عرقیجات

بررسی عرق گل گاو زبان ارگانیک گل باغ سی 

بررسی عرق گل گاو زبان ارگانیک گل باغ سی  :

عرق گل گاو زبان گل باغ سی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند گل باغ سی و در وزن  ۱۰۰۰ سی سی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. برند گل باغ سی با کسب مجوز از جهاد کشاورزی و پروانه ساخت از وزارت بهداشت به طور رسمی  از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع عرقیات و نوشیدنی ها و محصولات غذایی ارگانیک آغاز نموده است.

عرقیات گیاهی از عمل تقطیر گیاهان مختلف به دست می آیند و خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت و بهبود بیماری ها دارند. محصولات ارگانیک محصولاتی می باشند که در فرآیند تولید آنها  از کودهای ساخته شده توسط انسان، سموم دفع آفات، تنظیم کننده های رشد و دیگر مواد افزودنی استفاده نمی کنند. عرقیات گیاهی ارگانیک از گیاهانی که برای رشد آنها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد گرفته می شوند و در کلیه فرآیند های تولید این محصولات از هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده نشده است.

عرقیات گل باغ سی محصولی از تعاونی توسعه روستایی مازندران بوده و  از بهترین مواد اولیه خودروی و طبیعی تهیه شده اند که پس از تولید به مدت یکسال ماندگاری دارند.

گل گاو زبان ایرانی گیاهی علفی است که در طب سنتی، از دیرباز تاکنون در مصارف دارویی استفاده گسترده ای داشته است. برای بهره مند شدن از خواص بی نظیر این گیاه ،گل و برگ های آن را خشک کرده و از آن در تهیه انواع نوشیدنی های گیاهی از جمله چای و دمنوش و عرق گل گاو زبان استفاده می نمایند.

خواص محصول عرق گل گاو زبان گل باغ سی :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد. با تهیه عرقیات گیاهی ارگانیک  گل باغ سی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات بهره ببرید.

خواص گل گاو زبان:

گیاه گل گاو زبان به صورت خودرو در دامنه های جنوبی زاگرس و دامنه های البزر می روید. این گیاه دارای گل هایی شبیه به گل انار و به رنگ های بنفش و لاجوردی است و  برگ های  این گیاه دارای کرک های ریزی است که به زبری  زبان گاو شباهت داشته و از این جهت گل گاو زبان نامگذاری شده است.

از مهم ترین خواص درمانی عرق گیاهی گل گاو زبان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تقویت کننده اعصاب و روان بوده و در بهبود استرس و اضطراب موثر می باشد. این عرق گیاهی دارای خاصیت نشاط بخشی است.
  • برای کاهش علائم سرماخودگی مفید است و سبب بهبود سرفه می شود
  • دارای منیزیوم و سرشار از آنتی اکسیدان ها می باشد و مصرف عرق گیاهی آن در جهت پیشگیری از ابتلا به سرطان مفید است.
  • این عرق گیاهی دارای ویتامین های B و C و مواد معدنی همچون کلسیم و آهن می باشد
  • تسکین درد و مشکلات دوران قائدگی
  • تقویت کننده قلب و کبد و کلیه است وفشار خون را تنظیم نموده و سبب بهبود گردش خون می گردد
  • گیاه گل گاو زبان دارای خاصیت ضد التهابی است و مصرف عرق گیاهی آن می تواند سبب بهبود جوش های پوستی شود

شرایط نگهداری عرقیات گل باغ سی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند. عرقیات گیاهی ارگانیک را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف عرق گل گاو زبان  :

میزان مصرف عرقیات گیاهی ارگانیک برای کاربرد های گوناگون و در افراد از زن و مرد و کودک با طبع های مختلف، متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص عرق گل گاو زبان گل باغ سی می توانید نصف فنجان یا یک فنجان کوچک از این محصول را قبل از خواب به همراه آب میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: عرق گل گاو زبان گل باغ سی /عرق گل گاو زبان  /ارگانیک بار/عرقیات گیاهی ارگانیک /محصولات ارگانیک

چکیده:

عرق گل گاو زبان گل باغ سی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند گل باغ سی و در وزن  ۱۰۰۰ سی سی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. گل گاو زبان ایرانی گیاهی علفی است که در طب سنتی، از دیرباز تاکنون در مصارف دارویی استفاده گسترده ای داشته است. برای بهره مند شدن از خواص بی نظیر این گیاه ،گل و برگ های آن را خشک کرده و از آن در تهیه انواع نوشیدنی های گیاهی از جمله چای و دمنوش و عرق گل گاو زبان استفاده می نمایند.

عرق گل گاو زبان گل باغ سی تقویت کننده اعصاب و روان بوده و در بهبود استرس و اضطراب موثر می باشد. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد. با تهیه عرقیات گیاهی ارگانیک  گل باغ سی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات بهره ببرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید