روغن غیر خوراکی, روغن گیاهی

بررسی روغن غیر خوراکی بابونه زرقانی

روغن غیرخوراکی بابونه زرقانی:

روغن بابونه زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی۳۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی روغن های غیر خوراکی قرار دارد.

شرکت مزرعه مروارید دکتر زرقانی از سال ۱۳۹۰ با هدف فرآوری گیاهان دارویی آغاز به کار نمود و از سال ۱۳۹۴ با همکاری کارشناسان مجرب و تجهیزات و امکانات تخصصی مورد نیاز در این زمینه وارد بازار تولید, عرضه و پخش محصولات گیاهی و دارویی گردید.

از دستاورد های مهم این شرکت می توان به تولید بیش از ۱۳۶ روغن خوراکی و غیر خوراکی و صادرات گیاهان دارویی به کشور آلمان و تولید دانش بنیان عصاره های گیاهی با تکنولوژی نانو اشاره نمود.

محصولات و روغن های گیاهی زرقانی از مرغوب ترین مواد  اولیه تهیه شده اند که نشان دهنده تلاش این مجموعه برای عرضه محصولاتی با کیفیت  می باشد.

گیاه بابونه گیاهی علفی و یکساله از تیره کاسنیان است که دو نوع گونه آلمانی و گونه رومی آن در طب سنتی بسیار پرکاربرد بوده و در تهیه دمنوش ها و عرق و روغن گیاهی  ازآنها استفاده می شود.

بابونه گیاهی معطر است و گلبرگ هایی به رنگ سفید در اطراف و گل هایی زرد در قسمت مرکزی دارد. از نظر طب سنتی این گیاه دارای طبعی گرم و خشک می باشد.

روغن غیر خوراکی بابونه زرقانی

روغن غیر خوراکی بابونه زرقانی

خواص محصول روغن غیر خوراکی بابونه زرقانی :

روغن بابونه زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه روغن های غیر خوراکی و گیاهی گام برداریم .

با تهیه  روغن های زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص  این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

خواص روغن بابونه :

  • گیاه بابونه یکی از گیاهان مفیدی است که در کاهش استرس و اضطراب افراد نقش مهمی دارد. روغن گیاهی بابونه دارای بویی خوش و آرامبخش است و مصرف موضعی و بوییدن آن سبب کاهش تنش های روزانه می گردد.
  • این روغن گیاهی می تواند به عنوان یک مسکن طبیعی و گیاهی عمل کرده و مصرف آن برای افراد مبتلا به آرترز سبب بهبود گردش خون و کاهش التهاب و درد مفاصل می گردد.
  • مصرف موضعی روغن بابونه در رفع سردرد های عصبی و میگرنی و سردرد های ناشی از سرماخوردگی نیز موثر است.
  • مصرف این محصول در جوانسازی و پیشگیری از چین و چروک های صورت موثر بوده و به دلیل خواص بی نظیر روغن بابونه این محصول در بسیاری از محصولات بهداشتی استفاده می شود.
  • در بسیاری از مطالعات صورت گرفته مصرف روغن بابونه دارای نتایج و تاثیرات مثبتی بر حفظ سلامت پوست و کاهش التهابات پوستی و درمان جوش و اسکار داشته است و سبب درخشان تر شدن پوست می گردد.

از دیگر موارد مصرف روغن بابونه زرقانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رفع خشکی بینی
  • بهبود درد گوش
  • درمان قولنج
  • بهبود بیماری شقاق مقعد

شرایط نگهداریروغن های غیر خوراکی زرقانی :

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای  روغن های گیاهی غیر خوراکی بهره ببرند.

روغن های غیر خوراکی زرقانی نیازی به نگهداری در یخچال ندارد و می توانید آنها را  را در جای  خشک و خنک نگهداری نمایید.

نحوه مصرف :

با توجه به خواص و ویژگی های روغن های غیر خوراکی زرقانی می توانید از این محصولات به صورت مصارف موضعی بهره ببرید. این روغن های گیاهی مصرف خوراکی ندارند.

به جهت بهره مند شدن از خواص روغن بابونه زرقانی  روزانه سه بار و و هر بار به مدت ۵ دقیقه محل مورد نظر را ماساژ دهید.

استنشاق بخار روغن بابونه (یک یا دو قطره در آب جوش) به جهت کاهش علائم سرماخوردگی نیز موثر می باشد.

موارد احتیاط مصرف:

قبل از مصرف روغن بهتر است کمی از روغن را را به روی پوست  خود بمالید و در صورت نداشتن حساسیت به این روغن گیاهی آن را مصرف نمایید.

زنان باردار و دیگر افراد دارای سابقه حساسیت های پوستی بهتر است با پزشک متخصص خود مشورت نموده تا متناسب با ویژگی های بدن خود از خواص  انواع روغن های غیر خوراکی موجود در مجموعه ارگانیک بار بهره مند شوید.

کلمات کلیدی: روغن غیر خوراکی بابونه زرقانی / روغن بابونه /ارگانیک بار/روغن های گیاهی /روغن های غیر خوراکی زرقانی

چکیده:

روغن بابونه زرقانی در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  مزرعه مروارید دکتر زرقانی و در بسته بندی۳۰ میلی لیتری بوده و در دسته بندی روغن های غیر خوراکی قرار دارد.

گیاه بابونه گیاهی علفی و یکساله از تیره کاسنیان است . روغن گیاهی بابونه دارای بویی خوش و آرامبخش است و مصرف موضعی و بوییدن آن سبب کاهش تنش های روزانه می گردد.

این روغن گیاهی می تواند به عنوان یک مسکن طبیعی و گیاهی عمل کرده و مصرف آن برای افراد مبتلا به آرترز سبب بهبود گردش خون و کاهش التهاب و درد مفاصل می گردد. مصرف موضعی روغن بابونه در رفع سردرد های عصبی و میگرنی و سردرد های ناشی از سرماخوردگی نیز موثر است.

روغن بابونه زرقانی موجود در مجموعه ارگانیک بار با بررسی کارشناسان متخصص انتخاب شده است تا ضمن حفظ سلامت مشتریان در زمینه ارائه محصولاتی با خواص درمانی برجسته و ارائه روغن های غیر خوراکی و گیاهی گام برداریم .

با تهیه روغن های زرقانی از مجموعه ارگانیک بار می توانید از خواص این محصولات مرغوب  بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید