شیرینی ها

بررسی بیسکوئیت سلامتی ماژان

بررسی بیسکوئیت سلامتی ماژان:

بیسکوئیت سلامتی ماژان در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت ماژان  و در حجم۷۰۰ گرم می باشد و دردسته بندی محصولات سالم  قراردارد. شرکت مواد غذایی اسوه (ماژان) از سال ۱۳۹۳ با هدف تولید محصولات سالم شروع به فعالیت نموده و موفق به دریافت مجوز های قانونی از اداره صنایع و سازمان غذا در استان یزد گردیده است.

شرکت ماژان تنها شرکت تولید کننده بیسکوئیت با آرد کنجد می باشد و  آرد کنجد اولین بار توسط این شرکت تولید گردیده است.

بیسکوییت یکی از پر طرفدارترین میان وعده ها ست که به طور معمول به تنهایی و یا با انواع نوشیدنی های گرم و سرد مورد مصرف قرار می گیرد. بیسکوئیت سلامتی ماژان به دلیل دارابودن مواد  ارزشمند برای حفظ سلامت بدن مفید بوده و به عنوان یک میان وعده مغذی برای افراد مختلف  از جمله کودکان ، افراد وگان و افرادی که به دنبال یک میان وعده کم کالری هستند گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

در این محصول از شیرین کننده های شیره خرما، شیره انگور، شیره توت و شکر قهوه ای استفاده شده است و حای آرد کنجد، تخم گشنیز، آرد جو، آرد گندم با سبوس کامل می باشد.

بیسکوییت سلامتی ماژان

بیسکوییت سلامتی ماژان

خواص محصول بیسکوئیت سلامتی ماژان :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد.

دانه های کنجد از دیرباز تا کنون به دلیل دارابودن خواص بیشماری که دارند در سبد غذایی کشورهای مختلف قرارگرفته و  بسیار مقوی هستند و حاوی مقدار زیادی ویتامین B6 ، تیامین، نیاسین،کلسیم، مس، منیزیم ، فسفر و آهن می باشند. همچنین دانه های کنجد حاوی فیبر هستند.

مواد غذایی حاوی فیبر با جلوگیری از جذب چربی توسط روده سبب کاهش کلسترول می شوند. این محصول گیاهی مملو از ماده ای به نام فیتواسترول است که درگیاهان یافت می شود و  ساختارشیمیایی شبیه به کلسترول دارد و سبب کاهش کلسترول خون می گردد.

وجود آرد کنجد در بیسکوئیت سلامتی ماژان سبب تولید یک میان وعده کم کالری بی نظیر گردیده که مصرف آن در حفظ سلامتی افراد بسیار تاثیر گذار می باشد. تولید آرد کنجد نیاز به تکنولوژی خاصی دارد و همچون کنجد سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها و فیبر و پروتئین است.

 آرد کنجد دارای میزان کل دو برابر شیر کلسیم  ، دو برابر سبزیجات آهن ، سه برابر گوشت پروتئین ، سه برابر هویج فیبر و سه برابر گردو فسفر می باشد.

منبع کلسیم، منیزیوم ،مس و روی :

یکی از املاح معدنی مهم و ارزشمند کنجد کلسیم است. تاثیر کلسیم بر روی حفاظت از سلول های روده و پیشگیری از کاهش توده استخوانی و سردرد های میگرنی به اثبات رسیده است.

 وجود منیزیوم در این محصول سالم سبب کاهش اسپاسم راههای هوایی و بهبود خواب زنان نزدیک به دوران یائسگی شده و همچنین در کاهش فشار خون بالا که از عوامل سکته قلبی می باشد موثر است.

وجود مس در سبب کاهش التهاب و درد در بیماری های آرتریت روماتوئید می شود.

وجود روی در مواد غذایی باعث جلوگیری از ریزش موی بانوان شده و در اثرات چشم گیری در جلوگیری از پیری زودرس دارد.

جدول ارزش غذایی آرد کنجد ( ماژان )  بکار رفته در بیسکوئیت سلامت  :

بیسکوئیت حاوی ۲۷درصد آرد کنجد ماژان:

کلسیم آهن پروتئین فیبر فسفر
۲۰۶ میلی گرم ۷/۱۱ میلی گرم ۳۸ گرم ۶۶/۶ گرم ۷۵۸ میلی گرم

شرایط نگهداری بیسکودیت ماژان :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سالم بهره ببرند. این میان وعده را در کابینت های خشک و خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری نمایید.

نحوه مصرف بیسکوئیت سلامتی ماژان :

بیسکوئیت سلامتی ماژان  محصولی سالم و ارزشمند بوده و مصرف آن می تواند به عنوان یک میان وعده کم کالری ، صبحانه و یا عصرانه  مفید باشد.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سالم را با توجه به شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده بهتر است که با پزشک متخصص خود مشورت نموده تا با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف شان را تعیین بنمایند.

کلمات کلیدی: بیسکوئیت سلامت ماژان / آرد کنجد /ارگانیک بار/ محصولات سالم / میان وعده کم کالری

چکیده:

محصول بیسکوئیت سلامتی ماژان در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت ماژان  و در حجم۷۰۰ گرم می باشد و دردسته بندی محصولات سالم  قراردارد. این محصول پر خاصیت به دلیل دارابودن مواد  ارزشمند مفید بوده و  به عنوان یک میان وعده مغذی برای افراد مختلف  از جمله کودکان ، افراد وگان و افرادی که به دنبال یک میان وعده کم کالری هستند گزینه ای بسیار مناسب می باشد .

در این محصول از شیرین کننده های شیره خرما، شیره انگور، شیره توت و شکر قهوه ای استفاده شده است و حای آرد کنجد، تخم گشنیز، آرد جو، آرد گندم با سبوس کامل می باشد. آرد کنجد دارای میزان کل دو برابر شیر کلسیم  ، دو برابر سبزیجات آهن ، سه برابر گوشت پروتئین ، سه برابر هویج فیبر و سه برابر گردو فسفر می باشد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید