دمنوش ها و نوشیدنی ها, عصاره خوراکی

بررسی عصاره خوراکی سنبل الطیب زرقانی

عصاره خوراکی سنبل الطیب زرقانی:

عصاره سنبل الطیب زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی ۱۲۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی محصولات سالم و سودمند قرار دارد.

شرکت مزرعه مروارید دکتر زرقانی از سال ۱۳۹۰ با هدف فرآوری گیاهان دارویی آغاز به کار نمود و از سال ۱۳۹۴ با همکاری کارشناسان مجرب و تجهیزات و امکانات تخصصی مورد نیاز در این زمینه وارد بازار تولید, عرضه و پخش محصولات گیاهی و دارویی گردید.

از دستاورد های مهم این شرکت می توان به تولید بیش از ۱۳۶ روغن خوراکی و غیر خوراکی و صادرات گیاهان دارویی به کشور آلمان و تولید دانش بنیان عصاره های گیاهی با تکنولوژی نانو اشاره نمود.

محصولات و عصاره های گیاهی زرقانی از مرغوب ترین مواد  اولیه تهیه شده اند که نشان دهنده تلاش این مجموعه برای عرضه محصولاتی با کیفیت  می باشد.

سنبل الطیب گیاهی است علفی و چند ساله که در اروپا و بخش هایی از آسیا می روید . این گیاه مفید در طب سنتی ایران از دیرباز تاکنون بسیار مورد استفاده دارویی قرار گرفته و از ریشه این گیاه به عنوان آرام بخش و برای درمان افسردگی و ضد تشنج و هضم کننده غذا استفاده می شود.

عصاره خوراکی سنبلطیب زرقانی

عصاره خوراکی سنبلطیب زرقانی

خواص محصول عصاره خوراکی سنبل الطیب زرقانی :

عصاره سنبل الطیب زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه عصاره های گیاهی مرغوب گام برداریم .

با تهیه  عصاره های خوراکی زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

خواص سنبل الطیب :

سنبل الطیب گیاهی چند ساله و عضوی از خانواده سنبل کوهی  است که در اروپا و در قسمت های از آسیا می روید. نام دیگر این گیاه علف گربه نیز میباشد که  دلیل این نام گذاری جذب گربه ها به بوی مطبوع  این گیاه می باشد.

این گیاه دارای گل های سفید و یا صورتی رنگ بوده و قسمت مورد استفاده آن ریشه این گیاه است . این گیاه پس از خشک شده به رنگ قهوه ای در می آید و از نظر طب سنتی سنبل الطیب دارای طبعی گرم و خشک است.

بهبود مشکلات بی خوابی :

گیاه سنبل الطیب دارای ماده ای به نام لینارین است که خاصیت خواب آوری دارد. این گیاه با افزایش سطح گاما آمینو بوتیریک اسید که یک عامل مهم در سیستم عصبی مرکزی می باشد سبب افزایش آرامش و بهبود خواب افراد می شود.

این گیاه می تواند برای برخی از افراد به عنوان یک داروی طبیعی عمل کرده و جایگزین بسیاری از داروهای شیمیایی خواب آور شود.

کنترل استرس و اضطراب:

این عصاره گیاهی می تواتد یک گزینه مفید برای افرادی باشد که از استرس روزانه رنج می برند. طبق تحقیقات صورت گرفته توسط متخصصان،

سنبل الطیب با تثبیت سطح سروتونین در بدن که یکی از هورمون های ایجاد حس شادی و آرامش است باعث کاهش اضطراب و استرس افراد می شود.

تسکین درد:

 این گیاه پر خاصیت بر روی سیستم عصبی بدن تاثیر گذاشته و مصرف  این محصول سالم و سودمند می تواند بر تسکین درد ها بخصوص درد های قاعدگی موثر باشد.

در گرفتگی های عضلات شکمی ناشی از قائدگی نیز مصرف این عصاره خوراکی سبب شل شدگی عضلات و بهبود درد  می شود.

شرایط نگهداری عصاره های خوراکی زرقانی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای عصاره های گیاهی خوراکی بهره ببرند.

عصاره های خوراکی زرقانی نیازی به نگهداری در یخچال ندارد و می توانید آنها را  را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت بهره مند شدن از خواص درمانی این محصول سالم و سودمند ، عصاره خوراکی سنبل الطیب  زرقانی  را روزانه یک بار به میزان یک قاشق غذا خوری در یک استکان آب ولرم حل کرده و میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از عصاره های گیاهی و محصولات سالم و سودمند  را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و دیگر افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این عصاره گیاهی  را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: عصاره خوراکی سنبل الطیب زرقانی / عصاره سنبل الطیب /ارگانیک بار/عصاره گیاهی /عصاره های خوراکی زرقانی/ محصولات سالم و سودمند

چکیده:

عصاره سنبل الطیب زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی ۱۲۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی محصولات سالم و سودمند قرار دارد.

این عصاره گیاهی می تواتد یک گزینه مفید برای افرادی باشد که از استرس روزانه رنج می برند. طبق تحقیقات صورت گرفته توسط متخصصان، سنبل الطیب با تثبیت سطح سروتونین در بدن که یکی از هورمون های ایجاد حس شادی و آرامش است باعث کاهش اضطراب و استرس افراد می شود.

این گیاه پر خاصیت بر روی سیستم عصبی بدن تاثیر گذاشته و مصرف  این محصول سالم و سودمند می تواند بر تسکین درد ها بخصوص درد های قائدگی موثر باشد.

عصاره سنبل الطیب زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه عصاره های گیاهی مرغوب گام برداریم .

با تهیه عصاره های خوراکی زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید