عرقیجات

بررسی عرق پنیرک ارگانیک گل باغ سی 

بررسی عرق پنیرک ارگانیک گل باغ سی  :

عرق پنیرک گل باغ سی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند گل باغ سی و در وزن  ۱۰۰۰ سی سی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. برند گل باغ سی با کسب مجوز از جهاد کشاورزی و پروانه ساخت از وزارت بهداشت به طور رسمی  از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع عرقیات و نوشیدنی ها و محصولات غذایی ارگانیک آغاز نموده است.

عرقیات گیاهی از عمل تقطیر گیاهان مختلف به دست می آیند و خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت و بهبود بیماری ها دارند. محصولات ارگانیک محصولاتی می باشند که در فرآیند تولید آنها  از کودهای ساخته شده توسط انسان، سموم دفع آفات، تنظیم کننده های رشد و دیگر مواد افزودنی استفاده نمی کنند.

عرقیات گیاهی ارگانیک از گیاهانی که برای رشد آنها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد گرفته می شوند و در کلیه فرآیند های تولید این محصولات از هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده نشده است. عرقیات گل باغ سی محصولی از تعاونی توسعه روستایی مازندران بوده و  از بهترین مواد اولیه خودروی و طبیعی تهیه شده اند که پس از تولید به مدت یکسال ماندگاری دارند.

پنیرک  با نام علمی  Malva sylvestris  گیاهی علفی و گلدار با گل هایی به رنگ بنفش است که در اغلب نقاط ایران از جمله خوزستان و اندیمشک می روید. از نظر طب سنتی این گیاه دارای طبعی معتدل است و از برگ و گل های آن برای مصارف دارویی استفاده می شود.

خواص محصول عرق پنیرک گل باغ سی :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد. با تهیه عرقیات گیاهی ارگانیک  گل باغ سی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات بهره ببرید.

خواص پنیرک:

این گیاه پرخاصیت سرشار از ویتامین های A، B، و C و مواد معدنی همچون کلسیم، منیزیوم، پتاسیم ، روی و سلنیوم می باشد

از مهم ترین خواص درمانی عرق گیاهی پنیرک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یکی از مهم ترین اثرات این عرق گیاهی بر سیستم گوارشی است که به روند عمل گوارش کمک نموده و در رفع مشکلاتی از جمله سوء هاضمه، دلپیجه و اسهال موثر می باشد. استفاده از این عرق گیاهی برای افرادی که از بیماری سندروم روده تحریک پذیر رنج می برند یک گزینه مناسب می باشد.
  • ترکیبات موجود در عرق گیاهی پنیرک سبب تصفیه خون و تقویت سیستم ایمنی بدن شده و در نتیجه از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می نماید.
  • عرق پنیرک خلط آور بوده و در درمان علائم سرماخوردگی به خصوص بهبود سرفه های شدید و گلودرد موثر است.
  • عرق پنیرک دارای خواص ضد التهابی بوده و در تسکین درد و عفونت سیستم تناسلی بانوان مفید مواقع می شود. استفاده از عصاره این گیاه به صورت موضعی نیز سبب تسکین آفتاب سوختگی و بهبود خارش محل نیش حشرات می گردد.
  • مصرف این عرق گیاهی ادرار آور بوده و در تقویت کلیه و مثانه و بهبود مشکلات سوزش ادرار و عفونت مثانه مفید می باشد.

شرایط نگهداری عرقیات گل باغ سی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند. عرقیات گیاهی ارگانیک را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف عرق پنیرک :

میزان مصرف عرقیات گیاهی ارگانیک برای کاربرد های گوناگون و در افراد از زن و مرد و کودک با طبع های مختلف، متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص عرق پنیرک گل باغ سی می توانید نصف فنجان یا یک فنجان کوچک از این محصول را به همراه آب میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: عرق پنیرک  گل باغ سی /عرق پنیرک /ارگانیک بار/عرقیات گیاهی ارگانیک /محصولات ارگانیک

چکیده:

عرق پنیرک گل باغ سی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند گل باغ سی و در وزن  ۱۰۰۰ سی سی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. عرقیات گیاهی ارگانیک از گیاهانی که برای رشد آنها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد گرفته می شوند و در کلیه فرآیند های تولید این محصولات از هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده نشده است.

پنیرک  با نام علمی  Malva sylvestris  گیاهی علفی و گلدار است که در اغلب نقاط ایران از می روید. یکی از مهم ترین اثرات این عرق گیاهی بر سیستم گوارشی است که به روند عمل گوارش کمک نموده و در رفع مشکلاتی از جمله سوء هاضمه، دلپیجه و اسهال موثر می باشد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد. با تهیه عرقیات گیاهی ارگانیک  گل باغ سی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات بهره ببرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید