ادویه جات و چاشنی, چاشنی ها

بررسی محصول نارگیل خشک همنشین

بررسی محصول نارگیل خشک همنشین :

نارگیل خشک همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین  بوده و دردسته بندی چاشنی ها  قراردارد. برند همنشین از ۳۰ نفر خانم سرپرست خانوار تشکیل شده است که تمامی تولیدات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کرده و این محصولات بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی ها می باشند.

در این مجموعه روش های خانگی و سنتی جایگزین دستگاههای صنعتی محصولات کارخانه ای شده و با همت و تلاش این زنان سرپرست خانوار مجموعه ای از بهترین مواد غذایی شامل ادویه ، سبزی خشک، شربت گیاهی ، دمنوش و ترشی تولید شده تا محصولاتی مرغوب و با کیفیت را  به دست مشتریان برسانند.

ادویه جات و چاشنی ها مواد غذایی و یا  گیاهی می باشند که به منظور عطر و طعم دهی در غذا ها  استفاده شده و برخی از آنها دارای خواص دارویی و درمانی مفیدی نیز هستند و در حفظ سلامت افراد نقش به سزایی دارند. ادویه و یا چاشنی  می تواند بخشی از گیاه باشد که به صورت خرد شده یا پودر شده درآمده  و به جهت عطر و طعم و رنگ بخشیدن مصرف می شود.

نارگیل خشک همنشین

نارگیل خشک همنشین

خواص محصول نارگیل خشک همنشین :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد. با تهیه ادویه جات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

تنها هدف مصرف ادویه جات و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند  حاصل می شود، این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سبب ارتقا سطح سلامتی افراد  و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون سرطان ها می گردند.

خواص نارگیل :

نارگیل از اعضای خانواده نخلیان بوده و از دیرباز تاکنون مصارف گسترده ای در صنعت آشپزی و دارویی داشته است. پودر نارگیل از گوشت خوراکی خشک شده این میوه تهیه می گردد و تمامی خواص نارگیل را داراست. نارگیل سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است همچنین سرشار از فیبر است که در کاهش میزان قند خون موثر بوده و خطر ابتلا به بیماری دیابت را کاهش می دهد.

از مهم ترین خواص مصرف  نارگیل خشک همنشین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نارگیل غنی از فیبر است و مصرف آن در تقویت و بهبود عملکرد سیستم گوارشی مفید بوده و از ابتلا به برخی از بیماری ها و مشکلات سیستم گوارش همچون یبوست جلوگیری می نماید.
  • بر طبق تحقیقات صورت گرفته مصرف نارگیل در کاهش کلسترول بد خون تاثیر گذار بوده از این رو در جهت حفظ سلامت قلب و عروق و پیشگیری از بیماری های قلبی مفید می باشد.
  • نارگیل سرشار از ماده ای به نام اسید لریک است که دارای خاصیت ضد میکروبی می باشد.
  • به دلیل وجود ترکیبات ارزشمند موجود در نارگیل مصرف آن در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بروز برخی بیماری ها موثر می باشد.
  • مصرف نارگیل و یا پودر نارگیل بر بهبود عملکرد مغز تاثیرات مثبتی داشته و سبب پیشگیری از بروز بیماریی مغزی همچون آلزایمر می گردد.
  • با مصرف این محصول می توانید خطر ابتلا به بیماری پوکی استخوان و آرترز را کاهش دهید. ترکیبات موجود در نارگیل در تقویت مفاصل و سلامت استخوان ها مفید می باشند.

 

شرایط نگهداری ادویه همنشین  :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای ادویه جات و چاشنی های مختلف بهره ببرند. ادویه جات  همنشین را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

میزان مصرف  ادویه جات همنشین  با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد و لیکن به طور کلی و به منظور بهره مندی از خواص و طعم  نارگیل همنشین می توانید  از این محصول در تهیه انواع کیک و شیرینی و تزئین دسر ها استفاده نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از ادویه جات و چاشنی ها را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای آلرژی و بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  نارگیل خشک همنشین / نارگیل خشک  / ارگانیک بار/ادویه جات  همنشین  /ادویه جات و چاشنی ها

چکیده:

نارگیل خشک همنشین در مجموعه ارگانیک بار محصولی از برند همنشین  بوده و دردسته بندی چاشنی ها  قراردارد. تنها هدف مصرف ادویه جات و چاشنی ها طعم  دار کردن غذا ها نبوده و علاوه بر طعم و عطری که از افزودن این مواد ارزشمند حاصل می شود، این محصولات گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند.

نارگیل سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است همچنین  غنی از فیبر است و مصرف آن در تقویت و بهبود عملکرد سیستم گوارشی مفید بوده و از ابتلا به برخی از بیماری ها و مشکلات سیستم گوارش همچون یبوست جلوگیری می نماید. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه ادویه جات و چاشنی های مورد نیاز مشتریان گام بردارد.

با تهیه ادویه جات همنشین از مجموعه ارگانیک بار از خواص بی نظیر این محصولات بهره ببرید. ادویه جات  همنشین را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید