روغن گیاهی, عصاره موضعی

بررسی عصاره گیاهی موضعی حنا زرقانی

عصاره گیاهی موضعی حنا زرقانی:

عصاره گیاهی حنا زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی۳۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی عصاره های غیر خوراکی قرار دارد.

شرکت مزرعه مروارید دکتر زرقانی از سال ۱۳۹۰ با هدف فرآوری گیاهان دارویی آغاز به کار نمود و از سال ۱۳۹۴ با همکاری کارشناسان مجرب و تجهیزات و امکانات تخصصی مورد نیاز در این زمینه وارد بازار تولید, عرضه و پخش محصولات گیاهی و دارویی گردید.

از دستاورد های مهم این شرکت می توان به تولید بیش از ۱۳۶ روغن خوراکی و غیر خوراکی و صادرات گیاهان دارویی به کشور آلمان و تولید دانش بنیان عصاره های گیاهی با تکنولوژی نانو اشاره نمود.

روغن ها و عصاره های گیاهی زرقانی از مرغوب ترین مواد  اولیه تهیه شده اند که نشان دهنده تلاش این مجموعه برای عرضه محصولاتی با کیفیت می باشد.

حنا گیاهی درختچه ای از رده دو لپه ای ها است که از دیرباز تاکنون در مصارف درمانی و زیبایی و به عنوان ماده ای آرایشی استفاده شده است و از رایج ترین کاربرد های آن می توان به رنگ کردن مو و ناخن اشاره نمود که نه تنها عوارضی نداشته بلکه سبب حفظ سلامت  پوست نیز می گردد.

عصاره موضعی حنا دکتر زرقانی

عصاره موضعی حنا دکتر زرقانی

خواص محصول عصاره گیاهی حنا زرقانی :

عصاره گیاهی حنا زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه عصاره های گیاهی گام برداریم .

با تهیه عصاره های  غیر خوراکی زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

خواص عصاره موضعی حنا :

  • این عصاره گیاهی نرم کننده طبیعی پوست بوده و با دارابودن خاصیت مرطوب کنندگی سبب حفظ طراوت پوست شده و از خشکی پوست جلوگیری می نماید.
  • مصرف موضعی این عصاره موضعی در جوانسازی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس موثر بوده و سبب بهبود و درمان ترک های پوستی نیز می گردد.
  • عصاره گیاهی حنا حاوی موادی مغذی است که در حفظ رطوبت و سلامت مو تاثیر گذار هستند.
  • این عصاره غیرخوراکی گیاهی دارای خاصیت نرم کنندگی مو بوده و سبب درخشندگی و محافظت از مو در مقابل عوامل مخرب گردیده و در جلوگیری از ریزش مو موثر می باشد.
  • استفاده از این محصول سبب افزایش گردش خون در پوست سر شده و ریشه و فولیکول های مو را تغذیه می نماید و سبب استحکام مو می گردد .
  • استفاده از عصاره حنا در کاهش و بهبود مشکل شوره سر نیز توصیه می گردد.
  • عصاره موضعی حنا در بهبود مشکلات پوست کف سر از جمله خارش و التهاب و قرمزی پوست سر نیز موثر بوده و از پوسته شدن پوست سر جلوگیری می نماید.
  • مصرف عصاره گیاهی حنا در برطرف نمودن بوی بد پا نیز موثر می باشد.
  • به جهت درمان بیماری های قارچی پوست مصرف موضعی روغن حنا توصیه می گردد.

شرایط نگهداری عصاره های گیاهی  زرقانی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای  عصاره های گیاهی غیر خوراکی بهره ببرند.

عصاره های غیر خوراکی زرقانی نیازی به نگهداری در یخچال ندارد و می توانید آنها را  را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

با توجه به خواص و ویژگی های عصاره های غیر خوراکی زرقانی می توانید از این محصولات به صورت مصارف موضعی بهره ببرید. این عصاره های گیاهی مصرف خوراکی ندارند.

به جهت بهره مند شدن از خواص عصاره حنا زرقانی  روزانه یک بار قبلا از استحمام  به میزان ۱۰ قطره با توجه به محل مصرف به محل مورد نظر ماساژ داده شود و بعد از یک ساعت شسته شود.

موارد احتیاط مصرف:

قبل از مصرف این محصول بهتر است کمی از عصاره  حنا را به روی پوست خود بمالید و در صورت نداشتن حساسیت به این عصاره گیاهی آن را مصرف نمایید.

زنان باردار و دیگر افراد دارای سابقه حساسیت های پوستی بهتر است با پزشک متخصص خود مشورت نموده تا متناسب با ویژگی های بدن خود از خواص  انواع عصاره های غیر خوراکی موجود در مجموعه ارگانیک بار بهره مند شوید.

کلمات کلیدی: عصاره گیاهی موضعی حنا زرقانی / عصاره حنا /ارگانیک بار/ عصاره های  گیاهی /عصاره های غیر خوراکی زرقانی

چکیده:

عصاره گیاهی حنا زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی۳۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی عصاره های غیر خوراکی قرار دارد. عصاره گیاهی حنا حاوی موادی مغذی است که در حفظ رطوبت و سلامت مو تاثیر گذار هستند.

این عصاره غیرخوراکی گیاهی دارای خاصیت نرم کنندگی مو بوده و سبب درخشندگی و محافظت از مو در مقابل عوامل مخرب گردیده و در جلوگیری از ریزش مو و رفع مشکل شوره سر موثر می باشد.

استفاده از این محصول سبب افزایش گردش خون در پوست سر شده و ریشه و فولیکول های مو را تغذیه می نماید و سبب استحکام مو می گردد.

عصاره گیاهی حنا زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه عصاره های گیاهی گام برداریم .

با تهیه  عصاره های  غیر خوراکی زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید