ادویه, ادویه جات و چاشنی

بررسی محصول زنیان آرسس

زنیان آرسس :

زنیان آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. کارخانه تولیدی آرسس واقع در شهر آمل (شهرستان لاریجان) بوده و تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و بهره مندی از نیروهای متخصص تولید نموده و موفق به دریافت شماره پروانه بهداشتی بهره برداری و ساخت گردیده است.

این مجموعه توانسته است طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی های مفید و پر کاربرد را با کیفیتی بالا به مشتریان خود عرضه نماید.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند.

ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

زنیان گیاهی علفی و خودرو است که دارای گل هایی سفید رنگ بوده و به نام های اجوان، کمون حبشی و نانخواه نیز شناخته می شود.

این گیاه بومی کشور هند بوده و برگ های آن دارای تقسیمات و بریدگی های ظریفی می باشد و میوه این گیاه که به صورت دانه می باشد رنگ زرد متمایل به قهوه ای داشته و دارای مزه ای تند و تیز و عطری شبیه به عطر گیاه آویشن دارد.

زنیان آرسس

زنیان آرسس

خواص محصول زنیان آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

تنها هدف مصرف ادویه جات و چاشنی ها طعم دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود

این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص زنیان :

ادویه زنیان دارای طبعی گرم و خشک بوده و یکی از گیاهان پرکاربرد در طب سنتی است که دارای خواص بیشماری در جهت بهبود بیماری ها و حفظ سلامت بدن می باشد. در صنعت آشپزی نیز در بسیاری از کشور ها از این گیاه پرخاصیت  به عنوان ادویه در انواع غذا ها استفاده می کنند.

  از جمله مهم ترین خواص زنیان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کاهش درد مفاصل:

ادویه زنیان دارای خاصیت ضد التهابی بوده و در بهبود علائم بیماری آرتروز یا سائیدگی مفاصل موثر است  و سبب کاهش درد مفاصل می شود. همچنین در درمان کشیدگی و التهاب تاندون ها و اسپاسم های عضلانی نیز موثر واقع می شود.

بهبود مشکلات معده:

زنیان یکی از گیاهان موثر در رابطه با بهبود مشکلات گوارشی از جمله معده درد و سوء هاضمه و نفخ معده می باشد. زنیان یک ضد عفونی کننده قوی برای معده بوده و مصرف آن به افرادی که  از این مشکلات گوارشی رنج می برند توصیه می شود .

بهبود علائم سرماخوردگی:

مصرف ادویه زنیان در درمان علائم سرما خوردگی مفید بوده و سبب بهبود سرفه و سردرد ناشی از سرماخوردگی می شود. افرادی که به صورت مکرر دچار بیماری سرماخوردگی می شوند می توانند از این گیاه پرخاصیت در جهت رفع مشکلات و نشانه های سرماخوردگی بهره ببرند.

دیگر خواص مصرف عرق زنیان:

  • پیشگیری از سنگ کلیه
  • کنترل دیابت
  • بهبود عفونت های باکتریایی
  • کنترل فشار خون
  • تنظیم سطح کلسترول

شرایط نگهداری ادویه آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات  آرسس را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

میزان مصرف ادویه جات  آرسس برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص ادویه زنیان آرسس  می توانید یک قاشق کوچک از آن را در غذاها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  زنیان آرسس / ادویه زنیان /ارگانیک بار/ادویه جات  آرسس /ادویه جات و چاشنی ها

چکیده:

زنیان آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. تنها هدف مصرف ادویه جات و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود، این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند

ادویه زنیان دارای خاصیت ضد التهابی بوده و یکی از گیاهان موثر در رابطه با بهبود مشکلات گوارشی از جمله معده درد و سوء هاضمه و نفخ معده می باشد. زنیان یک ضد عفونی کننده قوی برای معده بوده و مصرف آن به افرادی که  از این مشکلات گوارشی رنج می برند توصیه می شود.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید