عرقیجات

بررسی عرق سنبل الطیب ارگانیک گل باغ سی 

بررسی عرق سنبل الطیب ارگانیک گل باغ سی  :

عرق سنبل الطیب گل باغ سی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند گل باغ سی و در وزن  ۱۰۰۰ سی سی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. برند گل باغ سی با کسب مجوز از جهاد کشاورزی و پروانه ساخت از وزارت بهداشت به طور رسمی  از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع عرقیات و نوشیدنی ها و محصولات غذایی ارگانیک آغاز نموده است.

عرقیات گیاهی از عمل تقطیر گیاهان مختلف به دست می آیند و خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت و بهبود بیماری ها دارند. محصولات ارگانیک محصولاتی می باشند که در فرآیند تولید آنها  از کودهای ساخته شده توسط انسان، سموم دفع آفات، تنظیم کننده های رشد و دیگر مواد افزودنی استفاده نمی کنند. عرقیات گیاهی ارگانیک از گیاهانی که برای رشد آنها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد گرفته می شوند و در کلیه فرآیند های تولید این محصولات از هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده نشده است.

عرقیات گل باغ سی محصولی از تعاونی توسعه روستایی مازندران بوده و  از بهترین مواد اولیه خودروی و طبیعی تهیه شده اند که پس از تولید به مدت یکسال ماندگاری دارند.

سنبل الطیب گیاهی است علفی و چند ساله که در اروپا و بخش هایی از آسیا می روید . این گیاه مفید در طب سنتی ایران از دیرباز تاکنون بسیار مورد استفاده دارویی قرار گرفته و از ریشه این گیاه به عنوان آرام بخش و برای درمان افسردگی و ضد تشنج و هضم کننده غذا استفاده می شود.

خواص محصول عرق سنبل الطیب گل باغ سی :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد.

خواص سنبل الطیب :

سنبل الطیب گیاهی چند ساله و عضوی از خانواده سنبل کوهی  است که در اروپا و در قسمت های از آسیا می روید. نام دیگر این گیاه علف گربه نیز میباشد که  دلیل این نام گذاری جذب گربه ها به بوی مطبوع  این گیاه می باشد.  این گیاه دارای گل های سفید و یا صورتی رنگ بوده و قسمت مورد استفاده آن ریشه این گیاه است . این گیاه پس از خشک شده به رنگ قهوه ای در می آید و از نظر طب سنتی سنبل الطیب دارای طبعی گرم و خشک است.

بهبود مشکلات بی خوابی :

گیاه سنبل الطیب دارای ماده ای به نام لینارین است که خاصیت خواب آوری دارد. این گیاه با افزایش سطح گاما آمینو بوتیریک اسید که یک عامل مهم در سیستم عصبی مرکزی می باشد سبب افزایش آرامش و بهبود خواب افراد می شود. این گیاه می تواند برای برخی از افراد به عنوان یک داروی طبیعی عمل کرده و جایگزین بسیاری از داروهای شیمیایی خواب آور شود.

کنترل استرس و اضطراب:

این عرق گیاهی می تواتد یک گزینه مفید برای افرادی باشد که از استرس روزانه رنج می برند. طبق تحقیقات صورت گرفته توسط متخصصان، سنبل الطیب با تثبیت سطح سروتونین در بدن که یکی از هورمون های ایجاد حس شادی و آرامش است باعث کاهش اضطراب و استرس افراد می شود.

تسکین درد:

این گیاه پر خاصیت بر روی سیستم عصبی بدن تاثیر گذاشته و مصرف عرق گیاهی آن می تواند بر تسکین درد ها بخصوص درد های قائدگی موثر باشد.  در گرفتگی های عضلات شکمی ناشی از قائدگی نیز مصرف این عرق گیاهی سبب شل شدگی عضلات و بهبود درد  می شود.

شرایط نگهداری عرقیات گل باغ سی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند. عرقیات گیاهی ارگانیک را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف عرق سنبل الطیب  :

میزان مصرف عرقیات گیاهی ارگانیک برای کاربرد های گوناگون و در افراد از زن و مرد و کودک با طبع های مختلف، متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص عرق سنبل الطیب  گل باغ سی می توانید نصف فنجان یا یک فنجان کوچک از این محصول را قبل از خواب به همراه آب میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: عرق سنبل الطیب گل باغ سی /عرق  سنبل الطیب /ارگانیک بار/عرقیات گیاهی ارگانیک /محصولات ارگانیک

چکیده:

عرق سنبل الطیب گل باغ سی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند گل باغ سی و در وزن  ۱۰۰۰ سی سی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. عرقیات گیاهی ارگانیک از گیاهانی که برای رشد آنها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد گرفته می شوند و در کلیه فرآیند های تولید این محصولات از هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده نشده است.

عرقیات گل باغ سی محصولی از تعاونی توسعه روستایی مازندران بوده و  از بهترین مواد اولیه خودروی و طبیعی تهیه شده اند که پس از تولید به مدت یکسال ماندگاری دارند. گیاه سنبل الطیب دارای ماده ای به نام لینارین است که خاصیت خواب آوری دارد. این گیاه با افزایش سطح گاما آمینو بوتیریک اسید که یک عامل مهم در سیستم عصبی مرکزی می باشد سبب افزایش آرامش افراد می شود.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید