ادویه, ادویه جات و چاشنی

بررسی محصول پودر موسیر آرسس

پودر موسیر آرسس :

پودر موسیر آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. کارخانه تولیدی آرسس واقع در شهر آمل (شهرستان لاریجان) بوده و تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و بهره مندی از نیروهای متخصص تولید نموده و موفق به دریافت شماره پروانه بهداشتی بهره برداری و ساخت گردیده است.

این مجموعه توانسته است طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی های مفید و پر کاربرد را با کیفیتی بالا به مشتریان خود عرضه نماید.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند.

ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

موسیر یک گونه از سرده سیر است که خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت افراد داشته و از دیرباز تاکنون در مصارف آشپزی استفاده گردیده است. موسیر و سیر دو گیاه متفاوت هستند اما می توان گفت که خواصی تقریبا مشابه دارند.

پودر موسیر آرسس

پودر موسیر آرسس

خواص محصول پودر موسیرآرسس :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

تنها هدف مصرف ادویه جات و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود،

این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص پودر موسیر :

موسیر سرشار از ترکیبات ارزشمند ، آنتی اکسیدان ها و  مواد معدنی مورد نیاز بدن از جمله پتاسیم، سدیم، منیزیوم ، آهن، مس، روی و  منگنز می باشد.

از مهم ترین خواص مصرف پودر موسیر آرسس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ترکیبات موجود در موسیر دارای خاصیت ضد میکروبی بوده و می توان گفت که به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی عمل کرده و مصرف آن در پیشگیری و بهبود علائم سرماخوردگی مفید می باشد.
  • موسیر دارای آنتی اکسیدان هایی است که می توانند با رادیکال های آزاد بدن مقابله کنند از این رو در پیشگیری از بیماری هایی همچون سرطان موثر می باشند.
  • آنتی اکسیدان های موجود در موسیر می توانند بر روی تنظیم و کاهش کلسترول و فشار خون تاثیر بگذارند از این رو در حفظ سلامت قلب و عروق نیز تاثیر گذار می باشد.
  • مصرف موسیر برای بیماران دیابتی یک گزینه مناسب بوده چرا که در تنظیم میزان قند خون کمک می نماید.
  • از دیگر خواص درمانی بینظیر موسیر می توان به التیام زخم ها، بهبود سردرد های میگرنی، افزایش دفع ادرار و تقویت قوای جنسی اشاره نمود.

شرایط نگهداری ادویه آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات  آرسس را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

میزان مصرف  ادویه جات  آرسس برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم دلنشین پودر موسیر آرسس می توانید یک قاشق کوچک از آن را در غذاها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  پودر موسیر آرسس / پودر موسیر /ارگانیک بار/ادویه جات  آرسس /ادویه جات و چاشنی ها

چکیده:

پودر موسیر آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. تنها هدف مصرف ادویه جات و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند حاصل می شود

، این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند موسیر سرشار از ترکیبات ارزشمند ، آنتی اکسیدان ها و  مواد معدنی مورد نیاز بدن از جمله پتاسیم، سدیم، منیزیوم ، آهن، مس، روی و  منگنز می باشد

.مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید. به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم دلنشین پودر موسیر آرسس می توانید یک قاشق کوچک از آن را در غذاها استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید