دمنوش ها و نوشیدنی ها, شربت ها

بررسی محصول شربت سکنجبین همنشین

بررسی محصول شربت سکنجبین همنشین :

شربت سکنجبین همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن   ۵۰۰ میلی لیتری بوده و دردسته بندی نوشیدنی های گیاهی  قراردارد. برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند.

در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

به طور معمول شربت های ایرانی از ترکیب آب و شکر و طعم دهنده ها تشکیل شده است. طعم دهنده های مورد استفاده در شربت ها طیف گوناگونی از میوه ها ، آب میوه ها و گیاهان و گل ها بوده که با جوشاندن به شربت تبدیل می شوند.

برخی از شربت ها دارای خواص درمانی مفیدی بوده و در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارند. شربت سکنجبین از نظر طب سنتی دارای طبعی گرم و خشک است و  دارای طعمی دلنشین بوده و دارای خواص بیشماری می باشد.

مصرف سکنجبین با کاهو یکی از خوراکی های سنتی است که از دیرباز تاکنون مورد توجه عموم مردم بوده است.

خواص محصول شربت سکنجبین همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه  شربت های همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

خواص شربت سکنجبین :

سکنجبین از سرکه و شهد انگبین یا شکر تهیه می گردد و یکی از پر طرفدار ترین شربت های ایرانی است. این نوشیدنی گیاهی که یکی از شربت های اصیل شیراز می باشد دارای فوائد بیشماری بوده و مصرف آن بخصوص در فصول گرم سال بسیار رایج است و سبب رفع عطش می گردد.

از مهم ترین خواص مصرف این نوشیدنی گیاهی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مصرف شربت سکنجبین ادرار آور بوده و در رفع سموم از بدن از طریف ادرار موثر می باشد
  • یک نوشیدنی مناسب برای افراد گرم مزاج به خصوص در فصل تابستان می باشد و در جهت رفع گرمازدگی مفید است
  • یکی از مهم ترین خواص سنکجبین اثرگذاری آن بر روی پاکسازی کبد می باشد. از نظر طب سنتی مصرف شربت سکنجبین می تواند بر کاهش تجمع چربی در کبد اثر گذاشته و افراد دارای مشکلات کبدی پس از مشورت با پزشک خود می توانند از مزایای مصرف این شربت بهره مند شوند.
  • شربت سکنجبین ملین بوده و مصرف آن به افرادی که از مشکل یبوست رنج می برند توصیه می گردد.
  • مصرف سکنجبین با کاهو سبب افزایش اشتها می گردد
  • شربت سکنجبین به جهت بازکردن انسداد عروق و تقویت معده نیز موثر می باشد.

شرایط نگهداری شربت های همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای شربت های گیاهی مختلف بهره ببرند.

شربت های همنشین نیازی به نگهداری در یخچال نداشته و می توانید آنها را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به طور معمول بیشتر انواع شربت ها بطور سرد سرو می شوند و گزینه ای مناسب برای پذیرایی به خصوص در فصول گرم سال می باشند.

میزان مصرف  شربت سکنجبین  همنشین با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از عطر و طعم دلنشین شربت های همنشین می توانید  شربت را با آب و یخ مخلوط کرده و از این نوشیدنی های خنک استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از  نوشیدنی های گیاهی را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: شربت  سکنجبین همنشین /  شربت  سکنجبین /ارگانیک بار/شربت های  همنشین / نوشیدنی های گیاهی

چکیده:

شربت سکنجبین همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن ۵۰۰ میلی لیتری بوده و دردسته بندی نوشیدنی های گیاهی  قراردارد. سکنجبین از سرکه و شهد انگبین یا شکر تهیه می گردد و یکی از پر طرفدار ترین شربت های ایرانی است.

این نوشیدنی گیاهی که یکی از شربت های اصیل شیراز می باشد دارای فوائد بیشماری بوده و مصرف آن بخصوص در فصول گرم سال بسیار رایج است و سبب رفع عطش می گردد. مصرف شربت سکنجبین ادرار آور بوده و در رفع سموم از بدن از طریف ادرار موثر می باشد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه شربت های همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید. .شربت های همنشین  نیازی به نگهداری در یخچال نداشته و می توانید آنها را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید