ادویه, ادویه جات و چاشنی

بررسی محصول پودر پاپریکا آرسس

پودر پاپریکا آرسس :

پودر پاپریکا آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. کارخانه تولیدی آرسس واقع در شهر آمل (شهرستان لاریجان) بوده و تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و بهره مندی از نیروهای متخصص تولید نموده و موفق به دریافت شماره پروانه بهداشتی بهره برداری و ساخت گردیده است.

این مجموعه توانسته است طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی های مفید و پر کاربرد را با کیفیتی بالا به مشتریان خود عرضه نماید.

ادویه جات مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند.

ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

پاپریکا نوعی ادویه است که از آسیاب نمودن فلفل خشک شده (فلفل دلمه ای و فلفل تند) به دست می آید و در اصل یک ادویه مجارستانی است . این ادویه جزو ادویه های پر طرفدار و رایج بسیاری از کشور ها بوده که طعمی ملایم تا تند را به غذاها می بخشد و مصرف آن دارای خواص بیشماری در جهت حفظ سلامت افراد می باشد.

خواص محصول پودر پاپریکا آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

تنها هدف مصرف ادویه ها و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود، این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص پودر پاپریکا :

پاپریکا منبع خوبی از ویتامین C و ویتامین k و مواد معدنی همچون آهن ، منیزیوم، پتاسیم و فسفر است .

همچنین این ادویه دارای ماده بیوفلاونوئید است که یک آنتی اکسیدان موثر در حفظ سلامت و پیشگیری از بروز سرطان ها و بیماری های قلبی و عروقی است.

از مهم ترین خواص مصرف این ادویه پر خاصیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پاپریکا سرشار از بتاکاروتن است که در حفظ سلامت پوست و رفع مشکلات پوستی از جمله جوش و آکنه موثر است. استفاده از این ادویه پر خاصیت در ماسک های زیبایی و به جهت حفظ سلامت پوست نیز متداول می باشد.
  • پاپریکا سرشار از ویتامین ب ۶ است که در حفظ سلامت مو و جلوگیری از ریزش مو موثر می باشد.
  • ادویه پاپریکا دارای خاصیت ضد التهابی است و در تسکین برخی از التهاب ها و دردها ی بدن از جمله آرترز تاثیرگذار است.
  • به دلیل دارابودن آهن در این ادویه مصرف آن به افرادی که دچار کم خونی می باشند توصیه می گردد.

شرایط نگهداری ادویه آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات  آرسس را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

میزان مصرف  پودر پاپریکا آرسس برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و عطر و طعم دلنشین ادویه جات  آرسس می توانید یک قاشق کوچک از آن را در غذاها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  پودر پاپریکا آرسس / پودر پاپریکا /ارگانیک بار/ادویه جات  آرسس /ادویه جات و چاشنی ها

چکیده:

پودر پاپریکا آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. پاپریکا نوعی ادویه است که از آسیاب نمودن فلفل خشک شده (فلفل دلمه ای و فلفل تند) به دست می آید و در اصل یک ادویه مجارستانی است .

تنها هدف مصرف ادویه ها و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند .

پاپریکا منبع خوبی از ویتامین C و ویتامین k و مواد معدنی همچون آهن ، منیزیوم، پتاسیم و فسفر است . همچنین این ادویه دارای ماده بیوفلاونوئید است که یک آنتی اکسیدان موثر در حفظ سلامت قلب و عروق است.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید