عرقیجات

بررسی عرق طارونه ارگانیک گل باغ سی 

بررسی عرق طارونه ارگانیک گل باغ سی  :

عرق طارونه گل باغ سی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند گل باغ سی و در وزن  ۱۰۰۰ سی سی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. برند گل باغ سی با کسب مجوز از جهاد کشاورزی و پروانه ساخت از وزارت بهداشت به طور رسمی  از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع عرقیات و نوشیدنی ها و محصولات غذایی ارگانیک آغاز نموده است.

عرقیات گیاهی از عمل تقطیر گیاهان مختلف به دست می آیند و خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت و بهبود بیماری ها دارند. محصولات ارگانیک محصولاتی می باشند که در فرآیند تولید آنها  از کودهای ساخته شده توسط انسان، سموم دفع آفات، تنظیم کننده های رشد و دیگر مواد افزودنی استفاده نمی کنند.

عرقیات گیاهی ارگانیک از گیاهانی که برای رشد آنها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد گرفته می شوند و در کلیه فرآیند های تولید این محصولات از هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده نشده است. عرقیات گل باغ سی محصولی از تعاونی توسعه روستایی مازندران بوده و  از بهترین مواد اولیه خودروی و طبیعی تهیه شده اند که پس از تولید به مدت یکسال ماندگاری دارند.

عرق گیاهی طارونه از غلاف های گل های نخل به دست می آید. غلاف گل نخل عضوی از درخت خرما است که به شکل غلافی چوبی با بافتی نرم بوده و در آن رشته هایی حاوی گرده وجود دارد. از این غلاف ها به منظور گرده افشانی درخت خرما استفاده می شود. عرق طارونه معطر و خوش طعم بوده و دارای خواص بیشماری در جهت حفظ و ارتقا سطح سلامت افراد می باشد.

عرق طارونه گل سی

عرق طارونه گل سی

خواص محصول عرق طارونه گل باغ سی :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد. با تهیه عرقیات گیاهی ارگانیک  گل باغ سی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات بهره ببرید.

خواص طارونه :

با جوشاندن غلاف های گل نخل عرق طارونه یا عرق آب طلع به دست می آید. عرق گیاهی طارونه دارای طبیعتی گرم است و مقوی قلب و اعصاب می باشد.

از مهم ترین خواص درمانی عرق گیاهی طارونه  می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عرق طارونه خاصیت موثری برای آرامبخشی و تقویت اعصاب دارد و به طور کلی برای افرادی که مشکلات بی خوابی و یا عصبی دارند توصیه می شود.
  • نوشیدن عرق طارونه می تواند برای تمدد اعصاب یک گزینه بسیار مفید و اثر بخش باشد. افراد مبتلا به بیماری افسردگی نیز می توانند از خواص بی نظیر این عرق گیاهی بهره ببرند.
  • مصرف این عرق گیاهی در درمان درد های مفصلی و بیماری روماتیسم مفید می باشد
  • عرق گیاهی طارونه در بهبود بیماری های گوارشی و تقویت معده موثر می باشد.
  • این عرق گیاهی در تصفیه خون موثر بوده و تقویت کننده قلب و عروق است و مصرف آن سبب حفظ سلامت قلب می شود.
  • مصرف این عرق گیاهی در تقویت قوای جنسی و رفع برخی از مشکلات ناباروری مفید می باشد
  • عرق گیاهی طارونه در رفع زردی پوست موثر است.

شرایط نگهداری عرقیات گل باغ سی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند. عرقیات گیاهی ارگانیک را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف عرق طارونه :

میزان مصرف عرقیات گیاهی ارگانیک برای کاربرد های گوناگون و در افراد از زن و مرد و کودک با طبع های مختلف، متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص عرق طارونه گل باغ سی می توانید نصف فنجان یا یک فنجان کوچک از این محصول را به همراه آب میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: عرق طارونه گل باغ سی /عرق طارونه /ارگانیک بار/عرقیات گیاهی ارگانیک /محصولات ارگانیک

چکیده:

عرق طارونه گل باغ سی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند گل باغ سی و در وزن  ۱۰۰۰ سی سی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. عرقیات گیاهی ارگانیک از گیاهانی که برای رشد آنها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد گرفته می شوند و در کلیه فرآیند های تولید این محصولات از هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده نشده است.

عرق گیاهی طارونه از غلاف های گل های نخل به دست می آید. عرق  طارونه خاصیت موثری برای آرامبخشی و تقویت اعصاب دارد و به طور کلی برای افرادی که مشکلات بی خوابی و یا عصبی دارند توصیه شده و همچنین در درمان درد های مفصلی و بیماری روماتیسم مفید می باشد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد. با تهیه عرقیات گیاهی ارگانیک  گل باغ سی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید