تنقلات, دسته‌بندی نشده, گرانولا

بررسی محصول گرانولای سلامتی فیت فان

بررسی محصول گرانولای سلامتی فیت فان :

گرانولای سلامتی فیت فان در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از مجموعه فیت فان و در بسته بندی ۳۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد. مجموعه فیت فان توانسته است گرانولاهای تولیدی خود را با بهترین مواد اولیه عرضه نماید. در تمامی گرانولا های فیت فان از جو دو سر پرک استفاده شده که به عنوان میان وعده ای  لذیذ بوده و دارای ارزش غذایی بالایی است.

این مجموعه توانسته است محصولاتی با کیفیت و مطمئن را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید. امروزه طیف گسترده ای از افراد علاقه مند به داشتن سبک غذایی سالم  و همچنین  ورزشکاران گرانولا را در سبد غذایی خود جای داده اند.

گرانولا  یک میان وعده و یا صبحانه محبوب است که دارای طعمی خوشمزه بوده و به دلیل اینکه از موادی بسیار مغذی و سودمند تشکیل شده است مصرف آن به همه افراد توصیه می گردد. گرانولا به طور سنتی ترکیبی از جو دوسر بخارپز شده به همراه عسل و غلات است و سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد.

فیت فان گرانولای سلامتی

فیت فان گرانولای سلامتی

خواص محصول گرانولای سلامتی فیت فان :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد. با تهیه گرانولا های فیت فان از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

گرانولای سلامتی  :

گرانولای سلامتی فیت فان دارای طعمی لذیذ و دلنشین است که حاوی جودوسرپرک ، بادام درختی، عصاره مالت، سه شیره، تخمه آفتابگردان، کنجد ، دانه چیا، کره بادام زمینی و میوه های کرنبری ، توت فرنگی و آلو شابلون می باشد. این محصول سودمند برای گیاهخواران (دارای رژیم وگان) و دیگر افرادی که به حفظ سلامتی خود اهمیت می دهند بسیار مفید می باشد.

جو دوسر:

تشکیل دهنده اصلی گرانولا جو دوسر یا یولاف  می باشد. جو دو سر با نام علمی   Avena sativa گیاهی از خانواده گندمیان است که یکی از سالم ترین و سودمند ترین غلات طبیعت می باشد و  فاقد گلوتن بوده و سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی، کربوهیدرات های پیچیده، فیبر و بتاگلوکان است.

خواص برخی از ترکیبات گرانولای سلامتی فیت فان:

خواص بادام درختی:

گرانولای سلامتی فیت فان حاوی بادام درختی است. بادام درختی سرشار از مواد مغذی بوده و دارای خواص بی نظیری در حفظ سلامتی افراد می باشد. بادام درختی غنی از کلسیم، ویتامین E ، فسفر،آهن، منیزیوم، پروتئین، فیبر، فسفر، روی، سلنیوم و مس بوده و به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد در رژیم غذایی بسیاری از افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم هستند گنجانده می شود.

خواص کنجد:

دانه های کنجد بسیار مقوی هستند و حاوی مقدار زیادی ویتامین B6 ، ویتامین E ، تیامین، نیاسین،کلسیم، مس، منیزیم ، فسفر و آهن می باشند. دانه های کنجد حاوی فیبر هستند و مواد غذایی حاوی فیبر با جلوگیری از جذب چربی توسط روده سبب کاهش کلسترول می شوند.

خواص دانه چیا:

دانه چیا که به نام های چیا سید و یا تخم چیا هم شناخته می شود به رنگ سیاه و سفید بوده و  از درختی به نام سالویا هیسپانیکا salvia hispanica به دست می آید. این دانه گیاهی بومی مکزیک و جنوب غربی ایالات متحده می باشد و امروزه در بسیاری از کشورها کشت و مصرف می شود. دانه چیا کالری کمی داشته و سرشار از مواد مغذی است. این محصول پر خاصیت سرشار از فیبر و پروتئین بوده و امروزه یکی از پر طرفدارترین محصولات به ویژه برای گیاهخواران و ورزشکاران  محسوب می شود.

خواص مصرف گرانولا:

  • احساس سیری طولانی مدت و کاهش وزن افراد
  • به علت فیبر بالای این محصول به عمل هضم غذا کمک می نماید
  • افزایش انرژی بدن
  • تنظیم فشار خون و پیشگیری از مشکلات قلبی
  • کاهش کلسترول خون
  • سرشار از آنتی اکسیدان ها
  • حفظ سلامت پوست و مو
  • پیشگیری از سرطان
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش سطح انرژی بدن

شرایط نگهداری گرانولا :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات سودمند بهره ببرند. گرانولاهای فیت فان  را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف گرانولا  :

به جهت بهره بردن از مزایای این  محصولات سودمند می توانید آنها را به عنوان صبحانه و یا میان وعده مصرف نمایید.

انواع موارد مصرف گرانولا:

  • ترکیب با شیر به عنوان یک صبحانه کامل و لذیذ
  • ترکیب گرانولا با ماست و تکه های میوه ( دسر پارفه گرانولا ) به عنوان میان وعده
  • تزیین انواع کیک ها
  • تاپینگ انواع بستنی و اسموتی ها
  • تاپینگ و تزئین انواع سالاد

 موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سودمند را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  گرانولا ی سلامتی فیت فان /گرانولا / ارگانیک بار / محصولات سودمند/ گرانولاهای  فیت فان

چکیده:

گرانولای سلامتی فیت فان در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از مجموعه فیت فان و در بسته بندی ۳۵۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات سودمند قراردارد. تشکیل دهنده اصلی گرانولا جو دوسر می باشد. جو دو سر با نام علمی   Avena sativa گیاهی از خانواده گندمیان است که یکی از سالم ترین و سودمند ترین غلات طبیعت می باشد

گرانولای سلامتی فیت فان دارای طعمی لذیذ و دلنشین است که حاوی جودوسرپرک ، بادام درختی، عصاره مالت، سه شیره، تخمه آفتابگردان، کنجد ، دانه چیا، کره بادام زمینی و میوه های کرنبری ، توت فرنگی و آلو شابلون می باشد. این محصول سودمند برای گیاهخواران (وگان) و دیگر افرادی که به حفظ سلامتی خود اهمیت می دهند بسیار مفید می باشد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سودمند گام بردارد. با تهیه گرانولا های فیت فان از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید