محصولات لبنی

بررسی محصول ماست کامل آقای طبیعی

بررسی محصول ماست کامل آقای طبیعی :

ماست کامل آقای طبیعی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت آقای طبیعی و در وزن ۱۳۵۰ گرم بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. مجموعه آقای طبیعی یکی از پیشتازان عرصه تولید نوین در حوزه محصولات کشاورزی است که براساس الزامات و استانداردهای محصولات ارگانیک اقدام به احداث مجموعه فرآوری و بسته بندی محصولات لبنی برپایه فرآیندهای ارگانیک نموده است.

این مجموعه با بهره گیری از متخصصین علم کشاورزی جوایز متعددی را در سطح کشور و در زمینه تولید محصولات کسب نموده است که نشاندهنده

ارائه محصولاتی با کیفیت در جهت ارتقا سطح سلامت عموم مردم می باشد.

ماست یکی از مشتقات شیر است که توسط باکتری ها و در طی عمل تخمیر به دست می آید که قند موجود در شیر (لاکتوز) به اسید لاکتیک تبدیل می شود. از نظر طب سنتی طبیعت ماست سرد و تر است.

خواص محصول ماست کامل آقای طبیعی  :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک و محصولات لبنی  گام بردارد. با تهیه  ماست کامل آقای طبیعی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصول بهره ببرید.

خواص ماست:

ماست سرشار از ویتامین های مورد نیاز بدن شامل ویتامین های گروه B   و مواد معدنی مختلف مانند کلسیم ، فسفر، روی  و پروتئین است. افرادیکه دارای مشکل هضم لاکتوز هستند می تواندد از این محصول لبنی پر خاصیت استفاده نموده و از خواص آن بهره مند شوند.

ماست کامل آقای طبیعی:

ماست کامل آقای طبیعی غنی از مواد مورد نیاز بدن بوده و مصرف آن در جهت حفظ سلامت افراد مفید می باشد. ماست کامل آقای طبیعی یک محصول ارگانیک بوده که از شیر تازه گاوی تهیه شده و در تولید آن از هیچ گونه هورمونی استفاده نشده و تغذیه دام ها نیز کاملا ارگانیک و بدون استفاده از مواد افزودنی می باشد.

از مهم ترین فوائد و تاثیرات مصرف ماست بر سلامت بدن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تقویت استخوانها و دندان ها:

ماست غنی از کلسیم میباشد که برای سلامت و تقویت استخوانها و دندان ها مفید است. مصرف ماست منجر به کاهش بیماری پوکی استخوان در زنان و مردان،  بخصوص سالمندان می شود.

سلامت دستگاه گوارش و درمان یبوست  :

ماست حاوی پروبیوتیک است که سبب حرکت بهتر روده ها و رفع مشکل یبوست می شود. همچنین مصرف ماست به دلیل وجود باکتر های مفیدی که دارد در جهت حفظ سلامت دستگاه گوارش مفید بوده و سبب تقویت معده می گردد و به هضم غذا نیز کمک می نماید.

حفظ سلامت روده و پیشگیری از سرطان روده:

لاکتو باسیلوس یک باکتری مفید برای روده است که در ماست وجود دارد و  باعث از بین رفتن ارگانیسم های مضرر در روده شده و رشد باکتری های مفید روده را افزایش می دهد. به جهت حفظ سلامت و پیشگیری از سرطان روده بزرگ ، مصرف ماست را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

حفظ طراوت و زیبایی پوست:

ماست به دلیل دارابودن انواع ویتامین ها و مواد معدنی در جلوگیری از پیری زودرس پوست و حفظ جوانی و طراوت پوست موثر می باشد و مصرف آن به کسانی که به دنبال داشتن پوستی درخشان هستند توصیه می شود.

شرایط نگهداریماست کامل آقای طبیعی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند. ماست کامل را دردمای ۱ تا ۴ درجه یخچال نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت بهره بردن از خواص بی نظیر این محصول ارگانیک می توانید ماست کامل آقای طبیعی را با همراه با وعده های غذایی و یا به صورت میان وعده میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک و محصولات لبنی  را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص و حساس به لاکتوز بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: ماست کامل آقای طبیعی /ماست  کامل / ارگانیک بار/محصولات لبنی  / محصولات ارگانیک

چکیده:

ماست کامل آقای طبیعی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت آقای طبیعی و در وزن ۱۳۵۰ گرم بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد .ماست یکی از مشتقات شیر است که توسط باکتری ها و در طی عمل تخمیر به دست می آید. ماست کامل آقای طبیعی غنی از مواد مورد نیاز بدن بوده و مصرف آن در جهت حفظ سلامت افراد مفید می باشد.

ماست آقای طبیعی یک محصول ارگانیک بوده که از شیر تازه گاوی تهیه شده و در تولید آن از هیچ گونه هورمونی استفاده نشده و تغذیه دام ها نیز کاملا ارگانیک و بدون استفاده از مواد افزودنی می باشد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک و محصولات لبنی  گام بردارد. با تهیه  ماست کامل آقای طبیعی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصول بهره ببرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید