روغن غیر خوراکی, روغن گیاهی

بررسی روغن غیر خوراکی نارگیل زرقانی

بررسی روغن غیرخوراکی نارگیل زرقانی:

روغن نارگیل زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی۳۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی روغن های غیر خوراکی قرار دارد.

شرکت مزرعه مروارید دکتر زرقانی از سال ۱۳۹۰ با هدف فرآوری گیاهان دارویی آغاز به کار نمود و از سال ۱۳۹۴ با همکاری کارشناسان مجرب و تجهیزات و امکانات تخصصی مورد نیاز در این زمینه وارد بازار تولید, عرضه و پخش محصولات گیاهی و دارویی گردید.

از دستاورد های مهم این شرکت می توان به تولید بیش از ۱۳۶ روغن خوراکی و غیر خوراکی و صادرات گیاهان دارویی به کشور آلمان و تولید دانش بنیان عصاره های گیاهی با تکنولوژی نانو اشاره نمود.

محصولات و روغن های گیاهی زرقانی از مرغوب ترین مواد  اولیه تهیه شده اند که نشان دهنده تلاش این مجموعه برای عرضه محصولاتی با کیفیت  می باشد.

نارگیل از اعضای خانواده نخلیان است و از دیرباز تاکنون به شکل گسترده ای در مصارف غذایی مصرف شده است و کشورهای اندونزی ، فیلیپین و هند از مهم ترین صادر کننده این محصول پر خاصیت می باشند.

امروزه روغن نارگیل در سراسر جهان محبوبیت ویژه ای یافته است و به جهت حفظ سلامت و زیبایی افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص محصول روغن غیر خوراکی نارگیل زرقانی :

روغن نارگیل زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه روغن های غیر خوراکی و گیاهی گام برداریم .

با تهیه  روغن های زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

خواص روغن نارگیل :

  • روغن نارگیل یکی از بهترین روغن ها برای ماساژ پوست است. این روغن گیاهی با دارابودن خاصیت مرطوب کنندگی سبب حفظ طراوت پوست شده و از خشکی پوست جلوگیری می نماید.
  • مصرف موضعی این روغن در جوانسازی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس موثر بوده و سبب بهبود و درمان برخی از مشکلات پوستی همچون اگزما و پسوریازیس نیز می گردد.
  • روغن نارگیل حاوی موادی مغذی است که در حفظ رطوبت و سلامت مو تاثیر گذار هستند.
  • این روغن غیرخوراکی گیاهی دارای خاصیت نرم کنندگی مو بوده و سبب محافظت از مو در مقابل عوامل مخرب گردیده و در جلوگیری از ریزش مو موثر می باشد.
  • استفاده از این محصول در کاهش و بهبود مشکل شوره سر نیز توصیه می گردد.
  • طبق تحقیقات صورت گرفته مصرف موضعی روغن نارگیل در برطرف شدن مشکل شپش سر نیز کاربرد داشته و از تکثیر شپش سر جلوگیری می نماید.
  • افرادی که از تعرق زیاد کف سر رنج می برند می توانند از این روغن گیاهی بهره ببرند. مصرف روغن نارگیل سبب خنک شدن پوست سر و حفظ سلامت آن می گردد.
  • مصرف موضعی این روغن به جهت کاهش خشکی لب ها و حفظ لطافت پوست لب توصیه می گردد.
  • این روغن گیاهی یک پاک کننده گیاهی آرایش بوده و می تواند یک جایگزین مناسب برای پاک کننده های آرایشی شیمیای باشد.

شرایط نگهداریروغن های غیر خوراکی زرقانی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای  روغن های گیاهی غیر خوراکی بهره ببرند.

روغن های غیر خوراکی زرقانی نیازی به نگهداری در یخچال ندارد و می توانید آنها را  را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

با توجه به خواص و ویژگی های روغن های غیر خوراکی زرقانی می توانید از این محصولات به صورت مصارف موضعی بهره ببرید. این روغن های گیاهی مصرف خوراکی ندارند.

به جهت بهره مند شدن از خواص روغن نارگیل زرقانی  روزانه دو بار و و هر بار به مدت ۵ دقیقه محل مورد نظر را با حدود ده قطره ( با توجه به محل مصرف) ماساژ داده و بعد از  ۳۰ دقیقه محل مورد نظر شسته شود.

موارد احتیاط مصرف:

قبل از مصرف روغن بهتر است کمی از روغن نارگیل را به روی پوست  خود بمالید و در صورت نداشتن حساسیت به این روغن گیاهی آن را مصرف نمایید.

زنان باردار و دیگر افراد دارای سابقه حساسیت های پوستی بهتر است با پزشک متخصص خود مشورت نموده تا متناسب با ویژگی های بدن خود از خواص  انواع روغن های غیر خوراکی موجود در مجموعه ارگانیک بار بهره مند شوید.

کلمات کلیدی: روغن غیر خوراکی نارگیل زرقانی / روغن نارگیل /ارگانیک بار/روغن های گیاهی /روغن های غیر خوراکی زرقانی

چکیده:

روغن نارگیل زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی۳۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی روغن های غیر خوراکی قرار دارد.

این روغن گیاهی با دارابودن خاصیت مرطوب کنندگی سبب حفظ طراوت پوست شده و از خشکی پوست جلوگیری می نماید. روغن نارگیل حاوی موادی مغذی است که در حفظ رطوبت و سلامت مو تاثیر گذار هستند.

این روغن غیرخوراکی گیاهی دارای خاصیت نرم کنندگی مو بوده و سبب محافظت از مو در مقابل عوامل مخرب  گردیده و در جلوگیری از ریزش مو موثر می باشد.

مصرف موضعی روغن نارگیل به جهت کاهش خشکی لب ها و حفظ لطافت پوست لب توصیه می گردد.

روغن نارگیل زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه روغن های غیر خوراکی و گیاهی گام برداریم .

با تهیه  روغن های زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید