محصولات لبنی

بررسی محصول دوغ گردو و سبزیجات آقای طبیعی

بررسی محصول دوغ گردو و سبزیجات آقای طبیعی :

دوغ گرد و سبزیجات آقای طبیعی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت آقای طبیعی و در وزن ۹۴۵ میلی لیتر بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. مجموعه آقای طبیعی یکی از پیشتازان عرصه تولید نوین در حوزه محصولات کشاورزی است که براساس الزامات و استانداردهای محصولات ارگانیک اقدام به احداث مجموعه فرآوری و بسته بندی محصولات لبنی برپایه فرآیندهای ارگانیک نموده است.

این مجموعه با بهره گیری از متخصصین علم کشاورزی جوایز متعددی را در سطح کشور و در زمینه تولید محصولات کسب نموده است که نشاندهنده ارائه محصولاتی با کیفیت در جهت ارتقا سطح سلامت عموم مردم می باشد.

دوغ یکی از محصولات لبنی است که از ماست به دست می آید و یک نوشیدنی لبنی خوشمزه و پرطرفدار محسوب می شود.

این نوشیدنی از دیرباز جایگاه ویژه ای در سبد غذایی ایرانیان داشته و  دارای فوائد بسیاری برای بدن می باشد و می تواند جایگزین مناسبی به جای نوشیدنی های گازدار  باشد. ترکیب بی نظیردوغ با  گردو و سبزیجات معطر در دوغ گردو و سبزیجات آقای طبیعی سبب ایجاد طعمی دلنشین و افزایش خواص این محصول لبنی گردیده است.

خواص محصول دوغ گردو و سبزیجات آقای طبیعی  :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک و محصولات لبنی  گام بردارد. با  تهیه دوغ گردو و سبزیجات آقای طبیعی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصول بهره ببرید.

خواص دوغ:

دوغ غنی از ویتامین های گروه B ، کلسیم ، فسفر و پروتئین  است و مصرف آن در فصول گرم سال می تواند علائم خستگی و گرمازدگی را کاهش دهد.

از مهم ترین خواص مصرف دوغ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تقویت استخوانها و دندان ها:

دوغ غنی از کلسیم میباشد که برای سلامت و تقویت استخوانها و دندان ها مفید است. مصرف دوغ منجر به کاهش بیماری پوکی استخوان در زنان و مردان،  بخصوص سالمندان می شود.

تقویت عضله ها:

دوغ دارای آمینو اسیدهای ضروری بدن بوده و غنی از پروتئین است که به جهت  رشد و تقویت عضلات بسیار مفید می باشد.

حفظ طراوت و زیبایی پوست:

دوغ به دلیل دارابودن انواع ویتامین ها و مواد معدنی در جلوگیری از پیری زودرس پوست و حفظ جوانی و طراوت پوست موثر می باشد و مصرف آن به کسانی که به دنبال داشتن پوستی درخشان هستند توصیه می شود.

خواص گردو:

گردو دارای فوائد بیشماری در حفظ و ارتقا سلامت بدن می باشد. این ماده غذایی سودمند غنی از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی همچون مس، منگنز و فسفر بوده که می توان آن را بصورت خام و یا با ترکیب با دیگر مواد غذایی مصرف نمود. با مصرف دوغ گردو و سبزیجات آقای طبیعی می توانید از خواص درمانی گردو بهره مند شوید. مقادیر بالای اسید چرب امگا ۳ و ویتامین E  موجود در گردو در افزایش تمرکز و پیشگیری از ابتلا به بیماری آلزایمر مفید و تاثیر گذار خواهد بود.

از دیگر خواص گردو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حفظ طراوت و شادابی پوست
  • حفظ سلامت قلب
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • حفظ سلامت استخوان ها

شرایط نگهداری دوغ آقای طبیعی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند.  این محصول را دردمای ۱ تا ۴ درجه یخچال نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت بهره بردن از خواص بی نظیر این محصول ارگانیک می توانید دوغ گردو و سبزیجات آقای طبیعی را با همراه با وعده های غذایی و یا به صورت میان وعده میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک و محصولات لبنی  را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این محصول را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: دوغ گردو و سبزیجات آقای طبیعی /دوغ  / ارگانیک بار/محصولات لبنی  / محصولات ارگانیک

چکیده :

دوغ گرد و سبزیجات آقای طبیعی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت آقای طبیعی و در وزن ۹۴۵ میلی لیتر بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد. دوغ غنی از ویتامین های گروه B ، کلسیم ، فسفر و پروتئین است و مصرف آن در فصول گرم سال می تواند علائم خستگی و گرمازدگی را کاهش دهد. دوغ یکی از محصولات لبنی است که از ماست به دست می آید و یک نوشیدنی لبنی خوشمزه و پرطرفدار محسوب می شود.

ترکیب بی نظیردوغ با  گردو و سبزیجات معطر در دوغ گرد و سبزیجات آقای طبیعی سبب ایجاد طعمی دلنشین و افزایش خواص این محصول لبنی گردیده است. مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک و محصولات لبنی  گام بردارد.

با  تهیه دوغ گرد و سبزیجات آقای طبیعی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص و فوائد بی نظیر این محصول بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید