عرقیجات

بررسی عرق بهارنارنج ارگانیک گل باغ سی 

بررسی عرق بهارنارنج ارگانیک گل باغ سی  :

عرق بهارنارنج گل باغ سی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند گل باغ سی و در وزن  ۱۰۰۰ سی سی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. برند گل باغ سی با کسب مجوز از جهاد کشاورزی و پروانه ساخت از وزارت بهداشت به طور رسمی  از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع عرقیات و نوشیدنی ها و محصولات غذایی ارگانیک آغاز نموده است. عرقیات گیاهی از عمل تقطیر گیاهان مختلف به دست می آیند و خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت و بهبود بیماری ها دارند.

محصولات ارگانیک محصولاتی می باشند که در فرآیند تولید آنها  از کودهای ساخته شده توسط انسان، سموم دفع آفات، تنظیم کننده های رشد و دیگر مواد افزودنی استفاده نمی کنند. عرقیات گیاهی ارگانیک از گیاهانی که برای رشد آنها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد گرفته می شوند و در کلیه فرآیند های تولید این محصولات از هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده نشده است. بهار نارنج شکوفه درخت نارنج است که یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین گیاهان است که هم در صنعت آشپزی و هم مصارف دارویی استفاده می شود.

عرقیات گل باغ سی محصولی از تعاونی توسعه روستایی مازندران بوده و  از بهترین مواد اولیه خودروی و طبیعی تهیه شده اند که پس از تولید به مدت یکسال ماندگاری دارند.

عرق بهارنارنج گل سی

عرق بهارنارنج گل سی

خواص محصول عرق بهارنارنج گل باغ سی :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد.

خواص بهارنارنج:

درخت بهار نارنج درختی سرسبز و دارای عطری فوق العاده بوده و  به همین سبب استفاده گسترده ای در صنایع غذایی دارد. بهار نارنج در باغات مرکبات شمال و جنوب کشور و به خصوص شهرهای بابل و شیراز یافت می شود و سرشار از ویتامین  D و C است .

بهار نارنج با عطر و طعم دلنشینی که دارد همواره به صورت های مختلف در مواد غذایی از جمله مربا ها و عرقیجات و غیره استفاده شده و خاصیت موثری برای آرامبخشی و تقویت اعصاب دارد و به طور کلی برای افرادی که مشکلات بی خوابی و یا عصبی دارند توصیه می شود.

بیشترین تاثیر عرق بهار نارنج بر روی سیستم عصبی است و نوشیدنی آن می تواند برای تمدد اعصاب یک گزینه بسیار مفید و اثر بخش باشد. از نظر طب سنتی عرق بهارنارنج دارای طبعی گرم و خشک است و برای افرادی با طبع سرد مناسب است.

حفظ سلامت پوست:

مصرف این محصول به صورت موضعی یک مرطوب کننده طبیعی بوده و باعث آبرسانی به پوست شما می شود و پس از طی یک دوره مصرف تاثیرات مثبت  آن را بر روی پوست خود مشاهده خواهید کرد.

بهبود عملکرد سیستم گوارش :

عرق بهارنارنج مقوی معده بوده و مصرف آن سبب بهبود سوءهاضمه، نفخ، اسپاسم معده و مشکلات گوارشی می شود. مصرف این عرق گیاهی اشتهاآور می باشد.

از دیگر خواص  عرق بهارنارنج گل باغ سی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تقویت قلب
  • تنظیم تپش نامنظم قلب
  • مقابله با سرطان
  • سرشار از آنتی اکسیدان ها
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود سردرد های عصبی و میگرن
  • تسکی درد
  • های قائدگی
  • ضد التهاب
  • بهبود علائم افسردگی

شرایط نگهداری عرقیات گل باغ سی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند. عرقیات گیاهی ارگانیک را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف عرق بهارنارنج :

میزان مصرف عرقیات گیاهی ارگانیک برای کاربرد های گوناگون و در افراد از زن و مرد و کودک با طبع های مختلف، متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص عرق بهارنارنج گل باغ سی می توانید نصف فنجان یا یک فنجان کوچک از این محصول را به همراه آب میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: عرق بهارنارنج گل باغ سی /عرق بهارنارنج  /ارگانیک بار/عرقیات گیاهی ارگانیک /محصولات ارگانیک

چکیده:

عرق بهارنارنج گل باغ سی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند گل باغ سی و در وزن  ۱۰۰۰ سی سی بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. عرقیات گیاهی از عمل تقطیر گیاهان مختلف به دست می آیند و خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت و بهبود بیماری ها دارند. . بهار نارنج شکوفه درخت نارنج است که یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین گیاهان است که هم در صنعت آشپزی و هم مصارف دارویی استفاده می شود.

بیشترین تاثیر عرق بهار نارنج بر روی سیستم عصبی است و نوشیدنی آن می تواند برای تمدد اعصاب یک گزینه بسیار مفید و اثر بخش باشد. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد.

عرقیات گل باغ سی محصولی از تعاونی توسعه روستایی مازندران بوده و  از بهترین مواد اولیه خودروی و طبیعی تهیه شده اند که پس از تولید به مدت یکسال ماندگاری دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید