ادویه, ادویه جات و چاشنی

بررسی محصول پودر گشنیز آرسس

پودر گشنیز آرسس :

پودر گشنیز آرسسدر مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. کارخانه تولیدی آرسس واقع در شهر آمل (شهرستان لاریجان) بوده و تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و بهره مندی از نیروهای متخصص تولید نموده و موفق به دریافت شماره پروانه بهداشتی بهره برداری و ساخت گردیده است.

این مجموعه توانسته است طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی های مفید و پر کاربرد را با کیفیتی بالا به مشتریان خود عرضه نماید.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند.

ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

گشنیز از گیاهان گلدار و نوعی سبزی با نام علمی Coriandrum sativum  است که  برگ و ساقه آن به عنوان سبزی خوراکی مصرف می گردد و از تخم گشنیز به عنوان ادویه در مصارف آشپزی استفاده میشود. گشنیز در طب سنتی جایگاه ویژه ای داشته و در مصارف دارویی از آن استفاده می گردد.

پودر گشنیز آرسس

پودر گشنیز آرسسپودر گشنیز آرسس

خواص محصول پودر گشنیز آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

تنها هدف مصرف ادویه جات و چاشنی ها طعم دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود،

این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص پودر گشنیز:

گیاه گشنیز گیاهی علفی و یکساله است و از نظر طب سنتی دارای طبعی سرد و خشک می باشد. گشنیز حاوی ویتامین های A، C، ویتامین ب ۶ ، آهن، منیزیم، کلسیم، پتاسیم و فیبر است

این سبزی پر خاصیت دارای خواص درمانی بسیاری بوده و در صنعت آشپزی نیز بسیار پرکاربرد است.

از مهم ترین خواص مصرف این ادویه پر خاصیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • گیاه گشنیز در تقویت معده و سیستم گوارشی موثر بوده و مصرف آن مانع ترش شدن غذا در معده می گردد و به هضم غذا کمک می نماید.
  • گیاه گشنیز سرشار از آنتی اکسیدان هایی ارزشمند است که سبب افزایش ایمنی بدن می گردند و با مقابل با رادیکال های آزاد بدن به پیشگری از بروز برخی از بیماری ها همچون سرطان کمک می نمایند.
  • مصرف گیاه گشنیز می تواند در کنترل و کاهش قند خون کمک نماید از این رو پودر گشنیز جزو ادویه جات موثر و مفید برای بیماران دیابتی می باشد.
  • گیاه گشنیز دارای خاصیت ضد باکتریایی بوده و همچنین به دلیل وجود مقادیر قابل توجه ویتامین ث می تواند در پیشگیری و بهبود سرماخوردگی و برخی دیگر از عفونت های بدن موثر باشد.

شرایط نگهداری ادویه آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات  آرسس را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

میزان مصرف ادویه جات  آرسس برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم پودر گشنیز آرسس می توانید یک قاشق کوچک از آن را در غذاها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  پودر گشنیز آرسس / پودر گشنیز/ارگانیک بار/ادویه جات  آرسس /ادویه جات و چاشنی ها

چکیده:

پودر گشنیز آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. تنها هدف مصرف ادویه جات  و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند حاصل می شود،

این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند گیاه گشنیز گیاهی علفی و یکساله است و از نظر طب سنتی دارای طبعی سرد و خشک می باشد.

گشنیز حاوی ویتامین های A، C، ویتامین ب ۶ ، آهن، منیزیم، کلسیم، پتاسیم و فیبر است. این سبزی پر خاصیت دارای خواص درمانی بسیاری بوده و در صنعت آشپزی نیز بسیار پرکاربرد است.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید