محصولات لبنی

بررسی محصول شیر کامل آقای طبیعی

بررسی محصول شیر کامل آقای طبیعی :

شیر کامل آقای طبیعی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت آقای طبیعی و در وزن ۹۴۵ میلی لیتر بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. مجموعه آقای طبیعی یکی از پیشتازان عرصه تولید نوین در حوزه محصولات کشاورزی است که براساس الزامات و استانداردهای محصولات ارگانیک اقدام به احداث مجموعه فرآوری و بسته بندی محصولات لبنی برپایه فرآیندهای ارگانیک نموده است.

این مجموعه با بهره گیری از متخصصین علم کشاورزی جوایز متعددی را در سطح کشور و در زمینه تولید محصولات کسب نموده است که نشاندهنده ارائه محصولاتی با کیفیت در جهت ارتقا سطح سلامت عموم مردم می باشد.

شیر یک ماده غذایی ارزشمند است که از ترشح غدد پستان در پستانداران به دست می آید و به طور معمول ماده اولیه تولید انواع لبنیات است و  با توجه به خواص بی نظیر و ترکیبات مفید شیر می توان آن را به عنوان یک غذای کامل ذکر نمود.

از نظر طب سنتی شیر دارای طبعی سرد است و بدین جهت بسیاری از افراد آن را با خرما مصرف می نمایند. از این محصول لبنی پر خاصیت به طور گسترده ای در تولید کیک ها و شیرینی جات نیز استفاده می شود.

خواص محصول شیر کامل آقای طبیعی  :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک و محصولات لبنی  گام بردارد. با تهیه  شیر کامل آقای طبیعی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصول بهره ببرید.

خواص شیر:

شیر سرشار از ویتامین های مورد نیاز بدن شامل ویتامین های  A ، B2، B12 ،E ، D  و مواد معدنی مختلف مانند کلسیم ، فسفر، پتاسیم ، منگنز و آهن است. شیر یک منبع عالی  برای دریافت پروئین می باشد و حاوی بسیاری از اسید های چرب ضروری بدن از جمله امگا ۳ و اسید لینولئیک است که در حفظ سلامت قلب بسیار موثر می باشند.

شیر کامل آقای طبیعی:

شیر کامل آقای طبیعی غنی از مواد مورد نیاز بدن بوده و مصرف آن در جهت حفظ سلامت افراد مفید می باشد .میزان ویتامین ها و مواد معدنی در شیر های مختلف کم چرب و یا پرچرب تقریبا  یکسان بوده و تفاوت اصلی در میزان چربی موجود در شیر هاست. شیر کامل آقای طبیعی یک محصول ارگانیک بوده که در تهیه آن از هیچ گونه هورمونی استفاده نشده و تغذیه دام ها نیز کاملا ارگانیک و بدون استفاده از مواد افزودنی می باشد.

از مهم ترین فوائد و تاثیرات مصرف شیر بر سلامت بدن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تقویت استخوانها و دندان ها:

شیر غنی از کلسیم میباشد که برای سلامت و تقویت استخوانها و دندان ها مفید است. وجود ویتامین D  دراین محصول سبب افزایش جذب کلسیم شده و از ابتلا به بیماری پوکی استخوان جلوگیری می کند.

حفظ سلامت قلب:

شیر منبع مناسبی از پتاسیم می باشد و این امر سبب تنظیم و کاهش فشار خون شده که بر سلامت قلب تاثیر گذار می باشد.

تقویت عضله ها:

شیردارای آمینو اسیدهای ضروری بدن بوده و غنی از پروتئین است که به جهت  رشد و تقویت عضلات بسیار مفید می باشد.

حفظ طراوت و زیبایی پوست:

شیرکامل به دلیل دارابودن انواع ویتامین ها و مواد معدنی و انتی اکسیدانها در جلوگیری از پیری زودرس پوست و حفظ جوانی و طراوت پوست موثر می باشد و مصرف آن به کسانی که به دنبال داشتن پوستی درخشان هستند توصیه می شود.

شرایط نگهداری شیر کامل آقای طبیعی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند. شیر کامل را دردمای ۱ تا ۴ درجه یخچال نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت بهره بردن از خواص بی نظیر این محصول ارگانیک می توانید شیر کامل آقای طبیعی را به جهت صبحانه و یا میان وعده میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک و محصولات لبنی  را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص و حساس به لاکتوز بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: شیر کامل آقای طبیعی /شیر کامل / ارگانیک بار/محصولات لبنی  / محصولات ارگانیک

چکیده:

شیر کامل آقای طبیعی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت آقای طبیعی و در وزن ۹۴۵ میلی لیتر بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. شیر کامل آقای طبیعی غنی از مواد مورد نیاز بدن بوده و مصرف آن در جهت حفظ سلامت افراد مفید می باشد شیر کامل آقای طبیعی یک محصول ارگانیک بوده که در تهیه آن از هیچ گونه هورمونی استفاده نشده و تغذیه دام ها نیز کاملا ارگانیک و بدون استفاده از مواد افزودنی می باشد.

شیر غنی از کلسیم میباشد که برای سلامت و تقویت استخوانها و دندان ها مفید بوده و  وجود ویتامین D  دراین محصول سبب افزایش جذب کلسیم می شود. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک و محصولات لبنی  گام بردارد. با تهیه  شیر کامل آقای طبیعی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصول بهره ببرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید