تنقلات, گرانولا

بررسی محصول گرانولای شادی فیت فان

بررسی محصول گرانولای شادی فیت فان :

گرانولای شادی فیت فان در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از مجموعه فیت فان و در بسته بندی ۳۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد. مجموعه فیت فان توانسته است طعم های مختلف گرانولا را با بهترین مواد اولیه عرضه نماید. در تمامی گرانولا های فیت فان از جو دو سر پرک استفاده شده که به عنوان میان وعده ای  لذیذ بوده و دارای ارزش غذایی بالایی است.

این مجموعه توانسته است محصولاتی با کیفیت و مطمئن را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید. امروزه طیف گسترده ای از افراد علاقه مند به داشتن سبک غذایی سالم  و همچنین  ورزشکاران گرانولا را در سبد غذایی خود جای داده اند.

گرانولا  یک میان وعده و یا صبحانه محبوب است که دارای طعمی خوشمزه بوده و به دلیل اینکه از موادی بسیار مغذی و سودمند تشکیل شده است مصرف آن به همه افراد توصیه می گردد. گرانولا به طور سنتی ترکیبی از جو دوسر بخارپز شده به همراه عسل و غلات است و سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد.

فیت فان گرانولای شادی

فیت فان گرانولای شادی

خواص محصول گرانولای شادی فیت فان :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد. با تهیه گرانولا های فیت فان از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

گرانولای شادی فیت فان   :

گرانولای شادی فیت فان دارای طعمی لذیذ و دلنشین است که حاوی جودوسرپرک ، جو پرک، فندق، موز خشک، تخمه آفتابگردان، عسل، شکلات تلخ، کنجد، تخم کتان، پودر کاکائو، عصاره مالت و روغن زیتون می باشد.

خواص جو دوسر:

تشکیل دهنده اصلی گرانولا جو دوسر یا یولاف  می باشد. جو دو سر با نام علمی   Avena sativa گیاهی از خانواده گندمیان است که یکی از سالم ترین و سودمند ترین غلات طبیعت می باشد و  فاقد گلوتن بوده و سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی، کربوهیدرات های پیچیده، فیبر و بتاگلوکان است.

خواص جو  :

جو گیاهی یکساله بوده و یکی از غلات مفید و پرخاصیتی است که برای بسیاری از کشورهای سردسیر و خشک همچون خاورمیانه و آفریقا منبع غذایی مهمی محسوب می شود.از نظر طب سنتی  غله جو جایگاه ویژه ای در  سلامت افراد داشته و مصرف آن  به افرادی که به دنبال حفظ و ارتقا سطح سلامتی خود هستند پیشنهاد می گردد. جو پرک از فشرده شدن دانه جو به دست می آید و همانند جو تمامی خواص آن را داراست و سرشار از فیبر، آهن ،  پروتئین ،مس، روی، منگنز، ویتامین های گروه B و  منیزیوم می باشد.

خواص فندق:

گرانولای شادی فیت فان حاوبی فندق است. یکی از مهم ترین مزیت های مصرف فندق حفظ سلامت قلب می باشد چرا که حاوی چربی های اشباع نشده است که سبب کاهش کلسترول بد می شوند. فندق از نظر طب سنتی گرم و خشک است و حاوی مقدار قابل توجهی منیزیوم است که سبب تقویت عضلات و سلامت استخوان ها می شود. فندق حاوی مقادیر زیادی ویتامین ای ، ب۶، ب ۱ ،ب ۲ و فسفر و پتاسیم و روی است همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده که به پیشگیری از بیماری سرطان و پیری زودرس کمک می کنند.

خواص مصرف گرانولا:

  • احساس سیری طولانی مدت و کاهش وزن افراد
  • به علت فیبر بالای این محصول به عمل هضم غذا کمک می نماید
  • افزایش انرژی بدن
  • تنظیم فشار خون و پیشگیری از مشکلات قلبی
  • کاهش کلسترول خون
  • سرشار از آنتی اکسیدان ها
  • حفظ سلامت پوست و مو
  • پیشگیری از سرطان
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش سطح انرژی بدن

شرایط نگهداری گرانولا :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند بهره ببرند. گرانولاهای فیت فان  را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف گرانولا  :

به جهت بهره بردن از مزایای این  محصولات سودمند می توانید آنها را به عنوان صبحانه و یا میان وعده مصرف نمایید.

انواع موارد مصرف گرانولا:

  • ترکیب با شیر به عنوان یک صبحانه کامل و لذیذ
  • ترکیب گرانولا با ماست و تکه های میوه ( دسر پارفه گرانولا ) به عنوان میان وعده
  • تزیین انواع کیک ها
  • تاپینگ انواع بستنی و اسموتی ها
  • تاپینگ و تزئین انواع سالاد

 موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  گرانولا ی شادی فیت فان /گرانولا / ارگانیک بار / محصولات سودمند/ گرانولاهای  فیت فان

چکیده:

گرانولای شادی فیت فان در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از مجموعه فیت فان و در بسته بندی ۳۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد. گرانولا  یک میان وعده و یا صبحانه محبوب است و به دلیل اینکه از موادی بسیار مغذی و سودمند تشکیل شده است مصرف آن به همه افراد توصیه می گردد.

گرانولای شادی فیت فان دارای طعمی لذیذ و دلنشین است که حاوی جودوسرپرک ، جو پرک، فندق، موز خشک، تخمه آفتابگردان، عسل، شکلات تلخ، کنجد، تخم کتان، پودر کاکائو، عصاره مالت و روغن زیتون می باشد. تشکیل دهنده اصلی گرانولا جو دوسر یا یولاف می باشد. جو دو سر از خانواده گندمیان است و یکی از سالم ترین و سودمند ترین غلات طبیعت می باشد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد. با تهیه گرانولا های فیت فان از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید