تنقلات, خشکبار

بررسی محصول مغز بادام زمینی آبگینه 

بررسی محصول مغز بادام زمینی آبگینه   :

مغز بادام زمینی آبگینه در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت گوکرن و با نام تجاری آبگینه  و در وزن  ۵۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات بومی و محلی قراردارد. شرکت “گوکرن” مجموعه ای از محصولات طبیعی و مرغوب را با نام تجاری آبگینه ارائه نموده است که توانسته محصولاتی متنوع از نان و غلات ، حبوبات و خشکبار ، مغزیجات، میوه و سبزی و صیفی جات و … را با هدف ارتقا  و کمک به حفظ سلامت جامعه و برخورداری افراد از تغذیه ای سالم تولید نماید. شرکت گوکرن به کیفیت و سلامت تولیدات خود تاکید نموده تا بهترین محصولات را به دست مشتریان خود برساند.

بادام زمینی بومی آمریکای جنوبی است و به آن پسته شامی یا بادام کوهی  نیز می گویند. امروزه بادام زمینی یکی از تنقلات پرطرفدار و بسیار مغذی است که دارای خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت افراد می باشد.

مغز بادام زمینی 500 گرمی آبگینه

مغز بادام زمینی ۵۰۰ گرمی آبگینه

خواص محصول بادام زمینی آبگینه :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات طبیعی  که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات بومی و محلی مرغوب گام بردارد.  آجیل ها منبع بسیار غنی از مواد مغذی مورد نیاز بدن هستند. با تهیه  آجیل های آبگینه از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

آجیل ها جزء خوراکی های محبوب و منابع  غنی از چربی های مفید، فیبر و سایر مواد مغذی هستند. هر نوع آجیل مزایای تغذیه ای خاص خودش را دارد. آجیل از بهترین منابع پروتئین های گیاهی است. یک رژیم غذایی غنی از آجیل ممکن است در پیشگیری از عوامل خطرزا مانند التهاب برای برخی بیماری های مزمن موثر باشد. آجیل های آبگینه از بهترین مواد تولید گردیده اند و مصرف آنها در پیشگیری از بیماری ها و حفظ سلامت افراد بسیار موثر است.

خواص بادام زمینی :

بادام زمینی منبعی غنی از پروتئین و چربی و انواع مواد مغذی است و می توان آن را یکی از منابع مملو از پروتئین گیاهی در نظر گرفت. بالا بودن میزان چربی مفید بادام زمینی نه تنها سبب افزایش وزن نمی شود بلکه طی تحقیقات صورت گرفته مصرف بادام زمینی در کاهش وزن و تناسب اندام افراد موثر بوده و همچنین سبب کاهش ابتلا به بیماری های قلبی می شود. بادام زمینی سرشار از بیوتین بوده که جزو ویتامین های موثر در کاهش استرس است . از دیگر ترکیبات مفید این ماده غذایی می توان به مس، اسید فولیک ، نیاسین، منگنز، ویتامین E ، فسفر و منیزیوم اشاره نمود.

از دیگر خواص مصرف بادام زمینی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بادام زمینی سرشار از چربی های خوب و مفید بوده و بدین جهت مصرف آن در حفظ سلامت قلب و عروق نیز تاثیرگذار است.
  • ترکیبات ارزشمند موجود در بادام زمینی نقش مهمی در حفظ سلامت افراد از جمله پیشگیری از بروز سرطان، تقویت استخوان ها و سلامت و شادابی پوست دارد.
  • مواد مغذی موجود در بادام زمینی همچون نیاسین در تقویت سلامت مغز موثر بوده و مصرف آن می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر کمک نماید.
  • منگنز موجود در بادام زمینی به متعادل نگه داشتن سطح قند خون کمک نموده از این رو مصرف آن به جهت پیشگیری و کنترل دیابت توصیه می گردد.
  • بادام زمینی در حفظ سلامت سیستم گوارشی و رفع برخی از مشکلات سیستم گوارش همچون یبوست مفید می باشد.

شرایط نگهداری آجیل های آبگینه :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای این محصولات طبیعی بهره ببرند. آجیل های آبگینه را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت بهره مند شدن از طعم دلنشین و خواص بی نظیر آجیل های آبگینه می توانید از آنها به عنوان میان وعده استفاده نمایید. بادام زمینی آبگینه جایگزینی مناسب برای تنقلات ناسالم می باشد.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات بومی و محلی را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  بادام زمینی آبگینه / بادام زمینی  /ارگانیک بار/ آجیل های آبگینه  /محصولات طبیعی / محصولات بومی و محلی

چکیده:

مغز بادام زمینی آبگینه در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت گوکرن و با نام تجاری آبگینه  و در وزن  ۵۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات بومی و محلی قراردارد. بادام زمینی منبعی غنی از پروتئین و چربی و انواع مواد مغذی است و می توان آن را یکی از منابع مملو از پروتئین گیاهی در نظر گرفت. بالا بودن میزان چربی مفید بادام زمینی نه تنها سبب افزایش وزن نمی شود بلکه طی تحقیقات صورت گرفته مصرف بادام زمینی در کاهش وزن و تناسب اندام افراد موثر بوده و همچنین سبب کاهش ابتلا به بیماری های قلبی می شود.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات طبیعی  که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات بومی و محلی مرغوب گام بردارد.  آجیل ها منبع بسیار غنی از مواد مغذی مورد نیاز بدن هستند. با تهیه  آجیل های آبگینه از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید