ادویه, ادویه جات و چاشنی

بررسی محصول خلال بادام آرسس

خلال بادام آرسس :

خلال بادام آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. کارخانه تولیدی آرسس واقع در شهر آمل (شهرستان لاریجان) بوده و تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و بهره مندی از نیروهای متخصص تولید نموده و موفق به دریافت شماره پروانه بهداشتی بهره برداری و ساخت گردیده است.

این مجموعه توانسته است طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی های مفید و پر کاربرد را با کیفیتی بالا به مشتریان خود عرضه نماید.

ادویه جات و چاشنی ها مواد غذایی و گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند.

ادویه  بخشی از گیاه است که می تواند دانه خشک شده ، میوه، ریشه یا  پوست گیاهی باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

بادام درختی میوه درخت بادام است که بومی آسیای مرکزی و کشور ایران است و در بسیاری از دیگر مناطق دنیا هم کشت می شود که بزرگترین تولید کنندگان آن کشور آمریکا و اسپانیا هستند.

خلال بادام آرسس

خلال بادام آرسس

خواص محصول خلال بادام آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

تنها هدف مصرف ادویه جات و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود،

این محصولات حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

بادام درختی یکی از آجیل هایی است که به دلیل طعم دلچسب و خواص بی نظیرش مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته و بسیار پر مصرف است.آجیل ها منابع  غنی از چربی های مفید، فیبر و سایر مواد مغذی هستند. هر نوع آجیل مزایای تغذیه ای خاص خودش را دارد. آجیل از بهترین منابع پروتئین های گیاهی است.

خواص بادام درختی:

بادام درختی سرشار از مواد مغذی بوده و دارای خواص بی نظیری در حفظ سلامتی افراد می باشد. بادام درختی غنی از کلسیم، ویتامین E ، فسفر،آهن، منیزیوم، پروتئین، فیبر، فسفر، روی، سلنیوم و مس بوده و به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد در رژیم غذایی بسیاری از افرادی که به دنبال تغذیه ای سالم هستند گنجانده می شود. میزان کلسیم در بادام درختی به صورتی است که می توان گفت یکی از غنی ترین منابع غیر حیوانی کلسیم است .

از دیگر خواص مصرف خلال بادام درختی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مصرف خلال بادام در تنظیم کلسترول خون و تنظیم آن موثر بوده و بدین جهت در حفظ سلامت قلب و عروق نیز تاثیرگذار است.
  • همچنین وجود چربی های غیر اشباع در بادام درختی نیز به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی کمک می نماید.
  • ویتامین E موجود در خلال بادام نقش مهمی در حفظ سلامت افراد از جمله پیشگیری از بروز سرطان، تقویت سیستم ایمنی ،سلامت و شادابی پوست دارد.
  • مواد مغذی موجود در بادام درختی در تقویت سلامت مغز موثر بوده و مصرف آن می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر کمک نماید.
  • بادام سرشار از فیبر بوده و در حفظ سلامت سیستم گوارشی و رفع برخی از مشکلات سیستم گوارش همچون یبوست مفید می باشد.

شرایط نگهداری خلال بادام آرسس :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات و چاشنی های  آرسس را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

میزان مصرف ادویه جات و چاشنی ها برای غذاهای مختلف و با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد

به طور کلی  به منظور بهره مندی از خواص و طعم خلال بادام آرسس می توانید از آن درموارد زیر استفاده نمایید:

  • تهیه انواع کیک و شیرینی
  • تزیین و تهیه  انواع دسر ها و تهیه شله زرد و حلوا
  • تهیه غذاهایی همچون خورشت خلال
  • تزیین برخی از پلوها همچون مرصع پلو
  • تهیه انواع بستنی

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  خلال بادام آرسس/ خلال بادام /ارگانیک بار/ادویه جات  آرسس /ادویه جات و چاشنی ها

چکیده:

خلال بادام آرسس در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند آرسس بوده و دردسته بندی ادویه جات قراردارد. بادام درختی میوه درخت بادام است که بومی آسیای مرکزی و کشور ایران است و در بسیاری از دیگر مناطق دنیا هم کشت می شود که بزرگترین تولید کنندگان آن کشور آمریکا و اسپانیا هستند.

بادام درختی غنی از کلسیم، ویتامین E ، فسفر،آهن، منیزیوم، پروتئین، فیبر، فسفر، روی، سلنیوم و مس بوده و به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد در رژیم غذایی بسیاری از افراد گنجانده می شود.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه ادویه جات آرسس از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید. مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید