حبوبات آبگینه

بررسی لوبیا چیتی آبگینه

بررسی لوبیا چیتی آبگینه   :

لوبیا چیتی آبگینه در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت گوکرن و با نام تجاری آبگینه  و در وزن  ۹۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات در حال گذار به ارگانیک قراردارد.

شرکت “گوکرن” مجموعه ای از محصولات ارگانیک ودر حال گذار به ارگانیک  را با نام تجاری آبگینه ارائه نموده است که توانسته محصولاتی متنوع از نان و غلات ، حبوبات و خشکبار ، مغزیجات، میوه و سبزی و صیفی جات و … را با هدف ارتقا  و کمک به حفظ سلامت جامعه و برخورداری افراد از تغذیه ای سالم تولید نماید.

شرکت گوکرن به کیفیت و سلامت محصولات تاکید نموده و محصولاتی بدون استفاده از سموم و کود های شیمیایی فراهم آورده است .

لوبیا چیتی یکی از انواع لوبیا ها و از خانواده حبوبات است. حبوبات یا بنشن خانواده ای گسترده از گیاهانی است که شامل انواع دانه های خوراکی همچون لوبیا، عدس، لپه، نخود و غیره می باشند که دارای ارزش غذایی بالایی بوده و امروزه در سبد غذایی بسیاری از کشورها با ذائقه های مختلف وجود دارند.

لوبیا چیتی 900 گرمی

لوبیا چیتی ۹۰۰ گرمی

خواص محصول لوبیا چیتی آبگینه :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک و یا در حال گذار به ارگانیک  گام بردارد.

حبوبات منبع بسیار غنی از کربوهیدرات ها، پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. با تهیه  حبوبات آبگینه از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

لوبیا چیتی که نام دیگر آن لوبیای رومی هم بیان می شود سرشار از آمینو اسیدها بوده و یک منبع گیاهی پروتئین محسوب می شود و  در بسیاری از کشورها به عنوان جایگزینی برای گوشت استفاده می شود. لوبیا چیتی نسبت به سایر لوبیاها از فیبر بیشتری برخوردار بوده و برای رفع مشکلات یبوست بسیار مفید واقع می شود.

لوبیا چیتی آبگینه خواص بیشماری در حفظ سلامت افراد داشته و مصرف آن به تمامی افرادی که به دنبال پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها هستند توصیه می شود.

ویژگی های مشترک انواع لوبیا:

منبع پروتئین:

لوبیاها منابع پروتئین گیاهی بسیار مناسبی برای گیاهخواران  هستند. در بین لوبیاها تنها سویا دارای ۹ اسیدآمینه بوده و پروتئین کامل محسوب می شود لذا ترکیب لوبیا ها با برنج ، غلات و یا دیگر حبوبات در سبد غذایی روزانه سبب تکمیل نیاز بدن به پروتئین کامل می شود.

دارای خواص آنتی اکسیدانی:

لوبیاها سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده که می توانند اثرات مخرب رادیکال های آزاد بر بدن را از بین ببرند واز بروز بیماری هایی هچون انواع سرطان ها و یا پیری زودرس پیشگیری نمایند.

حفظ سلامت قلب:

براساس مطالعات صورت گرفته توسط دانشمندان مصرف انواع لوبیاها  ارتباط مستقیمی با جلوگیری از ابتلا به بیماری های کرونری قلبی و کاهش احتمال سکته قلبی وجود دارد. مصرف انواع لوبیا ها هچنین سبب کاهش و کنترل کلسترول خون می شود که از عوامل مهم بیماری های قلبی محسوب می شود.

کمک به کم خونی:

لوبیا ها سرشار از آهن هستند و مصرف آن برای افرادی که از کم خونی رنج می برند توصیه می شود.

شرایط نگهداری حبوبات آبگینه :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک و یا در حال گذار به ارگانیک  بهره ببرند. حبوبات آبگینه را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت  مصرف حبوبات آبگینه  در انواع غذاها ، پخت آرام بر روی اجاق گاز گزینه ای مناسب می باشد. ظرف حاوی حبوبات را با آب سرد پر نمایید. روی اجاق گاز گذاشته و به جوش آورید سپس اجازه دهید  با حرارت ملایم تا زمان نرم شدن آنها بجوشد.

مصارف مختلف لوبیا چیتی آبگینه در برنامه غذایی:

افزودن به سالادها: مصرف لوبیا در سالاد می تواند باعث ایجاد احساس سیری در شما شده و می توانید از ترکیب چند لوبیا در سالاد های مختلف استفاده نمایید

استفاده از لوبیا به جای گوشت: اگر می خواهید میزان گوشت کمتری مصرف نمایید می توانید درانواع  سوپ و یا خوراک های مختلف از لوبیاها استفاد نمایید

ترکیب لوبیا با سایر غلات: این ترکیب سبب ایجاد یک ماده غذایی با پروتئین کامل می شود.

راهکار های کاهش مشکل نفخ مصرف حبوبات:

  • از آبی که حبوبات در آن خیسانده شده اند به جهت آشپزی استفاده نکنید
  • می توانید حبوبات را حدود نیم ساعت بپزید و سپس آب آن را عوض نمایید
  • غذای حاوی حبوبات را خوب بجوید
  • ز مصرف دسر های شیرین پس از مصرف حبوبات پرهیز نمایید

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک و یا در حال گذار به ارگانیک  را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: لوبیا چیتی آبگینه /لوبیا چیتی  /ارگانیک بار/حبوبات آبگینه  /محصولات ارگانیک/ در حال گذار به ارگانیک

چکیده:

لوبیا چیتی آبگینه در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت گوکرن و با نام تجاری آبگینه  و در وزن  ۹۰۰ گرمی بوده و دردسته بندی محصولات در حال گذار به  ارگانیک قراردارد.

لوبیا چیتی که نام دیگر آن لوبیای رومی هم بیان می شود سرشار از آمینو اسیدها بوده و یک منبع گیاهی پروتئین محسوب می شود و  در بسیاری از کشورها به عنوان جایگزینی برای گوشت استفاده می شود.

لوبیا چیتی نسبت به سایر لوبیا ها از فیبر بیشتری برخوردار بوده و برای رفع مشکلات یبوست بسیار مفید واقع می شود مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک و یا در حال گذار به ارگانیک  گام بردارد.

حبوبات منبع بسیار غنی از کربوهیدرات ها، پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. با تهیه  حبوبات آبگینه از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصولات بهره ببرید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید