روغن خوراکی, روغن گیاهی

بررسی محصول روغن هسته انگور OAB

روغن هسته انگور OAB:

روغن هسته انگور OAB در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت OAB و در بسته بندی ۵۰۰ میلی لیتری  بوده و دردسته بندی  روغن های خوراکی قراردارد.

شرکت جام نور طلایی ارائه دهنده مجموعه محصولات غذایی با برند OAB  می باشد.

تمامی محصولات این برند دارای مدارک بهداشتی معتبر از سازمان غذا و دارو و سایر سازمان های بهداشتی جهانی  است.

این مجموعه با همکاری متخصصان توانسته است محصولاتی سالم و  با کیفیت را به جهت ارتقا سطح سلامت افراد تولید نماید و با تنوع در کالاهای تولیدی نیاز مشتریان را برطرف سازد.

روغن هسته انگور از هسته های انگور تهیه می شود. این روغن گیاهی سرشار از چربی های اشباع نشده و کلسترول کم می باشد.

روغن هسته انگور یک گزینه مناسب برای پخته و پز و سرخ کردن های سطحی می باشد و دارای خواص بیشماری در جهت حفظ و ارتقا سطح سلامت افراد می باشد و مصرف آن به افرادی که به دنبال کاهش چربی های اشباع شده و تغذیه ای سالم در سبد غذایی خود هستند توصیه می گردد.

امروزه به دلیل وجود مواد مغذی و خواص نرم کنندگی دراین محصول، در تولید برخی از محصولات آرایشی نیز استفاده می گردد.

روغن هسته انگور اآب OAB

روغن هسته انگور اآب OAB

خواص محصول روغن هسته انگور :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  روغن های خوراکی مرغوب گام بردارد.

با تهیه روغن هسته انگور OAB از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این روغن های گیاهی بهره ببرید.

خواص روغن هسته انگور :

مصرف یک قاشق غذا خوری از روغن هسته انگور دارای ۴۰ کالری می باشد که این مقدار کالری مشابه با میزان کالری دیگر روغن های گیاهی همچون زیتون، کانولا و بادام زمینی می باشد.

روغن هسته انگور حاوی هیچ گونه کربوهیدرات همچون قند نمی باشد و اسیدهای چرب اشباع نشده در آن از نوع اسیدهای چرب امگا ۶ می باشند.

اسیدهای چرب امگا ۶ در بدن انسان تولید نشده و راه تامین این مواد ارزشمند از طریق مواد غذایی می باشد لذا مصرف این گونه محصولات برای سلامت افراد بسیار مفید است.

از مهم ترین خواص مصرف روغن هسته انگور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سرشار از ویتامین E

روغن هسته انگور سرشار از ویتامین E  است. این ویتامین یک آنتی اکسیدان ارزشمند است که در حفظ سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت پوست افراد نقش مهمی دارد.

پیشگیری از سرطان:

روغن هسته انگور سرشار از آنتی اکسیدان هاست که با رادیکال های آزاد موجود در بدن مقابله می کنند  . وجود آنتی اکسیدان های پرو آنتوسیانیدین در این محصول در پیشگیری از ابتلا به سرطان ها بسیار موثر می باشد.

حفظ سلامت پوست و مو :

روغن هسته انگور حاوی اسید لینولئیک است که نقش مهمی در بازسازی پوست و حفظ طراوت و نرمی پوست دارد.

وجود ویتامین هایی از جمله ویتامین E و  دیگر آنتی اکسیدان ها در این محصول در تقویت پوست و رفع سیاهی دور چشم  موثر بوده و سبب جلوگیری از پیری زودرس پوست می گردند.

به علت مواد مغذی موجود در این محصول مصرف آن در حفظ سلامت و تقویت موها نیز موثر می باشد.

حفظ سلامت قلب:

مصرف این روغن خوراکی گیاهی در حفظ سلامت قلب و عروق و جلوگیری از آسیب به مویرگ ها تاثیرگذار است. مصرف روغن هسته انگور سبب کاهش کلسترول خون شده و در تنظیم فشار خون موثر است.

شرایط نگهداری روغن هسته انگور OAB:

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای  روغن های خوراکی بهره ببرند.

روغن هسته انگور OAB را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف روغن هسته انگور :

به جهت بهره بردن از مزایای این  روغن گیاهی می توانید در موارد زیر از آن استفاده نمایید:

  • پخت و پز
  • تهیه سالاد
  • تهیه سوپ ها
  • تهیه کباب
  • سرخ کردن سطحی
  • تهیه انواع نان و شیرینی جات

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از  روغن های خوراکی را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی:  روغن هسته انگور OAB/ روغن هسته انگور / ارگانیک بار / روغن گیاهی / روغن های خوراکی

چکیده:

روغن هسته انگور OAB در مجموعه ارگانیک بار، محصولی از شرکت OAB و در بسته بندی ۵۰۰ میلی لیتری  بوده و دردسته بندی روغن های خوراکی قراردارد.

روغن هسته انگور از هسته های انگور تهیه می شود. این روغن گیاهی سرشار از چربی های اشباع نشده می باشد.

مصرف یک قاشق غذا خوری از روغن هسته انگور دارای ۴۰ کالری می باشد که این مقدار کالری مشابه با میزان کالری دیگر روغن های گیاهی همچون زیتون، کانولا و بادام زمینی می باشد.

روغن هسته انگور سرشار از آنتی اکسیدان هاست که با رادیکال های آزاد موجود در بدن مقابله می کنند.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه  روغن های خوراکی مرغوب  گام بردارد.

با تهیه روغن هسته انگور OAB از مجموعه ارگانیک بار می توانید از مزایای این روغن های خوراکی بهره ببرید. روغن هسته انگور یک گزینه مناسب برای پخته و پز و سرخ کردن های سطحی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید