ادویه, ادویه جات و چاشنی

بررسی محصول پودر کاکائو آرسس

پودر کاکائو آرسس :

پودر کاکائو آرسس کاکائو آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. کارخانه تولیدی آرسس واقع در شهر آمل (شهرستان لاریجان) بوده و تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و بهره مندی از نیروهای متخصص تولید نموده و موفق به دریافت شماره پروانه بهداشتی بهره برداری و ساخت گردیده است.

این مجموعه توانسته است طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی های مفید و پر کاربرد را با کیفیتی بالا به مشتریان خود عرضه نماید.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند.

ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

کاکائو درختی از تیره پنیرکیان است که دارای میوه ای بسته ، زرد رنگ و دارای ۲۵ تا ۴۵ دانه است. به پودر خشکی که از حاصل آسیاب نمودن و گرفتن چربی دانه کاکائو به دست می آید پودر کاکائو گفته می شود.

پودر کاکائو در صنعت آشپزی بسیار پرکاربرد بوده و مصرف آن دارای خواص مفیدی به جهت سلامتی افراد می باشد. شکلات ها از مواد غذایی پر طرفدار و پر انرژی هستند که با پودر کاکائو تهیه می شوند.

پودر کاکائو آرسس

پودر کاکائو آرسس

خواص محصول پودر کاکائو آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

تنها هدف مصرف ادویه جات و چاشنی ها طعم دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود، این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص پودر کاکائو :

کاکائو سرشار از پلی فنول هاست. پلی فنول ها آنتی اکسیدان هایی مفید در جهت حفظ سلامتی بدن بوده که در تنظیم سطح کلسترول و قند خون موثر می باشند.

از مهم ترین خواص مصرف پودر کاکائو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مصرف پودر کاکائو با کاهش میزان کلسترول خون در حفظ سلامت قلب و عروق نیز تاثیر گذاشته و به پیشگیری از بروز بیماری های قلبی کمک کرده و سبب کاهش خطر سکته قلبی می گردد.
  • بر طبق تحقیقات صورت گرفته فلاوانول موجود در کاکائو سبب متعادل سازی سطح نیتریک اسید خون شده و در نتیجه به بهبود عملکرد رگ های خونی و تنظیم فشار خون کمک می نماید.
  • پلی فنول های موجود در کاکائو در پیشگیری از ابتلا به بیماری های عصبی و آلزایمر موثر بوده و سبب بهبود خون رسانی به مغز نیز می گردند.
  • ترکیبات موثر و ارزشمند موجود در پودر کاکائو در بهبود علائم افسردگی موثرمی باشند همچنین می توانند سبب کاهش میزان استرس در برخی از افراد گردند.

شرایط نگهداری ادویه آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات  آرسس را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

میزان مصرف  ادویه جات آرسس برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص  و طعم دلنشین  پودر کاکائو آرسس می توانید در تهیه انواع کیک و شیرینی از آن استفاده نموده و یا  با شیر ترکیب و میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  پودر کاکائو آرسس / پودر کاکائو /ارگانیک بار/ادویه جات  آرسس /ادویه جات و چاشنی ها

چکیده:

پودر کاکائو آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. به پودر خشکی که از حاصل آسیاب نمودن و گرفتن چربی دانه کاکائو به دست می آید پودر کاکائو گفته می شود. شکلات ها از مواد غذایی پر طرفداری هستند که با پودر کاکائو تهیه می شوند.پودر کاکائو سرشار از پلی فنول هاست.

پلی فنول ها آنتی اکسیدان هایی مفید در جهت حفظ سلامتی بدن بوده که در تنظیم سطح کلسترول و قند خون موثر می باشند. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید. به منظور بهره مندی از خواص  و طعم دلنشین  پودر کاکائو آرسس می توانید در تهیه انواع کیک و شیرینی از آن استفاده نموده ویا  با  ترکیب نمودن با شیر میل نمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید