روغن خوراکی, روغن گیاهی

بررسی روغن افتابگردان فرابکر درنیکا

روغن افتابگردان فرابکر درنیکا :

روغن آفتابگردان فرابکر درنیکا  یک روغن گیاهی است که از دانه های گیاه آفتابگردان به دست می آید.

گل افتابگردان گیاهی یکساله است که دارای گلی درشت بوده و در وسط گل آن دایره ای قهوه ای رنگ وجود دارد که تخم های آفتابگردان دورتادور آن را پوشانده اند.

روغن آفتابگردان همچون سایر روغن های گیاهی فاقد کلسترول و سرشار از چربی های اشباع نشده می باشد.

تفاوت اصلی روغن های معمولی و بکر و فرابکر در روغن های گیاهی در تکنولوژی تولید و میزان اسیدیته آن می باشد که اگر اسیدیته پایین تر و طعم و بویی مطلوب تر داشته باشد در دسته بکر و فرابکر قرار میگیرد.

روغن آفتابگردان فرابکر به دلیل خواص بیشماری که دارد در بسیاری از نقاط دنیا مورد استفاده گسترده قرار می گیرد.

کارخانه روغن کشی درنیکا تهیه روغن های گیاهی به روش پرس سرد را از سال ۱۳۸۷ در شهرستان پیرانشهر آغاز نموده است که در این روش برای روغن کشی از هیچ گونه فرآیند حرارتی و شیمیایی و حلال جهت استخراح روغن از دانه ها استفاده نمی گردد و این امر سبب حفظ خواص روغن می گردد.

به علت کیفیت بالای محصولات درنیکا از هیچ گونه مواد افزودنی و آنتی اکسیدان مصنوعی به روغن های گیاهی درنیکا اضافه نمی گردد.

روغن آفتابگردان  فرابکر درنیکا  موجود در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  درنیکا و در حجم ۷۵۰ میلی لیتر بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد.

روغن آفتابگردان 750 میلی لیتری درنیکا

روغن آفتابگردان ۷۵۰ میلی لیتری درنیکا

خواص محصول روغن آفتابگردان  فرابکر :

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد.

 روغن آفتابگردان فرابکر درنیکا  خواص بیشماری در زمینه پیشگیری و  بهبود بسیاری از بیماری ها دارد و مصرف آن به جهت حفظ سلامتی افراد توصیه می شود.

کاهش کلسترول و حفظ سلامت قلب :

مصرف روغن آفتابگردان در کاهش سطح کلسترول بد خون موثر بوده که این امر در حفظ سلامت قلب و عروق  و پیشگیری از بروز بیماری های قلبی نیز بسیار تاثیر گذار می باشد.

این محصول به دلیل دارا بودن کالری بالای سبب تامین انرژی بدن می گردد اما چون فاقد کلسترول است سبب چاقی افراد نمی گردد.

این روغن گیاهی همچنین حاوی سلنیوم است که به جهت حفظ سلامت قلب مفید می باشد.

حفظ سلامت پوست:

وجود ویتامین های ضروری در این روغن گیاهی  همچون ویتامین  A و E  سبب حفظ سلامت و رفع مشکلات پوستی و بازسازی سلول های آسیب دیده پوست می گردد.

روغن آفتابگردان همچون یک مرطوب کننده طبیعی سبب رفع خشکی و ایجاد طراوت پوست میگردد. مصرف روغن آفتابگردان به دلیل وجود مواد مغذی که دارد در حفظ سلامت مو ها و جلوگیری از ریزش مو نیز موثر می باشد.

تقویت سیستم ایمنی بدن:

روغن آفتابگردان سرشار از آنتی اکسیدان های مفید بدن بوده که می توانند سبب افزایش توانایی بدن برای مقابله با عقفونت ها و بیماری ها گردد.

به علت وجود ویتامین ها و آنتی اگسیدان ها در این محصول گیاهی مصرف آن در جهت تقویت سیستم عصبی نیز موثر واقع می شود.

از دیگر خواص روغن آفتابگردان درنیکا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرشار از امگا ۳ امگا ۶ و امگا
  • موثر در درمان سردرد ، برونشیت،انسداد رگ ها ، بیماری های مزمن خونی ، آرترز، بیماری های رماتیسمی
  • پیشگیری از بروز غده های سرطانی
  • پیشگیری از بروز زخم معده و مشکلات روده
  • موثر در تقویت حافظه به علت لیستین زیاد
  • روغن آفتابگردان تا دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد می تواند حرارت را تحمل نماید

شرایط نگهداری روغن آفتابگردان  فرابکر:

مجموعه ارگانیک بار با رعایت اصول بهداشتی و دقت در شرایط نگهداری محصولات، کیفیت و سلامت محصولات ارائه شده را تضمین نموده و همواره در انتقال این اطلاعات به مشتریان خود در تلاش بوده است تا از مزایای محصولات ارگانیک بهره ببرند.

روغن آفتابگردان را در کابینت های خشک و خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری نمایید.

نحوه مصرف روغن آفتابگردان :

روغن آفتابگردان فرابکر درنیکا مناسب مصارف پخت و پز و استفاده در انواع سالاد ها بوده و به منظور سرخ کردن باید با حرارت ملایم استفاده گردد.

 موارد احتیاط مصرف:

مجموعه ارگانیک بار توانسته طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک را با توجه به شرایط خاص مشتریان گردهم آورد. زنان باردار و همچنین افراد مبتلا به اضافه وزن بهتر است که با پزشک متخصص خود مشورت نموده تا با توجه به شرایط خاص بدن خود میزان دوز مصرفی شان را تعیین بنمایند

کلمات کلیدی: روغن آفتابگردان فرابکر درنیکا /روغن آفتابگردان  /ارگانیک بار/ روغن گیاهی/محصولات ارگانیک

چکیده:

روغن آفتابگردان یک روغن گیاهی است که از دانه های گیاه آفتابگردان به دست می آید. گل افتابگردان گیاهی یکساله است که دارای گلی درشت بوده و در وسط گل آن دایره ای قهوه ای رنگ وجود دارد که تخم های آفتابگردان دورتادور آن را پوشانده اند.

روغن آفتابگردان  فرابکر درنیکا  موجود در مجموعه ارگانیک بار محصولی از شرکت  درنیکا و در حجم ۷۵۰ میلی لیتر بوده و دردسته بندی محصولات ارگانیک قراردارد.

مصرف این روغن گیاهی در کاهش سطح کلسترول بد خون موثر بوده که این امر در حفظ سلامت قلب و عروف و پیشگیری از بروز بیماری های قلبی نیز بسیار تاثیر گذار می باشد.

مجموعه ارگانیک بار با جمع آوری انواع محصولات سالم و مرغوب که توسط کارشناسان و تیم تخصصی ما انتخاب شده اند تلاش می کند تا در راستای حفظ سلامت مشتریان و ارائه محصولات ارگانیک گام بردارد.

روغن آفتابگردان  فرابکر درنیکا  خواص بیشماری در زمینه پیشگیری و  بهبود بسیاری از بیماری ها دارد و مصرف آن به جهت حفظ سلامتی افراد توصیه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید