شیرین کننده سالم, شیرینی ها

بررسی محصول نبات شکر قهوه ای سرو کشمر

بررسی محصول نبات شکر قهوه ای سرو کشمر:

نبات شکر قهوه ای سرو کشمر در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از برند  سرو کشمر و در دو بسته بندی   نبات شاخه ای و نبات چوبی بوده و دردسته بندی محصولات شیرین کننده قراردارد.

مجموعه سرو کشمر تولید کننده انواع شیرین کننده ها و محصولات سالم با استفاده از نیشکر طبیعی و فاقد مواد نگهدارنده می باشد. این مجموعه توانسته است محصولاتی با کیفیت و مطمئن را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید.

نبات در واقع نوعی قند است که از نیشکر به دست می آید و می توان گفت که نسل قدیم آبنبات های امروزی است. نبات شکر قهوه ای سروکشمر از شکر قهوه ای به دست آمده است. شکر قهوه ای دارای رنگی قهوه ای بوده و شکری است که قبل از فرآیند های تصفیه بدست می آید و به صورت کامل پالایش نشده است و دارای شیره قند می باشد .

در واقع وجود ملاس باعث به وجود آمدن رنگ قهوه ای در این شکر می شود. ملاس ماده ای ارزشمند در نیشکر است  که دارای سوکروز، ۳ درصد پروتئین و مقدار کمی از مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، منیزیم، گوگرد، مس، آهن، منگنز، روی و ویتامین B است.

نبات شکر قهوه ای سرو کشمر از عصاره خالص نیشکر تهیه شده است که بدون مواد افزودنی است . با مصرف این محصول شیرین کننده می توانید از طعم شیرین این محصولات به همراه نوشیدنی ها لذت ببرید.

خواص محصول نبات شکر قهوه ای سرو کشمر  :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات  سالم بردارد.

با تهیه  شیرین کننده های سرو کشمر از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

متاسفانه سرانه مصرف قند و شکر سفید در کشور ما بسیار بالا بوده و این امر نشاندهنده لزوم وجود شیرین کننده های سالم در برنامه های غذایی می باشد .

شیرین کننده های سرو کشمر دارای طعمی مطلوب هستند و مناسب همه افراد می باشند .   امروزه قند و شکر قهوه ای به دلیل سالم تر بودن از شکر سفید محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان پیدا کرده است.

نبات قهوه ای از حل کردن شکر قهوه ای در آب جوش به دست می آید. از نظر طب سنتی نبات دارای طبع گرمتری نسبت به قند و شکر بوده و از این رو در رفع مشکلاتی از قبیل سردی مزاج و درد معده و نفخ مصرف می شود

مزایای استفاده از شکر قهوه ای به جای شکر سفید  :

  • شکر قهوه ای همچون شکر سفید از نیشکر به دست می آید ولیکن شکر قهوه ای به دلیل دارابودن ملاس و عدم تصفیه دارای ارزش غذایی بالاتری بوده و سالم تر است
  • شکر قهو ه ای حاوی مواد معدنی مورد نیاز بدن است.
  • شکر قهوه ای به دلیل دارا بودن مواد معدنی برای رشد استخوان و جلوگیری از پوکی استخوان مفید است.
  • شکر قهوه ا ی یک شیرین کننده سالم است است و مصرف آن به جهت حفظ سلامت پوست  توصیه می گردد.
  • مصرف شکر قهوه ای برای پیشگیری از ابتلا افراد به بیماری دیابت گزینه ای مناسب می باشد.
  • شکر قهوه ای دارای آب بیشتری نسبت به شکر معمولی بوده و کالری کمتری دارد و برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند مناسب است.
  • شکر قهوه ای یک محصول سالم است که با دیگر افزودنی های غیر طبیعی ترکیب نشده و عاری از مواد شیمیایی است
  • مصرف شکر قهوه ای برای افرادی که از مشکل یبوست رنج می برند مناسب بوده و به بهبود عمل هضم کمک می نماید.

شرایط نگهداری نبات شکر قهوه ای سرو کشمر :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات  سالم بهره ببرند. نبات شکر قهوه ای سرو کشمر را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت بهره بردن از مزایای  نبات شکر قهوه ای سروکشمر می توانید آن را به همراه انواع نوشیدنی های تلخ همچون چای یا دیکر نوشیدنی های گیاهی مصرف نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سالم  را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  نبات شکر قهوه ای سرو کشمر/ نبات قهوه ای  / ارگانیک بار/محصولات شیرین کننده  / محصولات  سالم

چکیده:

نبات شکر قهوه ای سرو کشمر در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از برند  سرو کشمر و در دو بسته بندی   نبات شاخه ای و نبات چوبی بوده و دردسته بندی محصولات شیرین کننده قراردارد. نبات در واقع نوعی قند است که از نیشکر به دست می آید و می توان گفت که نسل قدیم آبنبات های امروزی است. نبات شکر قهوه ای سروکشمر از شکر قهوه ای به دست آمده است.

از نظر طب سنتی نبات دارای طبع گرمتری نسبت به قند و شکر بوده و از این رو در رفع مشکلاتی از قبیل سردی مزاج و درد معده و نفخ مصرف می شود. شیرین کننده های سرو کشمر دارای طعمی مطلوب هستند و مناسب همه افراد می باشند .

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات  سالم بردارد.

با تهیه  شیرین کننده های سرو کشمر از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید