداری کنید.

ظروف نگهداری عسل در حفظ کیفیت آن نقش مهمی دارند پس بهتر است این محصول را در ظرف بسته بندی خود محصول و یا در ظروف شیشه ای و یا پلاستیکی مخصوص مواد غذایی نگهداری نمایید.

دقت نمایید که ایجاد شکرک در انواع عسل طبیعی که حرارت دیده نیستند فرآیندی طبیعی است.

نحوه مصرف عسل خارشتر:

با افزودن عسل خارشتر  به آب گرم و در صورت تمایل و ذائقه افراد با افزودن اندکی آب لیمو ترش تازه می توانید از یک نوشیدنی طبیعی و با خواص سلامتی بسیار بهره ببرید. مخلوط عسل خارشتر و آب لیمو تازه برای افرادی که به دنبال افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن هستند یک نوشیدنی موثر می باشد.

 

 موارد احتیاط مصرف:

افرادی که دارای حساسیت های مواد غذایی هستند و یا بیماری های خاص همچون دیابت دارند بهتر است  با پزشک متخصص خود مشورت نموده تا میزان دوز مصرفی روزانه عسل خود را تعیین کرده و در حفظ سلامتی شان دچار مشکلی نشوند .

 

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سودمند و ارگانیک و انواع عسل های طبیعی  را با توجه به شرایط خاص مشتریان گردهم آورد.

عسل خارشتر از شهد گیاه خارشتر تهیه می شود. خارشتر گیاهی بوته ای  با طبیعت سرد و خشک است که از گذشته تا به حال برای مصارف درمانی استفاده گسترده ای داشته  و دارای گل هایی کوچک به رنگ بنفش متمایل به قرمز است. ترنجبین یا ترانگبین نام میوه این درخت است و در مناطقی خاص از جمله مناطق بیابانی رشد می کند. عسل خارشتر در دسته محصولات سودمند و ارگانیک قرارداشته و خواص طبی آن به اثبات رسیده است. عسل خارشتر ارگانیک مدا در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت مدا در بسته بندی ۵۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند و ارگانیک قراردارد. عسل خارشتر ارگانیک مدا تمامی خواصی که برای انواع عسل طبیعی بیان می شوند را داراست و بسیاری از افراد برای بهبود مشکلات سلامتی شان مصرف آن را در برنامه غذایی خود قرار داده اند. از خواص این عسل می توان به رفع مشکلات سنگ کلیه و التهابات مثانه و بهبود بواسیر و زخم های معقدی اشاره نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید