دمنوش ها و نوشیدنی ها, شربت ها

بررسی محصول شربت لیمو گل سرخ زعفران همنشین

بررسی محصول شربت لیمو گل سرخ زعفران همنشین :

شربت لیمو گل سرخ زعفران همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن   ۵۰۰ میلی لیتری بوده و دردسته بندی نوشیدنی های گیاهی  قراردارد.

برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند.

در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

به طور معمول شربت های ایرانی از ترکیب آب و شکر و طعم دهنده ها تشکیل شده است. طعم دهنده های مورد استفاده در شربت ها طیف گوناگونی از میوه ها ، آب میوه ها و گیاهان و گل ها بوده که با جوشاندن به شربت تبدیل می شوند.

برخی از شربت ها دارای خواص درمانی مفیدی بوده و در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارند. شربت لیمو گل سرخ  زعفران همنشین ترکیبی بی نظیر از لیمو و گل سرخ و زعفران بوده  و دارای خواص بیشماری می باشد.

خواص محصول شربت لیمو گل سرخ زعفران همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه  شربت های همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

خواص لیمو:

لیمو سرشار از ویتامین ث است و مصرف آن در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بروز برخی از بیماری ها همچون سرما خوردگی موثر است.  در طب سنتی نیز لیمو تاثیرات به سزایی در درمان مشکلات گوارشی داشته و سبب هضم بهتر غذا می گردد، مصرف لیمو همچنین در حفظ سلامت پوست و قلب موثر می باشد. با  مصرف این نوشیدنی گیاهی می توانید از خواص لیمو بهره مند شده و گزینه مناسبی برای کاهش تشنگی در ماه های گرم سال  است.

خواص گل سرخ:

گل سرخ یا همان گل محمدی نوعی گل رز است که دارای عطری دلنشین بوده و در کشور ایران به طور گسترده ای در مصارف آشپزی از جمله تولید گلاب ، مربا و بصورت پودر شده و ادویه استفاده می شود. وجود گل سرخ در شربت لیمو گل سرخ همنشین برای بهبود سرماخوردگی مفید بوده و باعث تقویت اعصاب می شود.

خواص زعفران:

زعفران گیاهی از تیره زنبقیان است که به عنوان گرانبهاترین ادویه شناخته می شود و کشور ایران بزرگترین صادرکننده این محصول پرطرفدار است. مهم تریم شهرت و خاصیت گیاه زعفران نشاط آور بودن و درمان افسردگی است و مصرف زعفران قادر به بهبود علائم بیماری افسردگی می باشد. مواد معدنی موجود در این گیاه سبب افزایش هوش و قدرت حافظه شده و در بهبود خواب و درمان بی خوابی موثر است. از دیگر خواص این گیاه پر خاصیت می توان به حفظ سلامت قلب و پیشگیری از سرطان اشاره نمود.

شرایط نگهداری شربت های همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای شربت های گیاهی مختلف بهره ببرند.شربت های همنشین  نیازی به نگهداری در یخچال نداشته و می توانید آنها را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به طور معمول بیشتر انواع شربت ها بطور سرد سرو می شوند و گزینه ای مناسب برای پذیرایی به خصوص در فصول گذم سال می باشند. میزان مصرف  شربت لیمو گل سرخ زعفران همنشین با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از عطر و طعم دلنشین  شربت های همنشین می توانید  شربت را با آب و یخ مخلوط کرده و از این نوشیدنی های خنک استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از  نوشیدنی های گیاهی را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: شربت  لیمو گل سرخ زعفران همنشین /  شربت لیمو /ارگانیک بار/شربت های  همنشین / نوشیدنی های گیاهی

چکیده:

شربت لیمو گل سرخ زعفران همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن   ۵۰۰ میلی لیتری بوده و دردسته بندی نوشیدنی های گیاهی  قراردارد. طعم دهنده های مورد استفاده در شربت ها طیف گوناگونی از میوه ها ، آب میوه ها و گیاهان و گل ها بوده که با جوشاندن به شربت تبدیل می شوند.

لیمو سرشار از ویتامین ث است و مصرف آن در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بروز برخی از بیماری ها همچون سرما خوردگی موثر است.

همچنین وجود گل سرخ در شربت لیمو گل سرخ همنشین برای بهبود سرماخوردگی مفید بوده و باعث تقویت اعصاب می شود و دارای عطری دلنشین است.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه شربت های همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید