دمنوش ها, دمنوش ها و نوشیدنی ها

بررسی محصول دمنوش شاهانه همنشین

دمنوش شاهانه همنشین :

دمنوش شاهانه همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن۹۰ گرمی بوده و دردسته بندی دمنوش های گیاهی  قراردارد.

برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند.

در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

دمنوش یک نوشیدنی گیاهی است که ترکیبی از گل ، برگ ، ساقه، دانه ،پوست، میوه و یا ریشه گیاهانی غیر از گیاه چای است که به طور معمول بصورت خشک یا تازه و به روش دم کردن استفاده می شود .

دمنوش های گیاهی به علت اینکه خواص و ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در گیاهان را به همراه دارند می توانند جایگزین مناسبی برای نوشیدنی های شیرین و یا پرکافئین باشند.

دمنوش شاهانه همنشین دارای ترکیب بسیار مفید سیب و به و هل و گل محمدی می باشد.

دمنوش شاهانه همنشین

دمنوش شاهانه همنشین

خواص محصول دمنوش شاهانه همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه  دمنوش های  همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

خواص به:

درخت میوه به درختی از تیره گلسرخیان است و نام علمی آن Cydonia oblonga می باشد و میوه آن طعمی متمایل به ترش داشته و دارای عطری دلنشین است و رسیده آن رنگی طلایی متمایل به زرد دارد.

درکشور ایران، استانهای اصفهان و اردبیل و فارس و کرمان از تولیدکنندگان اصلی آن می باشند. میوه به که به دلیل خواص بی نظیرش به آن لقب سیب طلایی هم داده اند در حفظ سلامت بدن و بهبود بسیاری از بیماری ها موثر می باشد.

میوه به همچون بسیاری از میوه ها غنی  از انواع ویتامین ها از جمله ویتامین B  و C و  فیبر و مواد معدنی از جمله کلسیم ،آهن منیزیوم ، فسفر، روی، مس ،پتاسیم و سلنیوم می باشد.  میوه به، به دلیل فوائد بیشمار و عطر بی نظیرش در صنعت آشپزی و تهیه مربا و ژله هم کاربرد گسترده ای دارد.

 میوه به مقوی قلب و اعصاب بوده و نوشیدن این دمنوش گیاهی آرامبخش و شادی آور می باشد و مصرف و  بوییدن میوه آن سبب رفع حالت استفراغ و تهوع بخصوص در زنان باردار می شود. همچنین در بهبود بسیاری از بیماری ها همچون عفونت روده ، اسهال، سردرد های مزمن و التهاب های مختلف نیز تاثیرگذار می باشد. میوه به خام کمی دیرهضم است و به همین جهت نوشیدن این دمنوش برای بهره مندی از خواص بی نظیرش گزینه ای مناسب می باشد.

خواص سیب:

یک ضرب المثل معروف در رابطه با میوه سیب وجود دارد که بیان می کند” با خوردن روزی یک سیب به دکتر نیازی نخواهید داشت ” این جمله حاکی از خواص بی نظیر و شگفت انگیز این میوه در حفظ سلامتی می باشد.

میوه سیب علاوه بر طعم دلچسبی که دارد غنی از آنتی اکسیدان ها و سرشار از ویتامین های مختلف از جمله ویتامین A  ، C ، K ، ویتامین B6 و ریبوفلاوین بوده و مواد معدنی همچون پتاسیم ، مس ، منگنز و منیزیوم را داراست.

این میوه پر خاصیت دارای مزایای بسیاری برای سلامتی است و با نوشیدن دمنوش شاهانه همنشین می توانید از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

خواص هل :

دمنوش شاهانه حاوی هل می باشد. امروزه هل به عنوان یک چاشنی بسیار پرکاربرد در صنعت آشپزی و تولید انواع نان و مربا و غذا و شیرینی ها استفاده می شود. مصرف هل به دلیل داشتن دو ماده لیمونن و سینئول در پیشگبری از ابتلا به سرطان موثر بوده و در کاهش فشار خون نیز تاثر گذار است. وجود این ماده خوش عطر در این دمنوش گیاهی سبب ایجاد عطری دلنشین شده که در از بین بردن بوی بد دهان هم موثر است.

خواص گل محمدی:

گل سرخ یا همان گل محمدی نوعی گل رز است که دارای عطری دلنشین بوده و در کشور ایران به طور گسترده ای در مصارف آشپزی از جمله تولید گلاب ، مربا و بصورت پودر شده و ادویه استفاده می شود. وجود گل سرخ در دمنوش شاهانه همنشین برای بهبود سرماخوردگی مفید بوده و باعث تقویت اعصاب می شود.

شرایط نگهداری دمنوش های همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای دمنوش های گیاهی مختلف بهره ببرند. دمنوش های  همنشین  نیازی به نگهداری در یخچال نداشته و می توانید آنها را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به منظور بهره مندی از عطر و طعم دلنشین  و خواص بی نظیر دمنوش های همنشین مقداری از دمنوش را در قوری ریخته و میزان مناسبی آب جوش به آن بیافزایید و به آن زمان بدهید تا دم بکشد و سپس آن را میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از  نوشیدنی های گیاهی را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: دمنوش شاهانه همنشین /  دمنوش شاهانه /ارگانیک بار/دمنوش های  همنشین / نوشیدنی های گیاهی / دمنوش های گیاهی

چکیده:

دمنوش شاهانه همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن۱۱۰ گرمی بوده و دردسته بندی دمنوش های گیاهی  قراردارد.

دمنوش یک نوشیدنی گیاهی است که ترکیبی از گل ، برگ ، ساقه، دانه ،پوست، میوه و یا ریشه گیاهانی غیر از گیاه چای است که به روش دم کردن استفاده می شود .

دمنوش شاهانه همنشین دارای ترکیب بسیار مفید سیب و به و هل و گل محمدی می باشد. میوه به مقوی قلب و اعصاب بوده و نوشیدن این دمنوش گیاهی آرامبخش و شادی آور می باشد. وجود هل در این دمنوش گیاهی نیز سبب ایجاد عطری دلنشین شده که در از بین بردن بوی بد دهان هم موثر است.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه  دمنوش های  همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید