شیرین کننده سالم

بررسی محصول قند قهوه ای سرو کشمر

قند قهوه ای سرو کشمر:

قند قهوه ای سرو کشمردر مجموعه ارگانیک بار، محصولی از برند  سرو کشمر و در بسته بندی  ۴۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات شیرین کننده قراردارد. مجموعه سرو کشمر تولید کننده انواع شیرین کننده ها و محصولات سالم با استفاده از قند طبیعی و فاقد مواد نگهدارنده می باشد.

این مجموعه توانسته است محصولاتی با کیفیت و مطمئن را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید.

بسیاری از افراد عموما چای و یا قهوه خود را با قند و شکر سفید مصرف می نمایند که این امر می تواند سلامتی افراد را به خطر انداخته و مشکلات و بیماری هایی را برای آنها در برداشته باشد.

قند قهوه ای دارای رنگی قهوه ای بوده و  قندی است که قبل از فرآیند های تصفیه بدست می آید و به صورت کامل پالایش نشده است. در واقع وجود ملاس باعث به وجود آمدن رنگ قهوه ای در این قند می شود.

ملاس ماده ای ارزشمند در نیشکر است  که دارای سوکروز، ۳ درصد پروتئین و مقدار کمی از مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، منیزیم، گوگرد، مس، آهن، منگنز، روی و ویتامین B است.

قند  قهوه ای سرو کشمراز عصاره خالص نیشکر تهیه شده است که بدون مواد افزودنی است . با مصرف این محصول شیرین کننده سالم می توانید از طعم شیرین این محصولات به همراه نوشیدنی ها لذت ببرید.

خواص محصول قند قهوه ای سرو کشمر  :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات  سالم بردارد. با تهیه  شیرین کننده های سرو کشمر از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

متاسفانه سرانه مصرف قند و شکر سفید در کشور ما بسیار بالا بوده و این امر نشاندهنده لزوم وجود شیرین کننده های سالم در برنامه های غذایی می باشد .

شیرین کننده های سرو کشمر دارای طعمی مطلوب هستند و مناسب همه افراد می باشند. قند قهوه ای به دلیل سالم تر بودن از شکر سفید محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان پیدا کرده است.

از نظر طب سنتی قند و شکر قهوه ای دارای طبعی گرم بوده و مصرف آن برای افراد دارای مشکلات سرد مزاجی توصیه می گردد.

مزایای استفاده از قند و شکر قهوه ای به جای شکر سفید  :

  • قند و شکر قهوه ای همچون شکر سفید از نیشکر به دست می آید ولیکن قند قهوه ای به دلیل دارابودن ملاس و عدم تصفیه دارای ارزش غذایی بالاتری بوده و سالم تر است
  • قند و شکر قهو ه ای حاوی مواد معدنی مورد نیاز بدن است.
  • قند و شکر قهوه ای به دلیل دارا بودن مواد معدنی برای رشد استخوان و جلوگیری از پوکی استخوان مفید است.
  • قند قهوه ای یک شیرین کننده سالم است است و مصرف آن به جهت حفظ سلامت پوست  توصیه می گردد.
  • مصرف قند و شکر قهوه ای برای پیشگیری از ابتلا افراد به بیماری دیابت گزینه ای مناسب می باشد.
  • قند و شکر قهوه ای دارای آب بیشتری نسبت به شکر معمولی بوده و کالری کمتری دارند و برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند مناسب است.
  • به علت حضور ملاس در قند و شکر قهوه ای این محصولات سالم برای طبخ شیرینی ها و غذا هایی متراکم و مرطوب مفید می باشند.
  • قند قهوه ای یک محصول سالم است که با دیگر افزودنی های غیر طبیعی ترکیب نشده و عاری از مواد شیمیایی است
  • مصرف قند و شکر قهوه ای برای افرادی که از مشکل یبوست رنج می برند مناسب بوده و به بهبود عمل هضم کمک می نماید.

شرایط نگهداری قند قهوه ای سرو کشمر :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات  سالم بهره ببرند. قند قهوه ای سرو کشمر را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت بهره بردن از مزایای  قند  قهوه ای سروکشمر می توانید آن را به همراه انواع نوشیدنی های تلخ همچون چای یا قهوه میل نمایید و یا در تهیه انواع شیرینی و کیک و  غذا های شیرین  استفاده کنید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات سالم را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  قند  قهوه ای سرو کشمر /شکر قهوه ای  / ارگانیک بار/محصولات شیرین کننده  / محصولات  سالم

چکیده:

قند قهوه ای سرو کشمر در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از برند  سرو کشمر و در بسته بندی  ۴۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات شیرین کننده قراردارد.

قند  قهوه ای دارای رنگی قهوه ای بوده و  قندی است که قبل از فرآیند های تصفیه بدست می آید و به صورت کامل پالایش نشده است. در واقع وجود ملاس باعث به وجود آمدن رنگ قهوه ای در این قند می شود.

متاسفانه سرانه مصرف قند و شکر سفید در کشور ما بسیار بالا بوده و این امر نشاندهنده لزوم وجود شیرین کننده های سالم در برنامه های غذایی می باشد . شیرین کننده های سرو کشمر دارای طعمی مطلوب هستند و مناسب همه افراد می باشند.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات سالم گام بردارد.

با تهیه  شیرین کننده های سرو کشمر از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این محصولات بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید