دمنوش ها و نوشیدنی ها, عصاره خوراکی

بررسی عصاره خوراکی اسطوخودوس زرقانی

عصاره خوراکی اسطوخودوس زرقانی:

عصاره اسطوخودوس زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی ۱۲۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی محصولات سالم و سودمند قرار دارد.

شرکت مزرعه مروارید دکتر زرقانی از سال ۱۳۹۰ با هدف فرآوری گیاهان دارویی آغاز به کار نمود و از سال ۱۳۹۴ با همکاری کارشناسان مجرب و تجهیزات و امکانات تخصصی مورد نیاز در این زمینه وارد بازار تولید, عرضه و پخش محصولات گیاهی و دارویی گردید.

از دستاورد های مهم این شرکت می توان به تولید بیش از ۱۳۶ روغن خوراکی و غیر خوراکی و صادرات گیاهان دارویی به کشور آلمان و تولید دانش بنیان عصاره های گیاهی با تکنولوژی نانو اشاره نمود.

محصولات و عصاره های گیاهی زرقانی از مرغوب ترین مواد  اولیه تهیه شده اند که نشان دهنده تلاش این مجموعه برای عرضه محصولاتی با کیفیت  می باشد.

اسطوخودوس گیاهی چند ساله و گلدار از خانواده نعناعیان است که برگ های آن در فصل بهار به رنگ بنفش تیره و به صورت سنبله رشد می کنند.

از دیگر نام های این گیاه می توان به آلاله تلخ ،گل لاوند و شاه اسپرم رومی اشاره نمود.

این گیاه خوشبو در مناطق مختلفی از ایران و هند و چین و انگلیس و کانادا به صورت خودرو می روید و علاه بر مصارف دارویی و خواص درمانی که دارد درسبد غذایی برخی از کشورهای آسیای و اروپایی نیز یافت می شود.

عصاره خوراکی اسطوخودوس زرقانی

عصاره خوراکی اسطوخودوس زرقانی

خواص محصول عصاره خوراکی اسطوخودوس زرقانی :

عصاره اسطوخودوس زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه عصاره های گیاهی مرغوب گام برداریم .

با تهیه  عصاره های خوراکی زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

خواص عصاره اسطوخودوس  :

گیاه اسطوخودوس دارای فوائد بیشماری در حفظ سلامتی افراد می باشد و به صورت دمنوش، عرق و یا عصاره گیاهی مورد مصرف قرار میگیرد.

حفظ سلامت پوست:

اسطوخودوس سرشار از آنتی اکسیدان هاست و مصرف عصاره گیاهی آن با کاهش اثر رادیکالهای آزاد سبب جلوگیری از پیری زودرس و حفظ شادابی پوست می شود.

ماساژ سر با عصاره اسطوخودوس می تواند به جهت رفع مشکلات ریزش مو و حفظ سلامت و شادابی مو موثر واقع می شود.

کاهش استرس و اضطراب:

اگر به دنبال یک عصاره خوراکی مفید برای ایجاد آرامش هستید بدون شک مصرف عصاره گیاهی اسطوخودوس یک گزینه مناسب می باشد.

بر طبق تحقیقات صورت گرفته مصرف عصاره گیاهی اسطوخودوس برای کاهش علائم افسردگی و استرس افراد مفید می باشد.

پمصرف این محصول سالم و سودمند قبل از خواب  سبب  کاهش اضطراب و هیجان افراد شده و به داشتن خوابی آرام کمک می کند.

کاهش التهاب بهبود درد مفاصل:

عصاره اسطوخودوس دارای خاصیت ضد التهابی و ضد درد است و با افزایش گردش خون می تواند سبب کاهش درد مفاصل و دردهای عضلانی گردد.

از دیگر خواص بی نظیر مصرف عصاره اسطوخودوس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حفظ سلامت قلب و مغز
  • کاهش علائم سرماخوردگی
  • کاهش التهاب دستگاه تنفسی
  • بهبود سرفه
  • تسکین میگرن
  • ادرار آور و کمک به دفع سموم  بدن

شرایط نگهداری عصاره های خوراکی زرقانی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای  عصاره های گیاهی خوراکی بهره ببرند.

عصاره های خوراکی زرقانی نیازی به نگهداری در یخچال ندارد و می توانید آنها را  را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

به جهت بهره مند شدن از خواص درمانی این محصول سالم و سودمند ، عصاره خوراکی اسطوخودوس زرقانی  را روزانه یک بار  و هر بار به میزان یک قاشق غذا خوری در یک استکان آب ولرم حل کرده و میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از عصاره های گیاهی و محصولات سالم و سودمند  را با توجه به علائق و شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و شیرده و دیگر افراد دارای بیماری های خاص بهتر است با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان مصرف این عصاره گیاهی  را با مشورت با پزشک و یا متخصص تغذیه مشخص نمایند.

کلمات کلیدی: عصاره خوراکی اسطوخودوس زرقانی / عصاره اسطوخودوس /ارگانیک بار/عصاره گیاهی /عصاره های خوراکی زرقانی/ محصولات سالم و سودمند

چکیده:

عصاره اسطوخودوس زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی ۱۲۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی محصولات سالم و سودمند قرار دارد.

اسطوخودوس گیاهی چند ساله و گلدار از خانواده نعناعیان است و دارای فوائد بیشماری می باشد. اگر به دنبال یک عصاره خوراکی مفید برای ایجاد آرامش هستید بدون شک مصرف عصاره گیاهی اسطوخودوس یک گزینه مناسب می باشد.

بر طبق تحقیقات صورت گرفته مصرف عصاره گیاهی اسطوخودوس برای کاهش علائم افسردگی و استرس افراد مفید می باشد. مصرف این محصول سالم و سودمند قبل از خواب سبب کاهش اضطراب و هیجان افراد شده و به داشتن خوابی آرام کمک می کند.

عصاره اسطوخودوس زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه عصاره های گیاهی مرغوب گام برداریم .

با تهیه عصاره های خوراکی زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید