عرقیجات

بررسی عرق بابونه ارگانیک گل باغ سی 

بررسی عرق بابونه ارگانیک گل باغ سی  :

عرق بابونه گل باغ سی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند گل باغ سی و در وزن  ۱۰۰۰ سی سی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. برند گل باغ سی با کسب مجوز از جهاد کشاورزی و پروانه ساخت از وزارت بهداشت به طور رسمی  از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع عرقیات و نوشیدنی ها و محصولات غذایی ارگانیک آغاز نموده است.

عرقیات گیاهی از عمل تقطیر گیاهان مختلف به دست می آیند و خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت و بهبود بیماری ها دارند. محصولات ارگانیک محصولاتی می باشند که در فرآیند تولید آنها  از کودهای ساخته شده توسط انسان، سموم دفع آفات، تنظیم کننده های رشد و دیگر مواد افزودنی استفاده نمی کنند.

عرقیات گیاهی ارگانیک از گیاهانی که برای رشد آنها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد گرفته می شوند و در کلیه فرآیند های تولید این محصولات از هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده نشده است. عرقیات گل باغ سی محصولی از تعاونی توسعه روستایی مازندران بوده و  از بهترین مواد اولیه خودروی و طبیعی تهیه شده اند که پس از تولید به مدت یکسال ماندگاری دارند.

گیاه بابونه گیاهی از تیره کاسنیان است که دو نوع گونه آلمانی و گونه رومی آن در طب سنتی بسیار پرکاربرد بوده و در تهیه دمنوش ها و عرق گیاهی ازآنها استفاده می شود. بابونه گیاهی معطر است و گلبرگ هایی به رنگ سفید در اطراف و گل هایی زرد در قسمت مرکزی دارد.

خواص محصول عرق بابونه گل باغ سی :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد. با تهیه عرقیات گیاهی ارگانیک  گل باغ سی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات بهره ببرید.

خواص بابونه :

از نظر طب سنتی این گیاه دارای طبعی گرم و خشک می باشد. عرق بابونه دارای ماده ای به نام کامازولن است که یک ترکیب شیمیایی معطر با خواص ضد التهابی و ضد درد و اسپاسم می باشد.

از مهم ترین خواص درمانی عرق گیاهی بابونه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عرق بابونه خاصیت موثری برای آرامبخشی و تقویت اعصاب دارد و به طور کلی برای افرادی که مشکلات بی خوابی و یا عصبی دارند توصیه می شود. نوشیدن عرق بابونه می تواند برای تمدد اعصاب یک گزینه بسیار مفید و اثر بخش باشد.
  • ترکیبات موجود در عرق گیاهی بابونه سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و در نتیجه از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می نماید.
  • مصرف عرق گیاهی بابونه در بهبود علائم سرما خوردگی موثر بوده و سبب درمان سرفه و بهبود گلود درد می گردد.
  • گیاه بابونه در درمان بیماری های گوارشی موثر می باشد. مصرف عرق بابونه سبب تقویت معده شده و در درمان نفخ و تسکین سوزش معده موثر است.
  • مصرف عرق گیاهی بابونه در حفظ سلامت پوست شما موثر بوده و سبب درخشان تر شدن پوست و رفع مشکلات پوستی از جمله جوش و آکنه می گردد.
  • عصاره این گیاه پر خاصیت به دلیل دارابودن خواص ضد درد می تواند سبب بهبود گرفتگی عضلات شده و در تسکین درد های دوران قائدگی بانوان موثر می باشد.

شرایط نگهداری عرقیات گل باغ سی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند. عرقیات گیاهی ارگانیک را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف عرق بابونه :

میزان مصرف عرقیات گیاهی ارگانیک برای کاربرد های گوناگون و در افراد از زن و مرد و کودک با طبع های مختلف، متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص عرق بابونه گل باغ سی می توانید نصف فنجان یا یک فنجان کوچک از این محصول را به همراه آب میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: عرق بابونه گل باغ سی /عرق بابونه /ارگانیک بار/عرقیات گیاهی ارگانیک /محصولات ارگانیک

چکیده:

عرق بابونه گل باغ سی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند گل باغ سی و در وزن  ۱۰۰۰ سی سی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد .عرقیات گیاهی ارگانیک از گیاهانی که برای رشد آنها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد گرفته می شوند و در کلیه فرآیند های تولید این محصولات از هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده نشده است. از نظر طب سنتی گیاه بابونه گیاهی از تیره کاسنیان است و دارای طبعی گرم و خشک می باشد.

عرق بابونه خاصیت موثری برای آرامبخشی و تقویت اعصاب دارد و به طور کلی برای افرادی که مشکلات بی خوابی و یا عصبی دارند توصیه می شود. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد. با تهیه عرقیات گیاهی ارگانیک  گل باغ سی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید