الیاف طبیعی, محصولات سازگار با محیط زیست

بررسی لباس های نخی روزی پاک( سندس)

لباس های نخی با رنگ طبیعی سندس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از مجموعه روزی پاک (سندس) می باشند که اولین و تنها ترین تولید کننده لباس های صد درصد نخی با رنگ طبیعی است . این محصولات دردسته بندی محصولات سازگار با محیط زیست قراردارند . روزی پاک مجموعه ای از لباس های نخی با کیفیت را تولید نموده که از نخ خالص و بدون مواد پلی استر و نفتی تهیه شده و رنگ آن کاملا طبیعی و بدون رنگ شیمیایی است. این مجموعه توانسته است تنوع مناسبی از انواع لباس های زیر زنانه، مردانه و بچه گانه را به جهت عرضه به مصرف کنندگان تولید نماید.
محصولات سازگار با محیط زیست در چرخه تولید خود کمترین پیامد و صدمات را برای محیط زیست دارند. بسته های محصولات روزی پاک ( سندس) قابل بازیافت در طبیعت بوده و پلاستیکی نمی باشند.

مزایای استفاده از لباس های نخی روزی پاک (سندس):
مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سازگار با محیط زیست گام بردارد. با تهیه لباس های نخی سندس از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای استفاده از لباس های نخی با رنگ طبیعی بهره مند شوید.
اهمیت لباس های الیاف طبیعی:
لباس های زیر غیر نخی یکی از عوامل ابتلا به بیماری سرطان پوست و ناراحتی های پوستی هستند.یکی از مهم ترین عوامل تشدید عفونت های تناسلی در بانوان استفاده از لباس های زیر غیر نخی از جنس پلی استر و مواد نفتی می باشد. در صورت استفاده از این لباس های زیر نامناسب تعرق بدن با مواد موجود در بافت لباس ترکیب شده و مجدد جذب بدن می شود و این امر سبب تشدید تجمع میکروبی شده و بیماری های پوستی دیگری را نیز به دنبال دارد. امروزه در بسیاری از کشورهای اروپایی به دلیل اهمیت ویژه این امر واردات لباس های غیر نخی ممنوع بوده که نشان از تاثیر مصرف لباس های نخی بر سلامت پوست افراد می باشد.
لباس های نخی سندس:
لباس های نخی سندس راحت و لطیف هستند و برای رفع مشکلات پوستی، اگزما، حساسیت ها به خصوص مواردی مانند پسوریازیس و لوپوس بسیار موثر می باشند. استفاده از لباس های نخی با رنگ طبیعی سندس در کاهش و رفع عفونت های زنان و مشکلات پوستی افراد بسیار موثر می باشد.
از مهم ترین خواص استفاده از لباس های الیاف طبیعی سندس می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• سبک و لطیف می باشند
• خنک و مناسب فصول گرم سال
• بدون ایجاد احساس خارش در بدن
• بدون رنگ و ماده شیمیایی
• ضد حساسیت
• مفید برای رفع عفونت های پوستی
• مفید برای دفع الکتریسیته بدن
• کیفیت بالای محصولات
• ایجاد حس آرامش
مراقبت و شست و شوی لباس های نخی :
امروزه به دلیل خواص بی نظیر مصرف لباس های نخی و دارای الیاف طبیعی، استفاده از این نوع پوشاک در بین افراد رواج پیدا کرده و بسیار محبوب شده اند. پارچه های نخی که از الیاف طبیعی گیاهان تهیه شده اند دوام و کیفیت خوبی دارند و به منظور افزایش دادن عمر مفید این لباس ها توجه به نکات نحوه نگهداری و شست و شوی آنها ، مفید می باشد.
• لباس های نخی (غیر از لباس زیر) را بهتر است با آب خنک بشویید. لباس های زیر نخی را به جهت از بین رفتن کامل ترشحات و آلودگی ها می توانید با آب گرم بشویید.
• به جهت شست و شوی لباس های نخی با ماشین لباسشویی بهتر است که برنامه شست و شوی ماشین را بر روی لباس های دستی و حساس گذاشته و از یک برنامه ملایم شست و شو استفاده نمایید.
• بهتر است که لباس های الیاف طبیعی را پس از شست و شو در دستگاه خشک کن نیاندازید و یا از دماهای پایین استفاده نمایید.
• لباس های نخی خود را به گونه ای در کمد قرار دهید که هوا در بین آنها جریان داشته باشد.
• لباس های دارای الیاف طبیعی پس از شست و شو چروک می شوند که برای محافظت از الیاف پارچه در هنگام اتو کردن می توانید لباس را از پشت آن اتو کنید و یا یک پارچه نازک و تمیز را روی لباس ها گذاشته و بعد اتو را روی آن بکشید.

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سازگار با محیط زیست را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. لباس های نخی با رنگ طبیعی روزی پاک (سندس) در مجموعه ارگانیک بار در مدل های متنوع و مناسب آقایان و خانم ها و کودکان عرضه می شود . این محصولات شامل موارد زیر می باشند:
زیرپوش مردانه آستین دار، رکابی و حلقه ای سندس
تاپ زنانه بدون آستین و آستین کوتاه سندس
شورت مردانه پادار سندس
شلوار مردانه و زنانه و بچه گانه سندس
سوتین، نیم تنه و نیم تنه نوجوان سندس
جوراب مردانه و زنانه سندس
لباس خواب سندس
لباس نوزاد سه تکه و ده تکه سندس
زیرپوش های دخترانه و پسرانه سندس
شرت های دخترانه و پسرانه سندس
شرت های زنانه و مردانه سندس

دیدگاهتان را بنویسید