دمنوش ها, دمنوش ها و نوشیدنی ها

بررسی محصول دمنوش سیب و هل همنشین

دمنوش سیب و هل همنشین:

دمنوش سیب و هل همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن۱۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی دمنوش های گیاهی  قراردارد.

برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند.

در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ،

دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

دمنوش یک نوشیدنی گیاهی است که ترکیبی از گل ، برگ ، ساقه، دانه ،پوست، میوه و یا ریشه گیاهانی غیر از گیاه چای است که به طور معمول بصورت خشک یا تازه و به روش دم کردن استفاده می شود .

دمنوش های گیاهی به علت اینکه خواص و ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در گیاهان را به همراه دارند می توانند جایگزین مناسبی برای نوشیدنی های شیرین و یا پرکافئین باشند.

دمنوش سیب و هل  همنشین دارای ترکیب بسیار مفید سیب و  هل است.

درخت سیب بومی آسیای مرکزی است و میوه آن طبیعتی گرم دارد که که معمولا به صورت خام مصرف می شود ولیکن  به علت ارزش غذایی بالای این میوه در صنعت آشپزی و تولید انواع مربا و دسر و شیرینی و نوشیدنی ها و دمنوش  نیز کاربرد گسترده ای دارد.

دمنوش سیب و هل همنشین

دمنوش سیب و هل همنشین

خواص محصول دمنوش سیب و به همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه  دمنوش های  همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

خواص سیب:

یک ضرب المثل معروف در رابطه با میوه سیب وجود دارد که بیان می کند” با خوردن روزی یک سیب به دکتر نیازی نخواهید داشت ” این جمله حاکی از خواص بی نظیر و شگفت انگیز این میوه در حفظ سلامتی می باشد.

میوه سیب علاوه بر طعم دلچسبی که دارد غنی از آنتی اکسیدان ها و سرشار از ویتامین های مختلف از جمله ویتامین A  ، C ، K ، ویتامین B6 و ریبوفلاوین بوده و مواد معدنی همچون پتاسیم ، مس ، منگنز و منیزیوم را داراست.

این میوه پر خاصیت دارای مزایای بسیاری برای سلامتی است و با نوشیدن دمنوش سیب و هل همنشین می توانید از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید .

از مهم ترین اثرات دمنوش سیب بر حفظ سلامتی انسان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پیشگیری از سرطان
  • تقویت سیستم گوارش و رفع یبوست
  • تقویت مغز و حافظه
  • حفظ سلامت پوست
  • کاهش کلسترول خون
  • تقویت بینایی
  • پیشگیری از دیابت
  • حفظ سلامت دهان و دندان

خواص هل:

هل میوه ای کوچک و خوش عطراست که از گیاهی از تیره زنجبیل ها بوده و انواع مختلفی دارد. امروزه هل به عنوان یک چاشنی بسیار پرکاربرد در صنعت آشپزی و تولید انواع نان و مربا و غذا و شیرینی ها استفاده می شود.

مصرف هل به دلیل داشتن دو ماده لیمونن و سینئول در پیشگبری از ابتلا به سرطان موثر بوده و در کاهش فشار خون نیز تاثر گذار است.

وجود این ماده خوش عطر در این دمنوش گیاهی سبب ایجاد عطری دلنشین شده که در از بین بردن بوی بد دهان هم موثر است.

از دیگر خواص بی نظیر آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آرامبخش
  • حفاظت از دستگاه گوارش
  • کنترل کلسترول
  • بهبود عفونت های دندان و لثه
  • عفونت های دستگاه ادراری
  • تقویت قوای جنسی

شرایط نگهداری دمنوش های همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای دمنوش های گیاهی مختلف بهره ببرند. دمنوش های  همنشین  نیازی به نگهداری در یخچال نداشته و می توانید آنها را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به منظور بهره مندی از عطر و طعم دلنشین  و خواص بی نظیر دمنوش های همنشین مقداری از دمنوش را در قوری ریخته و میزان مناسبی آب جوش به آن بیافزایید و به آن زمان بدهید تا دم بکشد و سپس آن را میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از  نوشیدنی های گیاهی را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: دمنوش سیب و هل همنشین /  دمنوش سیب /ارگانیک بار/دمنوش های  همنشین / نوشیدنی های گیاهی / دمنوش های گیاهی

چکیده:

دمنوش سیب و هل همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین و در وزن۱۱۰ گرمی بوده و دردسته بندی دمنوش های گیاهی  قراردارد.

دمنوش یک نوشیدنی گیاهی است که ترکیبی از گل ، برگ ، ساقه، دانه ،پوست، میوه و یا ریشه گیاهانی غیر از گیاه چای است که به طور معمول بصورت خشک یا تازه و به روش دم کردن استفاده می شود .

دمنوش سیب و هل  همنشین دارای ترکیب بسیار مفید سیب و  هل است. میوه سیب سرشار از ویتامین های مختلفب بوده  و وجود  هل در این دمنوش گیاهی سبب ایجاد عطری دلنشین شده که در از بین بردن بوی بد دهان هم موثر است.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  نوشیدنی های گیاهی مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه دمنوش های  همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص و طعم بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید