دمنوش ها, دمنوش ها و نوشیدنی ها

بررسی محصول دمنوش “منو بخور سرما نخور” همنشین

دمنوش منو بخور سرما نخور همنشین :

دمنوش “منو بخور سرما نخور “همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن۲۰۰  گرمی بوده و دردسته بندی دمنوش های گیاهی  قراردارد. ب

رند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند.

در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

دمنوش یک نوشیدنی گیاهی است که ترکیبی از گل ، برگ ، ساقه، دانه ،پوست، میوه و یا ریشه گیاهانی غیر از گیاه چای است که به طور معمول بصورت خشک یا تازه و به روش دم کردن استفاده می شود .

دمنوش های گیاهی به علت اینکه خواص و ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در گیاهان را به همراه دارند می توانند جایگزین مناسبی برای نوشیدنی های شیرین و یا پرکافئین باشند.

دمنوش منو بخور سرما نخور همنشین دارای ترکیب بسیار مفید زنجبیل، زردچوبه، دارچین، هل و اسلایس لیمو است.

دمنوش منو بخور سرما نخور همنشین

دمنوش منو بخور سرما نخور همنشین

خواص محصول دمنوش منو بخور سرما نخور همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه  دمنوش های  همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

خواص دارچین:

دارچین یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین ادویه ها  است که به دلیل خواص بیشمارش از دیرباز تاکنون در مصارف دارویی و غذایی مصرف گسترده ای داشته است.

درخت دارچین درختی همیشه سبز است که بیشتر در کشورهای هندوستان و چین می روید و پوست این درخت که قهوه ای رنگ است به عنوان دارچین مورد استفاده قرار می گیرد و  مصرف آن در حفظ سلامت افراد و پیشگیری از سرماخوردگی  موثر می باشد.

  • مصرف دارچین در کاهش میزان کلسترول بد خون و تنظیم قند خون موثر می باشد و مصرف آن به افراد دارای بیماری دیابت توصیه می شود.
  • دارچین دارای خاصیت ضد التهابی بوده و در تسکین درد برخی از مشکلات و بیماری ها و کاهش درد دوران قاعدگی موثر می باشد
  • ترکیبات موجود در دارچین به حفظ سلامت قلب و پیشگیری از بروز بیماری های قلبی و عروقی کمک می نماید.
  • دارچین دارای خاصیت ضد میکروبی است و در رفع مشکلات پوستی همچون جوش و آکنه موثر بوده و مصرف آن در حفظ سلامت پوست و زیبایی تاثیر گذار است.

خواص زنجبیل :

گیاه زنجبیل سرده ای از تیره زنجبیلیان و بومی مناطق آسیای جنوب شرقی است. زنجبیل در مصارف دارویی و همچنین در مصارف آشپزی به عنوان ادویه ای پرکاربرد استفاده گسترده ای دارد.

  • مصرف زنجبیل یک داروی طبیعی و گیاهی موثر برای بهبود علائم سرماخوردگی می باشد. زنجبیل حاوی دکونژستان است که یک ماده ضد احتقان است و در درمان سرماخوردگی و آنفولانزا موثر است.
  • زنجبیل دارای خواص ضد التهاب و ضد درد است و مصرف آن برای درمان بیماری آرترز و تسکین درد و کاهش التهاب مفاصل مفید بوده و در تسریع بهبود زخم ها نیز موثر واقع می شود.
  • به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان های ارزشمند در زنجبیل ، مصرف این محصول در پیشگیری از ابتلا به سرطان ها موثر می باشد.

خواص زردچوبه :

ادویه زردچوبه از گیاه آن که از تیره زنجبیلیان است به دست می آید. برای تهیه این ادویه ساقه های زیر زمینی این گیاه را که به آن ریزوم نیز گفته می شود خشک کرده و سپس آسیاب می کنند.  این ادویه دارای رنگ زرد متمایل به نارنجی بوده و امروزه یکی از پر طرفدارترین ادویه های مصرفی است و تاثیر مثبتی در پیشگیری و بهبود سرماخوردگی دارد.

  • زردچوبه حاوی ماده ای به نام کورکومین است که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بالایی بوده و در کاهش التهاب مفاصل موثر است.
  • ترکیبات موجود در زردچوبه بخصوص کورکومین موجود در آن در حفظ سلامت قلب و عروق موثر است.
  • به دلیل وجود ماده کورکومین در زردچوبه مصرف آن به جهت حفظ سلامت مغز و پیشگیری از زوال عقلی و بیماری آلزایمر موثر می باشد.

شرایط نگهداری دمنوش های همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای دمنوش های گیاهی مختلف بهره ببرند. دمنوش های  همنشین  نیازی به نگهداری در یخچال نداشته و می توانید آنها را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به منظور بهره مندی از عطر و طعم دلنشین  و خواص بی نظیر دمنوش های همنشین مقداری از دمنوش را در قوری ریخته و میزان مناسبی آب جوش به آن بیافزایید و به آن زمان بدهید تا دم بکشد و سپس آن را میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از  نوشیدنی های گیاهی را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: دمنوش منو بخور سرما همنشین /ارگانیک بار/دمنوش های  همنشین / نوشیدنی های گیاهی / دمنوش های گیاهی

چکیده:

دمنوش “منو بخور سرما نخور “همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن ۲۰۰  گرمی بوده و دردسته بندی دمنوش های گیاهی  قراردارد. دمنوش منو بخور سرما نخور همنشین دارای ترکیب بسیار مفید زنجبیل، زردچوبه، دارچین، هل و اسلایس لیمو است.

دمنوش یک نوشیدنی گیاهی است که ترکیبی از گل ، برگ ، ساقه، دانه ،پوست، میوه و یا ریشه گیاهانی غیر از گیاه چای است .

مصرف زنجبیل یک داروی طبیعی و گیاهی موثر برای بهبود علائم سرماخوردگی می باشد که  حاوی ماده دکونژستان بوده  و یک ماده ضد احتقان است .زردچوبه نیز تاثیر مثبتی در پیشگیری و بهبود سرماخوردگی داشته و امروزه یکی از پر طرفدارترین ادویه های مصرفی است.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه  دمنوش های  همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید